سرخط خبرها

قرارداد ده‌ساله رستمی با کوزوو

  • کد خبر: ۲۹۵۳۰۰
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
قرارداد ده‌ساله رستمی با کوزوو
قرارداد کیانوش رستمی با فدراسیون وزن‌برداری کوزوو ده‌ساله است و پس از آن، این ورزشکار به عنوان مربی برای این کشور فعالیت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش رستمی، وزنه‌بردار برجسته ایرانی و دارنده دو مدال المپیک، مدتی است که نامش در لیست وزنه‌برداران کشور کوزوو ثبت شده و قرار است زیر پرچم این کشور در مسابقات شرکت کند. رستمی که سال‌ها با تیم ملی ایران و فدراسیون وزنه‌برداری به مشکل خورده بود، پس از ناکامی در رسیدن به المپیک توکیو و بازی‌های جهانی، تصمیم به جدایی گرفت. او اکنون در تلاش است تا مجوز‌های لازم را از مسئولان ورزش ایران برای نمایندگی کوزوو کسب کند و مدعی است که حتی بدون رضایت‌نامه نیز می‌تواند در مسابقات جهانی حضور یابد.

طبق پیگیری‌ها مشخص شد کیانوش رستمی از یک سال و نیم پیش برای حضور در این کشور اقدام کرده و حتی مردادماه پاسپورت کشور کوزوو را دریافت کرده و از یک سال گذشته هم در بازه زمانی حوضچه دوپینگ برای این کشور تست می‌داده، حتی با پیگیری مشخص شده که قرارداد کیانوش رستمی با فدراسیون کوزوو ۱۰ ساله است و یکی از امتیاز‌هایی که به او داده‌اند این است که تا زمانی که خودش بتواند وزنه بزند و در مسابقات مختلف روی تخته برود؛ اما بعد از آن هر زمانی که دیگر به لحاظ سنی نتوانست وزنه بزند به عنوان مربی فعالیت خود را با این کشور ادامه خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->