پلمب یک رستوران و ۲ فست فود در محدوده هاشمیه مشهد (۱۰فروردین۱۴۰۳) انتقاد یک فعال کارگری به لایحه تغییر قانون تعیین دستمزد کارگران| لایحه بر مبنای اصل سه جانبه گرایی نیست نحوه دریافت گوشت تنظیم بازار مورد نیاز هیئات مذهبی اعلام شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات محاسبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/آغاز واریز مابه‌التفاوت‌ حقوق بازنشستگان از امروز

  • کد خبر: ۳۱۱۰۳
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
  • ۳۱
جزئیات محاسبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/آغاز واریز مابه‌التفاوت‌ حقوق بازنشستگان از امروز
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام سازمان مرکزی تأمین اجتماعی مقرر شده است مابه‌التفاوت افزایش حقوق خردادماه بازنشستگان این سازمان در اسرع وقت پرداخت شود.

نجمه سرباز/شهرآرانیوز، سیدمحسن نظام خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه تعداد ۲۳۰ هزار نفر مستمری‌بگیر در این استان وجود دارند که شامل بازنشستگان، مستمری‌بگیران بازمانده و ازکارافتاده می‌باشند، افزود: مابه‌التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت‌ماه بازنشستگان هم‌زمان با حقوق تیرماه واریز می‌شود.


وی افزود، حقوق تیرماه نیز با نرخ جدید پرداخت می‌شود.


نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی در تأمین اجتماعی چگونه است؟


بنفشه محمودیان، رئیس گروه محاسباتی بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی، نیز با بیان اینکه طبق روال هر سال بعد از اینکه شورای عالی کار درباره حداقل دستمزد و میزان افزایش سالانه سایر سطوح دستمزدی تصمیم‌گیری کرد، موضوع افزایش مستمری تأمین اجتماعی مطرح می‌شود، افزود: پیشنهاد مربوط بر اساس شاخص‌های مؤثر تدوین می‌شود و برای تصویب به هیئت دولت ارجاع می‌شود و بعد تصویب هیئت دولت برای اجرا ابلاغ می‌شود.


وی با بیان اینکه حداقل دستمزد‌ها ۲۶ درصد رشد کرده است و سایر سطوح دستمزدی از افزایشی معادل ۱۵ درصد به علاوه ماهانه ۱۶۴ هزار تومان بهره‌مند خواهند شد، افزود: افزایش مستمری‌های تأمین اجتماعی نیز منطبق بر همین مصوبه و درست در همین قالب پبیشنهاد اجرا شده است و اجرا خواهد شد.


به گفته وی، در سطوح حداقل دستمزد عینا حداقل مستمری ۲۶ درصد مستمری سال گذشته افزایش می‌یابد. به این ترتیب که حداقل دستمزد سال گذشته حدود یک میلیون و ۵۱۷ هزار تومان بود که امسال این رقم به یک میلیون و ۹۱۱ هزار تومان می‌رسد.


مستمری‌بگیرانی که مستمری‌های بیش از این مبالغ و بیش از حداقل دریافت می‌کردند، مستمری آن‌ها به این گونه محاسبه می‌شود که مستمری سال قبل ضربدر ۱۵ درصد افزایش و در نهایت مجموع به‌دست آمده با رقم ۱۶۴ هزار تومان جمع می‌شود و حقوق آن‌ها این‌گونه حساب می‌شود.


رئیس گروه محاسباتی بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق‌ها از ابتدای سال اعمال خواهد شد، خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه مستمری‌بگیران عزیز حقوق ۳ ماه خود را دریافت کردند، برمبنای ارقام قبلی، مابه‌التفاوت را به این ترتیب دریافت می‌کنند و حقوق خردادماه در هفته جاری به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد. احکام صادر شده است و از امروز واریزی مابه‌التفاوت‌ها در سطح کشور آغاز می‌شود. مابه‌التفاوت فروردین و اردیهشت‌ماه را نیز همراه با حقوق افزایش‌یافته تیرماه در زمان واریز حقوق تیرماه دریافت می‌کنند.


