شناسایی ۱۱۲۰ مبتلا به تب دنگی/ ثبت ۵ مورد ابتلابه چیکونگونیا (۰۶ اسفند ۱۴۰۳) آیا شمع‌های معطر برای سلامتی ضرر دارند؟ حمله مرگبار سگ‌های ولگرد به دختربچه ۹ساله در روسیه هشدار جدید محققان؛ اصرار به کودک برای خوردن تمام غذای بشقابش راه‌حل پیشنهادی آموزش و پرورش برای حل مشکل سربازی معلمان بازی پزشکان تقلبی با جان مردم | شناسایی ۸۹ مداخله‌گر سلامت در سال ۱۴۰۳ لغزندگی برخی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش برف و باران (۶ اسفند ۱۴۰۳) رازگشایی از قتل مرد زندانی به دست قاتلان اجاره‌ای ماجرای عجیب سرقت‌های باند دختران لاغر در مشهد کیک و غذای رنگی بخوریم یا نخوریم؟ بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور (۶ اسفند ۱۴۰۳) پیاده روی عوارض سکته مغزی را بهبود می‌بخشد مجازات سخت کادر درمانی که سقط جنین انجام می‌دهند اهمیت کاهش گلبول‌های سفید در خون‌های اهدایی مهلت چند هفته‌ای اولیای دم به قاتل فرزندشان قصاص؛ مجازات قتل زن میانسال بعد از رابطه نامشروع سامانه‌های الکترونیکی ثبت اسناد فردا (دوشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۳) فعال است چند منبع مهم آلودگی هوا در خانه را بشناسید تعطیلی واحدهای قضایی استان تهران در روز دوشنبه (۶ اسفند ۱۴۰۳) ظفرقندی خبر داد: استقبال کمرنگ پزشکان از تخصص‌های داخلی و جراحی بایدها و نبایدهای گرم کردن غذا در مایکروویو سازمان غذاودارو هشدار داد: خطر تشدید کبد چرب با مصرف داروهای مسکن و گیاهی نامعتبر برخورد ۲ پراید در خواف پنج مصدوم برجای گذاشت (۵ اسفند ۱۴۰۳) شرایط رانندگی با گواهینامه ایرانی در عراق اعلام شد آیا مدارس و ادارات مشهد و خراسان رضوی فردا (دوشنبه، ۶ اسفند ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تیراندازی به رئیس آموزش و پرورش سراوان (۵ اسفند ۱۴۰۳) آیا تخمه آفتابگردان برای مبتلایان به دیابت و کبد چرب مضر است؟ صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خراسان رضوی در پی پیش‌بینی بارش برف و باران (۵ اسفند ۱۴۰۳) ماجرای کارزار سربازی دختران چیست؟ | استقبال جالب و معنادار مردان ایران افزایش ۲۵ درصدی بلیت مترو در سال ۱۴۰۴
سرخط خبرها
وزیرآموزش ‌و پرورش

شرایط ما را به سمت آموزش‌های مجازی پرتاب کرد

  • کد خبر: ۲۹۴۲۴
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
شرایط ما را به سمت آموزش‌های مجازی پرتاب کرد
شیوع کرونا در سطح کشور تغییرات زیادی را ایجاد کرد. این بیماری یک فرصت برای تغییرات به وجود آورد و بسیاری از ساختارهای سنتی را شکست و ساختارهای جدیدی را جایگزین کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن حاجی میرزایی با بیان این مطلب گفت: شیوع کرونا در سطح کشور تغییرات زیادی را ایجاد کرد لذا این بیماری یک فرصت برای تغییرات به وجود آورد و  بسیاری از ساختارهای سنتی را شکست و ساختارهای جدیدی را جایگزین کرد.

حاجی‌میرزایی با تأکید بر لزوم تغییرات، اظهار کرد: پویایی جامعه ما را وادار می‌کند تا خود را تغییر دهیم و شرایط کلی به ما می‌گوید باید تحول ایجاد کنیم واین ناشی از وجود مشکلات است.

وی افزود: آموزش ‌و پرورش دستگاهی پهن‌پیکر است و گستره عظیمی را در جامعه شامل می‌شود در شرایط حاکم بر جامعه این دستگاه نقش تنظیم‌گر را دارد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری این نشست با مدیران استارت آپ‌های حوزه آموزش‌ و پرورش گفت: در این جلسه می‌خواهیم بدانیم چه قوانینی باید تنظیم شود تا زمینه همکاری استارت‌آپ‌ها با آموزش‌ و پرورش بیش‌از پیش مهیا شود.

 وی به تشریح شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) پرداخت و اضافه کرد: ناگزیر بودیم برای اینکه تعطیلی مدرسه به تعطیلی آموزش نینجامد شبکه آموزشی ایجاد کنیم لذا ما با میل خودمان وارد این شبکه نشدیم بلکه شرایط ما را به سمت آموزش‌های مجازی پرتاب کرد.

 حاجی‌میرزایی با اشاره به اقبال خوبی که در بین دانش‌آموزان و معلمان از شبکه آموزش دانش‌آموزان (شاد) صورت گرفت و همچنین با ارائه آمار و ارقام در این خصوص، تصریح کرد: تاکنون بیش از دو میلیارد فایل و بیش از ۴ و نیم میلیارد پیام در این شبکه مبادله شده است.

وی ظرفیت‌های شاد را برشمرد و خاطرنشان کرد: گروه‌های مختلف در این شبکه تشکیل‌شده است و ما سعی داریم ارتباط دوطرفه را برقرار کنیم، همچنین ایجاد امکان برقراری ارتباط بین دانش‌آموز با دانش آموز دیگر در شبکه شاد نیز در دستور کار قرار دارد.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: عدم دسترسی برخی مناطق به اینترنت و نداشتن گوشی مطلوب برخی دانش آموزان، دو مشکل در مسیر شبکه آموزشی دانش‌آموزان است لذا پیگیر برنامه‌هایی هستیم تا این دو مشکل را حل کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه فعالیت شبکه شاد در دستور کار آموزش است، اظهار کرد: قابلیت‌های جدیدی به این شبکه اضافه و آن را ارائه خواهیم کرد.

 

منبع:فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->