خراسان رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دانش‌آموزان استفاده از ماسک را از در خارج خانه رعایت کنند

  • کد خبر: ۲۹۳۱۲
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
دانش‌آموزان استفاده از ماسک را از در خارج خانه رعایت کنند
دانش‌آموزان پروتکل بهداشتی را مطالعه کنند و از زمانی که از منزل خارج می‌شوند تا زمانی که دوباره به خانه برمی‌گردند ماسک را از صورت برندارند.

طنین همتی/شهرآرانیوز، رضا کشتی‌دار با تأکید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانش‌آموزان در دوران برگزاری امتحانات نهایی گفت: توصیه می‌شود در صورت امکان در دوران برگزاری امتحانات مداوم از ماسک استفاده کنند و در شست‌وشوی دست، قانون بیست ثانیه را در نظر داشته باشند. همچنین با رعایت فاصله اجتماعی یک و نیم تا ۲ متر در زمان رفت‌وآمد در مدرسه و سرویس به حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان کمک کنند.
وی ادامه داد: دانش‌آموز ممکن است در سنی باشد که بیماری کووید19 بر روی آن تأثیری نداشته باشد، اما به‌عنوان ناقل، عامل انتقال این بیماری به اعضای خانواده باشد.
رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه تأکید کرد: همه دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها موظف هستند نکات بهداشتی را در شرایطی که ویروس کرونا به قوت خود باقی است، رعایت کنند.
وی افزود: پروتکل‌های بهداشتی به همه حوزه‌های درسی آموزش و پرورش در استان ارائه شده است. در ضمن با گروه ارزیابی که در استان تشکیل شده است، برگزاری امتحانات با رعایت هرچه بهتر نکات بهداشتی در نظر گرفته شده است.
ناظر پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات نهایی بیان کرد: در سال جدید در صورت ابلاغیه جدید از سوی وزارت، شیوه‌های برگزاری کلاس‌ها چه حضوری و چه غیرحضوری در حال بررسی است تا با شروع فصل سرما اوج این بیماری را برای دانش‌آموزان نداشته باشیم.
وی افزود: همچنین تمام مدارس شهرستان‌های استان موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نظارت گروه‌های ارزیابی ادارات هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->