کف حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چقدر می‌شود؟


وی در ادامه با بیان اینکه بخشی از افزایش مستمری بازنشستگان بر اساس ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی بوده که باید اعمال می‌شده است، ادامه داد: بخشی نیز افزایش کمک هزینه جانبی است که همراه با مستمری به این عزیزان پرداخت می‌شود، از جمله کمک هزینه مسکن و خواربار مستمری‌بگیران که مقدمات افزایش دوچندان این موارد امسال فراهم شده است و در هفته آینده با نمایندگان تشکل‌های بازنشستگی آخرین هماهنگی‌ها انجام و رقم نهایی مشخص می‌شود. رقم نهایی مدنظر که مؤثر در حداقل دریافتی است، به‌صورت مستقل و کمک هزینه پرداخت می‌شود و افزایش چشمگیری خواهد داشت، اما هنوز مشخص نیست.


محمودیان افزود: امسال هم با موضوع متناسب‌سازی در خدمت بازنشستگان هستیم. این موضوع از مطالبات قدیمی بازنشستگان بوده و خوشبختانه با عزم جدی مدیرعامل سازمان مذاکرات متعددی از اسفندماه دراین‌باره صورت گرفته است و برای تأمین منابع موضوعاتی را درنظر داشتیم که خوشبختانه به تفاهم‌های خوبی رسیدیم. امیدواریم این موضوع در ۲ ماه آینده اجرا شود، زیرا این مبلغی است که انتظار می‌رود به‌صورتی چشمگیر روی افزایش حقوق تأمین اجتماعی مؤثر باشد.


به گفته وی، بازنشستگان تأمین اجتماعی امسال ۲ بار افزایش حقوق را تجربه خواهند کرد.


تعداد بازنشستگان و مستمری‌بگیران ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر است که از این تعداد حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بازنشسته، ۱۳۰ هزار نفر از کارافتاده و حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بازماندگان بیمه‌شدگان متوفی هستند.

