قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

خاموشی هیئت‌ها به بهانه کرونا

  • کد خبر: ۳۰۲۲۱
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
خاموشی هیئت‌ها به بهانه کرونا
حمیدرضا معصومیان - مسئول ضمیمه ورزش
اول/ لیگ برتر فوتبال به‌عنوان مهم‌ترین و جذاب‌ترین رشته ورزشی در کشور از چند روز دیگر آغاز می‌شود و این‌همه درحالی است که مجوز برگزاری تمرینات و البته بازی‌های دوستانه هم پیش‌از‌این ازسوی ستاد کرونا صادر شده است. شروع دوباره فوتبال، حلقه آخر از استارت دوباره رشته‌های مختلف ورزشی است؛ چراکه پیش‌از‌این ستاد کرونا مجوز فعالیت بیشتر رشته‌های ورزشی را صادر کرده و شاید درحال‌حاضر فقط کشتی و شنا از این امر مستثنا باشند. این‌همه درحالی است که غیر از فوتبال که خبر‌های آن مثل همیشه در صدر اخبار کشور قرار دارد، از سایر رشته‌ها چندان خبری به گوش نمی‌رسد. از اولین باری که ستاد کرونا مجوز ازسر‌گیری فعالیت برخی رشته‌های ورزشی را صادر کرد تا امروز، چند هفته گذشته؛ اما دریغ از یک فعالیت کوچک در هیئت‌های ورزشی! حدود ۳۰ رشته ورزشی بعد از اطلاعیه‌های ستاد کرونا درحال‌حاضر عملا این اجازه را دارند که فعالیت‌های خود را در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی آغاز کنند، اما به‌سختی می‌توان هیئتی فعال پیدا کرد و شاید بتوان گفت سرجمع فعالیت این ۳۰ رشته ورزشی، ۳۰ مورد هم نشود!
دوم/ اگر نگوییم بیماری کرونا در سراشیبی قرار گرفته است، دست‌کم می‌توان گفت زندگی با آن برای مردم در حال تبدیل‌شدن به یک عادت است. مردم آموخته‌اند که باید با این بیماری کنار بیایند، ولی این آموختگی گویا شامل بسیاری از هیئت‌های ورزشی نمی‌شود؛ چراکه به بهانه کرونا، درِ هیئت‌ها را تخته کرده‌اند و انگار خیالی برای برگشت ندارند. بسیاری از هیئت‌های ورزشی که فقط اسمی از خود داشتند و فعالیت‌های آن‌ها در طول سال به اندازه انگشتان یک دست هم نیست، حالا کرونا را بهانه کرده و همان حضور نصفه‌نیمه سابق را نیز ندارند. میز و صندلی دفتر برخی از این هیئت‌ها در حال خاک‌خوردن است و مسئولان هیئت چنان آن‌ها را به حال خود رها کرده‌اند که انگار هیچ‌گاه قرار نیست درِ این هیئت‌ها باز شود. درحالی‌که انتظار بر این بود که بعد از ماه‌ها تعطیلی هیئت‌ها با اشتیاق و انگیزه و برنامه کار خود را آغاز کنند، حالا در کمال تعجب دیده می‌شود که بسیاری از مسئولان، کرونا را بهانه کرده‌اند و چراغ هیئت‌ها را روشن نمی‌کنند! غیر از چند هیئت انگشت‌شمار که بلافاصله بعد از گرفتن مجوز لازم، کار را شروع کرده‌اند، اوضاع ورزش در شهر تفاوت چندانی با قبل نکرده، گویی در بعضی از هیئت‌ها، کرونا هنوز نرفته است!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->