بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم
سرخط خبرها

فاصله ۳۵ درصدی محاسبه ارزش روز املاک با قیمت روز/ به‌روزرسانی ضریب برای ۳۲۲ بلوک در مشهد

  • کد خبر: ۳۰۲۷۰
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
فاصله ۳۵ درصدی محاسبه ارزش روز املاک با قیمت روز/ به‌روزرسانی ضریب برای ۳۲۲ بلوک در مشهد
در نودوچهارمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در هفته گذشته برگزار شد، نمایندگان مردم در شورا ارزش روز املاک در شهر را اصلاح کردند.
لاله سادات کوثری/ شهرآرانیوز- در نودوچهارمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در هفته گذشته برگزار شد، نمایندگان مردم در شورا ارزش روز املاک را اصلاح کردند. بر این اساس لایحه شهرداری مشهد درباره اصلاح و به‌روزرسانی محدوده و میانگین ارزش املاک بلوک‌های همگن مصوب شد. بر این اساس در شهر مشهد اصلاح و به‌روزرسانی محدوده و میانگین ارزش املاک بلوک‌های همگن با تعریف ۵ حوزه درآمدی در مشهد تأیید شد.

شناسایی ۳۲۲ بلوک در مشهد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد دراین‌باره گفت: به‌روزرسانی ارزش روز املاک در حوزه‌های همگن موضوعی است که عموما هر سال بررسی می‌شود.
بتول گندمی با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبه جلسه قبل شورا، میانگین ارزش بلوک‌های همگن به‌روزرسانی شد.
وی ادامه داد: درصد محاسبه شده در این مصوبه چیزی حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد با قیمت واقعی در شهر فاصله دارد.

فاصله ۳۰ تا ۴۰ درصد با قیمت روز
مدیر کل درآمد‌های عمومی شهرداری مشهد نیز با بیان اینکه در این مصوبه ۸۰ بلوک به ۳۲۲ بلوک افزایش یافته است، افزود: ارزش روز املاک در حوزه‌های همگن برای امسال در ۳ ماه نخست سال گذشته تهیه شده است.
محمود برهانی افزود: بر این اساس پایین‌ترین عدد متوسط در هر محدوده جغرافیایی یا همان ۳۲۲ بلوک جمع‌آوری شده است.
وی ادامه داد: عدد محاسبه پروانه در سال ۹۹ ملاک عمل درصدی از ارزش روز املاک برای معاملات قرار گرفت.
وی گفت: محاسبه ارزش روز املاک در بلوک‌های همگن در امسال برابر با ارزش واقعی املاک نیست و حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از ارزش روز پایین‌تر است.
برهانی با بیان اینکه این ضریب در مناطق کم‌برخوردار با تأمل بیشتری محاسبه می‌شود، افزود: عدد این محاسبه یک بازه مناسب ایجاد می‌کند و ما در این بازه رقم متوسط رو به پایین را انتخاب کرده‌ایم. هیچ جا این ضریب به‌صورت مستقیم درون محاسبات ما لحاظ نمی‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->