تحصن یهودیان حامی فلسطین در نیویورک با شعار «بگذارید غزه زنده بماند»(۲۳ مهر ۱۴۰۳) ادعای رژیم صهیونیستی درباره کشف یک تونل متعلق به حزب‌الله (۲۳ مهر ۱۴۰۳) پزشکیان: مشکلات اقتصادی کشور از مهم‌ترین موضوعات مطروحه با رهبر انقلاب بود + فیلم همتی: مساله FATF را با وفاق ملی پیش خواهیم برد شمار شهدای لبنان در حملات رژیم صهیونیستی به ۲ هزار و ۳۰۹ نفر رسید (23مهر1403) ظریف: ما وارث یک ویرانه نشدیم و اینجا آباد تحویل ما شده است حملات موشکی سنگین حزب الله به تل‌آویو | فرودگاه «بن گوریون» تعطیل شد (۲۳ مهر ۱۴۰۳) حملات جدید آمریکا و انگلیس به خاک یمن (۲۳ مهر ۱۴۰۳) قالیباف: با رژیمی روبرو هستیم که از زنده سوزاندن مردم غیرنظامی ابایی ندارد + فیلم انگلیس تحریم‌های جدیدی علیه ایران در حمایت از اسرائیل اعمال کرد (۲۳ مهر ۱۴۰۳) تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» منتشر می‌شود حزب‌الله بازهم شهرک‌ها و مواضع ارتش صهیونیستی را هدف حملات شدید خود قرار داد (۲۳ مهر ۱۴۰۳) دستور فوری دادستان مرکز استان خراسان رضوی مبنی بر آزادی بلاقید بازداشت‌شدگان حاشیه مراسم معارفه استاندار (۲۳ مهر ۱۴۰۳) نماینده مجلس: ایران، برنامه هسته‌ای کاملاً صلح‌آمیزی دارد عراقچی از توقف روند مذاکرات ایران و آمریکا به دلیل شرایط منطقه خبر داد رئیس جمهور برای احصای احکام غیرعملیاتی برنامه هفتم، یک ماه فرصت داد پژمانفر: ۵۰ همت اعتبار جدید برای تسهیلات ازدواج تخصیص یافته است | ساخت بوستان‌های بانوان در مشهد اقدام ویژه و با برکتی در حوزه زنان است معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان با پزشکیان دیدار کرد دومین جلسه بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور برگزار شد دیدار رؤسای مجالس ایران و آذربایجان در ژنو رئیس قوه قضائیه: فردی از یک دستگاه اداری، ۴۰۰ مرتبه شکایت کرده است | سفر قالیباف به لبنان، برای همه پیام داشت تاکید ایران و عمان بر ضرورت اقدام عاجل جامعه بین‌الملل برای توقف جنایات اسرائیل دبیرکل سازمان ملل حمله اسرائیل به نیروهای حافظ صلح را مصداق جنایت جنگی خواند
سرخط خبرها

قالیباف: با رژیمی روبرو هستیم که از زنده سوزاندن مردم غیرنظامی ابایی ندارد + فیلم

  • کد خبر: ۲۹۴۴۴۶
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
قالیباف: با رژیمی روبرو هستیم که از زنده سوزاندن مردم غیرنظامی ابایی ندارد + فیلم
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی در اتحادیه بین‌المجالس جهانی گفت: با رژیمی مواجه هستیم که نه تنها بیش از ۱۰ هزار کودک را کشته است، بلکه به آن افتخار می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد باقر قالیباف در جریان سخنرانی در اتحادیه بین‌المجالس جهان گفت: من مستقیماً از بیروت به اینجا آمده ام از میان خرابه‌های بمباران‌هایی که مردم غیرنظامی را شهید و بیش از یک میلیون نفر را آواره کرده است. من صدای مردم مظلوم و مقتدر لبنان هستم. مردمی که مظلومانه هر لحظه منتظر حمله ناجوانمردانه جنگنده‌های آمریکایی هستند، اما مقتدرانه و با اراده‌ای تاریخی در شکست دادن بزرگترین دشمن انسانیت تردید به خود راه نداده‌اند.

وی افزود: رژیم فکر می‌کرد با ترور مرد انسانیت و شرافت یعنی «نصرالله بزرگ» توانسته است پایان مقاومت در لبنان را رقم بزند، اما شکست‌های زمینی و عملیات گولانی به رژیم نشان داد حزب الله زنده است و از سوی مردم لبنان حمایت می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: غیرنظامیانی که خلاف همه قوانین بین‌المللی پیش چشمان جهان شهید زخمی و آواره می‌شوند. آنها منتظر اقدامات عملی ما برای کمک به آوارگان و همچنین آتش بس پایداری هستند که وحشیگری‌های ضد انسانی رژیم جنایتکار اسرائیل را کنترل کند.

وی تاکید کرد: همین جا نیز اعلام می‌کنم ایران از هر آتش بسی که دولت مجلس و مقاومت لبنان موافقت کنند حمایت می‌کند.

قالیباف در ادامه گفت: حزب‌الله زنده است و از سوی مردم لبنان حمایت می‌شود. غیرنظامیانی که بر خلاف قوانین بین‌المللی پیش چشم جهانیان شهید، زخمی و آواره می‌شوند، آنها منتظر اقدامات عملی ما برای کمک به آوارگان و همچنین آتش بس پایداری هستند که وحشی‌گری‌های ضد انسانی رژیم جنایتکار اسرائیل را کنترل کند.

وی افزود: همین جا نیز اعلام می‌کنم که ایران از هر آتش بسی که دولت، مجلس و مقاومت لبنان موافقت کند، حمایت می‌کند. با رژیمی مواجه هستیم که نه تنها بیش از ۱۰ هزار کودک را کشته است، بلکه به آن افتخار می‌کند. با رژیم مواجه هستیم که هیچ ارزشی برای هیچ معیار حقوقی و اخلاقی قائل نیست.

قالیباف تاکید کرد: با رژیمی روبرو هستیم که از زنده سوزاندن مردم غیرنظامی در اردوگاه آوارگان ابایی ندارد. ما با رژیمی مواجهیم که می‌توان آن را آموزگار همه قاتلان تاریخ خواند. با رژیمی رویارو هستیم که تا دیروز زمین‌های فلسطینیان را غصب و خانه‌های آنها را خراب می‌کرد، اما اکنون با خیال راحت و با مهمات امریکایی شهر‌ها را ویران می‌کند و زیرساخت‌ها را از بین می‌برد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی دیوانه شده است چرا که در تأمین امنیت سرزمین‌های اشغالی ناکام مانده است و پایان موجودیت خود را نزدیک می‌بیند به همین دلیل حتی مصلحت خود را نیز تشخیص نمی‌دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما به کشور‌های حامی این رژیم جنایتکار توصیه می‌کنیم قبل از اینکه برای همه از جمله آنها دیر شود کمک‌های نظامی اقتصادی اطلاعاتی سیاسی و رسانه‌ای به اسرائیل را پایان دهند و او را مجبور به پذیرش آتش بس پایدار کنند و از همه مجالس جهان می‌خواهم که مسئولانه به وظیفه تاریخی خود عمل کنند و برای نجات انسانیت و شرافت این دشمنان صلح و بشریت را در جامعه جهانی منزوی کنند.

وی در پایان تاکید کرد: نمایندگان ملت‌های جهان؛ تاریخ درباره ما قضاوت خواهد کرد. سمت درست تاریخ انسانیت بایستید.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->