«سینما متروپل» با چه تغییراتی اکران می‌شود؟ فیلم سینمایی «شبگرد» به کارگردانی فرزاد مؤتمن به‌زودی اکران می‌شود زندگی‌نامه شهدای پلیس فیلم می‌شود «دیوید هریس»، بازیگر آمریکایی درگذشت دیدار کارگردان سرشناس ترک با هنرمندان ایرانی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ چالش تولید انیمیشن، کمبود هنرمند متخصص است مشخص شدن هیات داوران بخش «مسابقه تئاترکودک» جشنواره تئاترکودک و نوجوان ۵ روز مانده به آغاز  مشهد چه سهمی از حوزه ادبیات کودک و نوجوان دارد؟ | شهر با کبریتی روشن است ارتباط هوش مصنوعی و هنر در گفتگو با رضا دیده‌بان، عکاس شناخته‌شده مشهدی آموزش داستان‌نویسی | خیالی که نفس می‌کشد اهمیت انتشار منظومه‌هایی تاریخی در باب فتوحات صفویه | روایت مردمی از تاریخ مردانگی آهنگ «همین مونده بود» محسن چاوشی ۱۰۰ هزارتایی شد «مستانه مهاجر» برای دریافت جایزه‌اش به ترکیه نرفت! چند نکته درباره سریال «تانک‌خورها» | قصه گردان ۷۷ خراسان چه بود؟ شگفتی‌های نسخه دست‌نویس شاهنامه فردوسی در آمریکا + عکس حضور نمایش «زندگی به سبک گوئن حاتون» در بخش اصلی سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) رونمایی از دیوارنگاره میدان‌های ولیعصر(عج) و فلسطین در تهران | «طوفان دیگری در راه است» کوشک‌جلالی در رشت به انتظار «آدولف» می‌نشیند پایان تصویربرداری «زخم کاری ۴» در نروژ + عکس
سرخط خبرها

آهنگ «همین مونده بود» محسن چاوشی ۱۰۰ هزارتایی شد

  • کد خبر: ۲۹۶۸۱۹
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
آهنگ «همین مونده بود» محسن چاوشی ۱۰۰ هزارتایی شد
محسن چاوشی که یدطولایی در تسخیر بازار موسیقی با قطعات تازه و جذاب خود دارد، در روز‌های اخیر با قطعه جدیدش مخاطبان را غافلگیر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «همین مونده بود» عنوان قطعه تازه‌ای است که یک هفته پیش با صدای این خواننده محبوب منتشر شد و خیلی زود موردتوجه طرفدارانش قرار گرفت.

علاوه‌بر صفحات غیررسمی و پراکنده در دنیای مجازی، صفحه رسمی این خواننده در سایت آپارات هم این قطعه را منتشر کرد که در همان روز‌های ابتدایی توانست به رکورد بالغ‌بر ۱۰۰ هزار تماشا دست پیدا کند.

این قطعه با شعری از امید روزبه، ملودی محسن چاوشی و تنظیم فرشاد حسامی منتشر شده است. صفحه رسمی چاوشی در این سایت از شهریورماه ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده که در این بازه زمانی با انتشار ۶۲ موزیک ویدئو از این خواننده فعال شده است و مجموع بازدید‌های آن از مرز ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار هم فراتر رفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->