هزینه رفع ریجکتی ویزای کانادا بایدن: طوفان میلتون ۵۰ میلیارد دلار خسارت برجای گذاشته است گلایه مردم از شلوغی بیش از حد کلینیک ویژه بیمارستان فارابی مشهد | بیمارستانی که در اولویت «تأمین» نیست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک بخش‌نامه بیمه کودکستان‌ها را ابلاغ کرد یک بیمارستان دیگر در مرز سوریه و لبنان راه اندازی می‌شود جدول واریز حقوق مهرماه ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد فصل سرما، احتمال شیوع بیماری آنفلوانزا را افزایش می‌دهد حدود ۱۰ درصد جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد سالمند هستند ممنوعیت حضور پذیرفته‌شدگان دوره‌های آموزش رایگان و چهار رشته علوم پزشکی ۱۴۰۳ در کنکور ۱۴۰۴ دلیل تأخیر در واریز حقوق مهرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی چیست؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه، ۲۱ مهر ۱۴۰۳) | کاهش چهاردرجه‌ای دما در بیشتر استان‌های شمالی، غربی و مرکزی کشور از شنبه تا چهارشنبه (۲۱ تا ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳) بارش باران پیش‌بینی شده است آرتروز، دردی بی‌­امان و بی‌پایان تایباد و مرز‌های شرقی کشور میزبان نخستین گروه از درنا‌های خاکستری شده‌اند آنچه در روند جذب معلم در آموزش و پرورش می‌گذرد | داوطلبان معلمی پشت سد معاینات پزشکی چه عواملی باعث از بین رفتن رابطه والدین با کودکان می‌شود؟ اشتباه عجیب گانگستر‌ها در جاده تاریک | پلیس مشهد ضاربانی را که به خودروی اشتباهی حمله کرده بودند، دستگیر کرد ۲۹ درصد افراد بالغ در جامعه دچار یک اختلال روان‌پزشکی هستند دستگیری ۱۴۵ هزار سارق و ۹۰۰۰ مالخر طی سال ۱۴۰۳ آیا فعالیت بدنی روند پیری را «آهسته» می‌کند؟ | اثرات ورزش بر سلامت جسمی و روحی سالمندان عوامل زمینه‌ساز تحلیل غضروف‌ها و بروز آرتروز چیست؟ برخورد خودرو دنا با خودرو‌های پارک شده در خیابان فرامرز عباسی حادثه آفرید بازداشت اراذل و اوباش در میدان مادر قزوین+ فیلم
سرخط خبرها

آیا حقوق مهرماه ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین‌اجتماعی بانک رفاه کارگران و سایر بانک‌ها از امروز (۲۰ مهر ۱۴۰۳) واریز می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۹۳۸۰۸
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
  • ۱۴
آیا حقوق مهرماه ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین‌اجتماعی بانک رفاه کارگران و سایر بانک‌ها از امروز (۲۰ مهر ۱۴۰۳) واریز می‌شود؟
واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی طبق روال معمول و براساس حروف الفبا، باید واریز حقوق‌ها از امروز در تهران و شهرستان‌ها آغاز و تا پایان روز سی ام مهرماه ادامه داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس روال همیشه سازمان تأمین‌اجتماعی، واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران این صندوق از روز (بیستم هر ماه ) آغاز می‌شده اما تاکنون خبری از واریزی نیست. با این حال پرداخت حقوق براساس حروف الفبا و جدول اعلامی سازمان انجام می‌شود. بازنشستگان تامین اجتماعی چشم به راه این واریزی حق و حقوق خود هستند.

در روز‌های گذشته، فیش حقوقی مهرماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی صادر و در سامانه مربوطه بارگذاری شده است.

 

خبر فوری: جدول واریز حقوق مهرماه ۱۴۰۳ مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی در لینک زیر مشاهده کنید

 

بازنشستگان با مراجعه به سامانه مربوطه، می‌توانند فیش حقوقی خود را دریافت کنند. بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir و ورود به بخش «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» و «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» می‌توانند فیش حقوقی خود را در ماه‌های مختلف مشاهده و چاپ کنند.

