تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است
سرخط خبرها

شجاعی: لیگ برتر را تعطیل کنید

  • کد خبر: ۳۰۱۴۷
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
شجاعی: لیگ برتر را تعطیل کنید
مسعود شجاعی با انتشار نامه‌ای تند و تیز خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال خواستار تعطیلی لیگ برتر فوتبال شد.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز_، مسعود شجاعی کاپیتان تیم تراکتور که هنوز برای آغاز تمرینات به تبریز نرفته، با انتشار پیامی، به پیامدهای آغاز فوتبال در ایران اشاره کرده است.

 
او همچنین درخواست سوال کرده که در شرایط فعلی، چه استدلالی برای آغاز مسابقات وجود دارد؟ شجاعی در پایان نیز خواستار تعطیلی مسابقات شده است.
 

در این نامه آمده است:
"باسمه تعالی
 

با عرض سلام و احترام خدمت هموطنان و فوتبال دوستان عزیز
 

با توجه به تصمیم مسئولان امر برای آغاز دوباره مسابقات فوتبال، ضروری است متولیان ورزش کشورمان، به ویژه مسئولان فدراسیون فوتبال به سئوالات ذیل پاسخ دهند.
 

۱. دلیل این همه اصرار و پافشاری برای از سرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال براساس چه استدلالی است؟
 

۲. آیا راهکار و چاره‌ای برای عواقب احتمالی ناشی از شروع دوباره مسابقات اندیشیده‌ شده است؟
 

۳. آیا به تبعات و بار روانی ناشی از این موضوع که ممکن است یکی از حدود ۴۰۰ بازیکن شاغل در لیگ برتر و بیش از ۳۰۰ عضو کادرفنی و پشتیبانی تیم‌ها، جانشان را در اثر بیماری کرونا از دست بدهند، اندیشیده‌اید؟

 
بنده به عنوان فردی که چند سالی است خاک این فوتبال را خورده‌ و شرایط مختلف را تجربه کرده‌ام، پیشنهاد می‌کنم که متولیان امر جلسه‌ای فوری با مدیران تمامی باشگاه‌ها برگزار کرده و در فضایی دوستانه، تصمیمی که به صلاح همه باشد، بگیرند.
 

بدیهی است در حال حاضر سلامتی تمامی انسان‌ها و همچنین ما ورزشکاران که قرار است در معرض این بیماری کشنده قرار بگیریم، مهم‌تر و ضروری‌تر از هر امر دیگری است."

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->