شکست سنگین گرایی در مسابقات جهانی کشتی یاسین سلمانی اولین جداشده احتمالی پرسپولیس؟ خطر مصدومیت شجاع رفع شد باخت دوباره در پایتخت احتمال اخراج تن هاخ را داغ کرد نحوه خرید بلیت بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس + لینک و قیمت لغو حساس‌‎ترین بازی هفته لیگ برتر هندبال قهرمانی آزادکاران ایران در امیدهای جهان اورونوف به شرایط مسابقه رسید موسیمانه تمرین آبی‌ها را تعطیل کرد جریمه سنگین درویش از سوی کمیته اخلاق هواداران استقلال و پرسپولیس علیه تاج| رئیس بدون پایگاه در میان سرخابی‌ها رمضانی و بلانکو در لیست سیاه موسیمانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و مارسی| برد راحت شاگردان انریکه رضاییان نیمکت نشین می شود؟ استقلال از کورس خارج شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و اینترمیلان| نبرد هیجان‌انگیز پایان کار جشنواره خانواده ورزش در مشهد + ویدئو ۹۰ درصد ورزشگاه شهر قدس در اختیار هواداران استقلال در بازی با تراکتور پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بوخوم در بوندسلیگا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بازی‌های فشرده چالش بزرگ موسیمانه

  • کد خبر: ۲۹۵۹۹۰
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
بازی‌های فشرده چالش بزرگ موسیمانه
بازی‌های فشرده استقلال بعد از دیدار این تیم مقابل النصر عربستان یک چالش بزرگ پیش روی موسیمانه، سرمربی آفریقایی استقلال خواهد بود.

گروه ورش|شهرآرانیوز، پیتسو موسیمانه، سرمربی آفریقایی استقلال روزهای سختی را پیش رو دارد. علاوه بر اینکه او باید تیمش را به لحاظ روحی و روانی و همچنین فنی و بدنی احیا کند، با یک چالش عمیق مواجه است. نگاهی به برنامه پیش روی استقلال گواهی صادق بر این مدعاست که مرد آفریقایی با یک برنامه فشرده مواجه است و باید پیوسته رخ‌ در‌ رخ تیم‌های مختلف قرار بگیرد و به این شهر و آن شهر برود. اولین بازی رسمی ماسیمونه مقابل خیبر خرم‌آباد خواهد بود. دیداری که شنبه هفته آتی در لرستان برگزار خواهد شد. درواقع بلافاصله بعد از بازی سنگین مقابل النصر عربستان، آبی‌ها باید به تهران برگردند و خود را آماه و مهیای بازی شنبه هفته آینده مقابل خیبر در لیگ برتر کنند. بعد از این بازی استقلال یک دیدار فوق حساس با تراکتور خواهد داشت. این بازی پنج شنبه هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد؛ ۵ روز بعد از تقابل با خیبرخرم آباد.

درواقع  موسیمانه از بازی با خیبر تا بازی با تراکتور زمان آن چنانی برای القای تفکرات خود به بازیکنان تیمش نخواهد داشت و باید به طور اورژانسی آنچه در گوشه ذهن دارد را به بازیکنان انتقال دهد و برخی اصلاحات را آغاز کند.

اینکه موسیمانه قابلیت خارج کردن استقلال در این شرایط را داشته باشد سوال مهمی است که به زودی پاسخ آن داده خواهد شد اما اوضاع زمانی بغرنج‌تر می‌شود که می‌بینیم بعد از بازی با تراکتور، آبی‌ها باید به سرعت آماده و مهیای بازی با الهلال عربستان شوند. این بازی براساس برنامه‌ در ریاض برگزار خواهد شد و استقلال از بازی با تراکتور تا بازی مقابل الهلال در ریاض عربستان 5روز فاصله دارد که در این مدت باید زمانبندی مناسب برای سفر به ریاض را انجام دهد و خود را به موقع به این کشور برساند. درعین حال بعد از بازی با الهلال عربستان با اینکه برنامه‌ریزی لیگ برتر اعلام نشده اما استقلال باید طبق برنامه مقابل فولاد در اهواز بازی کند. درواقع از چهار بازی که برنامه آن اعلام شده فقط بازی با تراکتور در تهران برگزار می‌شود و باقی بازی‌ها خارج از تهران است که این چالشی بزرگ پیش روی مرد آفریقایی است و باید دید او با این برنامه‌ریزی فشرده و بسیار دشوار چه خواهد کرد و با چه دکترینی به مصاف بازی‌های فشرده آتی خواهد رفت.

موسیمانه بنای خود را روی سازماندهی جدید تمرینی گذاشته و این طور که از اردوی استقلال به گوش می‌رسد او قصد دارد با تحولاتی از این دست استقلال را به وضعیت دلخواه برساند اما اینکه بازی‌های فشرده و زمان اندک میان دیدارهای پیش رو تا چه اندازه روی عملکرد سرمربی جدید آفریقایی اثر بگذارد خود موضوع شاخص و تامل برانگیزی است که باید روی آن تمرکز ویژه‌ای داشت.

آنچه مسلم است اگر موسیمانه بتواند در این فشردگی شدید استقلال را از بحران خارج کند و شخصیت تیمی را بازگرداند، دست به کاری بزرگ و ماندگار زده است اما اگر موسیمانه نتواند درچهار بازی آینده استقلال را به آن وضعیت دلخواه برساند تردیدی نباید داشت که جایگاه خودش نیز به زودی در این باشگاه سست خواهد شد و هواداران استقلال هرگز تاب و تحمل چنین فضایی را نخواهند داشت. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->