در عین حال مشخص نیست علی‌الحساب متناسب‌سازی تیرماه چه زمانی برای بازنشستگان تأمین‌اجتماعی واریز می‌شود؛ بازنشستگان کشوری و لشکری این مبلغ را در هفته‌های گذشته دریافت کرده‌اند.

در همین خصوص نیز طی چند روز گذشته خبری مبنی بر احتمال واریز ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی منتشر شد که جزئیات را در ادامه می خوانید.

نمایندگان بازنشستگان تأمین اجتماعی، اخیراً با حضور در مجلس و گفتگو با اعضای کمیسیون‌های مختلف، به دنبال اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت علی‌الحساب ۳ میلیون تومانی ماهانه برای سه‌ماهه دوم سال هستند. احتمال واریز این مبلغ وجود دارد.

اخیراً جلساتی با حضور محمد اسدی؛ رئیس عالی کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی، علی‌اصغر بیات؛ دبیر کانون عالی کارگران بازنشسته و علی دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با رئیس کمیسیون اجتماعی و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شده است. در این جلسات به بررسی مشکلات و مطالبات بازنشستگان پرداخته شد.

در این نشست‌ها، نمایندگان بازنشستگان خواستار اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق و رفع تبعیض‌های موجود شدند. همچنین، نمایندگان مجلس به‌طور مستقیم با رئیس سازمان برنامه و بودجه تماس گرفته و خواستار تسریع در اجرای متناسب‌سازی حقوق و پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان در سه‌ماهه دوم سال شدند.

در همین راستا، احمد میدری؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پانزدهم مهرماه سال جاری نسبت به اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی واکنش نشان داد. وی اعلام کرد که پس از برگزاری جلسات و با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه، مقرر شده است مبلغ ۸ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص یابد.

وزیر رفاه این اقدام را یکی از گام‌های مهم دولت در جهت اجرای این طرح دانست.

میدری همچنین افزود که تا پایان سال جاری، مطابق قانون، مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان به صورت اوراق بدهی به سازمان تأمین اجتماعی تحویل داده خواهد شد. این تصمیم بخشی از برنامه‌های میان‌مدت دولت برای تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت پرداخت مطالبات متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.

میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل وقت سازمان تأمین اجتماعی، نیز در تاریخ شانزدهم مهرماه سال جاری در تشریح جزئیات این طرح بیان کرد که با دریافت منابع مالی، فرآیند پرداخت علی‌الحساب و صدور احکام بازنشستگان براساس قوانین مربوطه و در هماهنگی با مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد.

وی از پیگیری‌های رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تأمین منابع متناسب‌سازی قدردانی کرد و به دستور ویژه معاون اول رئیس‌جمهور برای تأمین مالی این طرح اشاره کرد.

موسوی اعلام کرد که در گام نخست، ۸.۷ هزار میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی تخصیص داده خواهد شد و این منابع به محض واریز، مطابق قوانین و در تعامل با مجلس، برای پرداخت علی‌الحساب و صدور احکام بازنشستگان استفاده خواهد شد.

این اقدامات نشان‌دهنده عزم جدی بازنشستگان برای بهبود وضعیت معیشتی و حقوقی آنها و همچنین اهمیت همکاری مجلس و دولت در رفع این مشکلات است.

براساس این گزارش، پیش‌بینی می‌شود که سازمان تأمین اجتماعی با تأمین اعتبار لازم، مبلغ ۳ میلیون تومان را تحت عنوان علی‌الحساب برای سه‌ماهه دوم سال در قالب متناسب‌سازی پرداخت کند.

