ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

کاپیتان منچسترسیتی حریف پرسپولیس می شود؟

  • کد خبر: ۳۰۶۴۱
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۸
کاپیتان منچسترسیتی حریف پرسپولیس می شود؟
داوید سیلوا، ستاره منچسترسیتی علاقمند به انتقال به باشگاه قطری الدحیل برای ماه های پیش رو است.

به گزارش شهرآرانیوز، داوید سیلوا قصد دارد در پایان فصل جاری و بعد از 10 سال پرافتخار و کسب جام های فراوان، باشگاه منچسترسیتی را ترک کند و اصرارهای این باشگاه برای تمدید قرارداد نیز مورد قبول این ستاره تکنیکی قرار نگرفته است. حالا نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد داوید سیلوا به شدت مورد توجه باشگاه متمول الدحیل قرار گرفته و خود او نیز بی میل نیست در آینده در لیگ ستارگان قطر بازی کند.

 

البته باشگاه السد که هدایت آن بر عهده ژاوی، همبازی سابق داوید سیلوا در تیم ملی اسپانیا است نیز برای خرید این ستاره 34 ساله ابراز علاقه کرده، اما طبق ادعای این نشریه خود سیلوا بیشتر ترجیح می دهد راهی باشگاه رقیب، یعنی الدحیل شود.

 

الدحیل در حال حاضر ستاره های بزرگ و بین المللی مانند ماریو مانژوکیچ، ستاره کروات و مهدی بن عطیه، مدافع مراکشی را در اختیار دارد و داوید سیلوا می تواند این تیم را به یکی از رعب آورترین و قدرتمندترین تیم های آسیا تبدیل کند.

 

جالب اینجاست باشگاه الدحیل در سال های اخیر بارها با نمایندگان فوتبال ایران مانند پرسپولیس و استقلال مواجه شده است. در حال حاضر الدحیل با تیم پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان همگروه است و در دیدار رفت و در قطر نیز به پیروزی رسید، اما دیدار برگشت دو تیم باقی مانده و اگر انتقال داوید سیلوا به قطر خیلی زود نهایی شود، ممکن است این ستاره جذاب در مرحله گروهی مقابل پرسپولیس یا در مراحل بعدی برابر دیگر نماینده های فوتبال ایران به میدان برود.

 

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->