استوار بمانید! گفتگو با مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد درباره حوادث نیمه نخست سال ۱۴۰۳| روی مشهد سرخ نیست با الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، اسناد عادی، دیگر اعتبار ندارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۲۶ مهر ۱۴۰۳) | تداوم روند افزایش دما در مشهد تا یکشنبه تمدید مهلت دریافت معافیت تحصیلی و ثبت‌نام در دانشگاه‌ها ۱۴ درصد سالمندان کشور افسرده اند آیا بیمه طلاق اجرایی می‌شود؟ برای یک ازدواج صحیح بشناسید و اجازه شناخته‌شدن بدهید شناسایی و دستگیری ۳ نفر از فروشندگان موادمخدر در فضای مجازی در پایتخت به‌ازای هر ۴۸۰ دانش‌آموز مدارس شهری در مشهد، یک مراقب سلامت وجود دارد ناشنوایی و کم‌شنوایی؛ معلولیت پنهان در جامعه است چرا سایت «وام بازنشستگان تأمین اجتماعی» برای ثبت‌نام باز نمی‌شود؟ (۲۶ مهر ۱۴۰۳) آیا بیان فواید پخت غذا در ظرف مسی و مصرف نمک دریا، با توصیه‌های طب ایرانی ارتباط دارد؟ کاهش محسوس دما در کشور از اواسط هفته آینده (۲۶ مهر ۱۴۰۳) سقوط مرگبار یک کارگر در چاه آب باغچه رستوران فرحزاد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) نجات جوان ۳۵ ساله از درون کانال آب توسط آتش نشانان مشهدی (چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳) هشدار: شیوع سکته مغزی در بین ایرانی‌ها ۱.۵ برابر متوسط جهانی است تخصیص ۳ همت فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته کاهش ۲۰ درجه‌ای هوای مشهد و خراسان رضوی و بارش باران از اول آبان ۱۴۰۳ + نمودار تغییرات دما زلزله ۴ ریشتری حوالی گیان در مرز استان‌های همدان و لرستان را لرزاند (۲۵ مهر ۱۴۰۳) با نام خالق هستی و آب توسعۀ علمی طب ایرانی نیاز جامعه است + فیلم
سرخط خبرها

به‌ازای هر ۴۸۰ دانش‌آموز مدارس شهری در مشهد، یک مراقب سلامت وجود دارد

  • کد خبر: ۲۹۴۹۸۰
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
به‌ازای هر ۴۸۰ دانش‌آموز مدارس شهری در مشهد، یک مراقب سلامت وجود دارد
سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هر ۴۸۰ دانش‌آموز در مدارس شهری، از یک مراقب سلامت خدمت می‌گیرند.

حسن محمدزاده روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، افزود: مراقب سلامت به مدارس شهری تعلق می‌گیرد و در مدارس روستایی از ظرفیت مراکز بهداشت در روستا‌ها استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: حضور مراقبان سلامت به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و ارائه آموزش‌های لازم برای تضمین سلامت این عزیزان و کنترل و نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه البته همچنان در تأمین نیروی رسمی در این بخش، نیاز به نیروی انسانی داریم، اظهار کرد: خوشبختانه در زمینه همکاری برای رفع نیاز در این زمینه وضعیت خوبی داریم.

محمدزاده بیان کرد: در سال تحصیلی جدید، توزیع نیرو به شکل مطلوب و با هدف رفع نیاز در این حوزه انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->