همچنین، پیش از این در تاریخ سیزدهم تیرماه سال جاری، مبلغ ۳ میلیون تومان برای ۴.۲ میلیون بازنشسته تأمین اجتماعی واریز شد. این مبلغ به عنوان علی‌الحساب متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان برای ماه‌های فروردین تا خردادماه پرداخت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۱۴
علی اکبردهبانیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
0
4
بإسلام خدمت عزیزان تامین اجتماعی چرادرخصوص واریز همسان سازی که بایدمبلغ 3میلیون تومان واریزنماییداقدام نمیشودمگرلشگری وکتور بامافرقی دارنده مبالغ آنهاچندماه است بترتیب پرداخت گردیده باتشکر یاحق نگهدارتان
الناز الماسپوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
0
10
دیدم آخه دیروز ریختن هرماه ۵ روز میندازین عقب خدا انصاف بده
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
1
16
این همه قال و قوی دیگه ماندگار شد حروف الفبا در یکم ماه بعد . بعد اگر یک روز وام این افراد دیر شود جریمه یک روز را می گیرند . درست میگم عزیزان .
اینقدر حریف هستند این بانکی ها یا یانکی ها .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
1
17
چراداریددروغ.میگید.کجاحقوق.واریز.کردید که به.حساب مانیومد.امروز بیست ویکم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
0
9
هیچ فرقی با سایر ماههای قبلی نداشت ،فقط هیاهو
محمودیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
0
2
ما والدین دانشجویانی که برای تحقق آرزوی فراگیری علم پزشکی و صرفاً کمک به درمان بیماران و نیازمندان ،به کشورهای خارجی رفته اند و از جمله کشور روسیه ، در شهر کازان با آب و هوای بسیار سرد و طاقت فرسا و نبود امکانات اولیه بهداشتی، از رئیس جمهور و مسئولین مربوطه خواهشمندیم یا به طریقی فرزندانمان را برای ادامه تحصیل رشته های پزشکی به کشورمان(ایران) باز گردانند و یا با مسئولین کشور روسیه و شهر کازان در رابطه با امکانات بهداشتی خوابگاه‌ها هماهنگی بعمل آورند تا باری از دوش دانشجویان زحمتکش پزشکی در غربت و بی کسی ، برداشته شود
م.ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
0
2
متناسب سازی، افزایش و.. بازنشستگان لشکری و کشوری واریز و انجام میشه اما ما تامین اجتماعیا انگار ادم نیستیم!
حقوقامون که اسمش حقوق مونده و فقط کفاف اجاره خونه رو میده، خیلی خیلی کمتر از اوناست حتی مزایا و تسهیلات و..

کسی نیست درد ما رو ببینه و درک کنه و به دادمون برسه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
اول آخرش کشوری و لشکری واریز میشه تو باید بمیری دق کنی
ناشناس
Turkiye
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
0
6
سلام بابا از مرداد ماه دارین بازنشسته هارو بازی میدین با این تورم خودتون یکروزم نمیتونید با ۱۰ میلیون حقوق زندگی کنید بی انضافهای دروغکو جمع کنید این بساط بیحیالی وبچاب بچاب
کریم اکبری بیرگانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
0
7
چرا هی هر ماهدو سه عقب مینذاین اخه مگه ما چقدر میگیریم خدا ازتو نگذره
مونا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
0
6
باسلام هنوزحقوقی پرداخت نکردین
کجاپرداخت شده حقمون روبدین این چ وضعی هس
محمد از دزفول
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
0
5
آنقدر مسئولین بی شخصیت وبی مسئول وبی عاطفه هستید که کلمه ای پیدا نکردم براتون بنویسم که دلم راحت وآرام بشه .آخه بی وجدانها حقوق بازنشسته دل شکسته چی داره که اینهمه با خودش وزندگی وحرمت او بازی میکنید.امروز و فردا کردن با تنها محل گذران زندگی او چه لذتی برا شما داره.فقط میگم خداوند از شما نگذرد.آدمهای بی احساس ودوروغگو .
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
1
5
همیشه حقوق ها بیستم واریز میشه الان بیست و یکم هست هنوز خبری نیست اجاره خانه و قسط داریم دیر کرد باید بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
0
3
با سلام ما نمیدونیم کی باید آخرین اوکی رو بده دست کیه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رو بدین اگه مسلمان هستین جان عزیزتون امروز حروف الف شروع کنین به خدا پول کرایه رو نداریم به بچه امون بدیم بره دانشگاه اینقدر پیش بچه هامون خجالتمون ندین شما مسلونین دروغ نگین از خدا بترسید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->