جزئیات محاسبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/آغاز واریز مابه‌التفاوت‌ حقوق بازنشستگان از امروز
جزئیات محاسبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/آغاز واریز مابه‌التفاوت‌ حقوق بازنشستگان از امروز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
جججججججججج
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
7
شما را به هر چه کبراثون عزیز است دیکر بسه این حقوق که حال می کیرم خدای ماندم شما بقران برای کریه خانه ماندم جودا براین شرمنده خانوادهم هستیم بخدا رازی بمرک هستم نزندکی یعنی هشصد تومان با چهار سر نان خور مستاجر حال شما فکر کنید
حسینعلی سروری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
8
بترسید ازخداوندکریم .اگرفکرمیکنیدتوان دفاع ازحقوق این قشرضعیف راندارید.خودتان رابکشیدکنارتالااقل نفرین بازنشستگان دامنگیر خانواده هایتان نشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
12
فقط حرف میزنند چون شکمشان و نزد خانواده شرمنده نیستند.فقط حرف و شیره مالیدن رو سر بازنشستگان تامین (اشتباهی) نه اجتماعی
گرسنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
10
به روح نا پاک کسانی که این حقوق مسخره یک میلیون و نهصد هزار تومان را برای مستمری بگیران تامیین اجتماعی تصویب کردند . .
لعنت خداوند بر آنهایی. که باسانی موجب فقر وفلاکت توی زندگی ما مستمری بگیران شدند. خدا لعنت کند شما که باعث شدید بچه من در این سن نتواند ازدواج کند. آخه. فرق بین بچه من وبچه مسولین چیست که بچه های آنها در خارج از کشور دنبال لهو ولعب. باشند وبچه من صبح به صبح گوشه فلکه بنشیند. بلکه کسی او را ببرد و باری بر گرده او نهد. تا لقمه نانی شود ای خدا کی دعای ما اجابت میشود. وآنچه را که از تو خواسته ایم.
چکسی گفته آقازاده ها باید دز ناز ونعمت باشند و امثال من در خرابه های کشور بنظر شما من باید خوشحال باشم از تحریم نفتی کشور یا ناراحت. شما قضاوت کنید ولی من خوشحالم که این حاکمام سهم ما را از بیت المال نمی دهند پس خدای کند تحریم بمانیم تا ذخایر کشور وسهم خودم را روحانی هایی همچون منصوذی وخاوری وهزاران نفر دیگر که مشغول هاپولی هستند نخورند البته همه باید آمین دعای مرا بگیند. الا آنها که می خورند
ناشناس
Netherlands
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
6
بین همه سازمانها کثیف تر از سازمان تامین اجتمای وسازمانی وجود ندارد حق همه بازنشستها را میخورد کارمند های تامین حقوق چن صد ملیونی میگیرن امکانات دیگر را نگو وقتی به بازنشسته مرسن مثل پلیس امریکا با زانو روی حلق بازنشسته می ایستن من از مردم خواهش میکنم بیمه تامین اجتمای را قبول نکنند بازنشستهای تامین از صدقه خور هم کمترن برای سازمان ارزشی ندارن دفترچه تامین را هیج جای قبول ندارن دارو را ازاد حساب میکنندپس خودتان را درگیر تامین اجتمای نکنید سی سال بیمه دادم الان از صدقه خور هم پسترم
بازنشسته سایر سطوح
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
6
آقای محمودی. و. دهقان و شوکت وسالاری وديگران. که هفته آينده. جلسه دارید. لطفا. در مورد. سایر سطوح. که سی سال. حق بیمه. چند. برابری. پرداخت. کرده اند درمورد. پانذده درصد. تجدید نظر. نماید. ودرمورد خواربار مسکن وساير. مزایا. تبعیض قاال نشوید وهمسان ساز را هم. با نگاه. به. حق بیمه پرداختی وسابغه وطول خدمت ما تصمیم گبري نماعید تا عدالت اجرا شود. با تشکر.
امیری
United States of America
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
3
به زمین گرم بخوره اونی که کار از دستش اومد ونکرد داغ اولاد بدل بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
4
سلام، لطفا تجدید نطر کنید این مبلغ با توجه به تورم دور از انصاف هست. وقتی اجاره ها بالای یک میلیون شده چطور با یک میلیون و نهصد زندگی کنیم؟
اگر شما نماینده از طرف مردم هستی، کمتر نفرین و آه مظلوم رو برای خودت بخر و از حق مردم دفاع کن.
به شما رای دادن برای اینکه مشکلات حل بشه.
شما در قبال مردم موظف هستید.
قشر ضعیف جامعه مستمری بگیرها چشم امید به شما دارن
لطفا تووووجه کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
3
سلام، لطفا تجدید نطر کنید این مبلغ با توجه به تورم دور از انصاف هست. وقتی اجاره ها بالای یک میلیون شده چطور با یک میلیون و نهصد زندگی کنیم؟
اگر شما نماینده از طرف مردم هستی، کمتر نفرین و آه مظلوم رو برای خودت بخر و از حق مردم دفاع کن.
به شما رای دادن برای اینکه مشکلات حل بشه.
شما در قبال مردم موظف هستید.
قشر ضعیف جامعه مستمری بگیرها چشم امید به شما دارن
لطفا تووووجه کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
3
ما باماهی ۶۰۰ چجوری زندگی کنیم واقعا این چه وصعشه خاک بر سرما باید بکنن یا باید بمیریم
رایکا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
4
چه کسانی در برابر این بی قانونی و سلب مسئولیت عمومی مسئولند؟علاوه بر دولت،مجلس،قوه قضائیه،مجمع تشخیص و شورایِ نگهبان نیز مسئولند.
چون وظیفه ی اصلی این نهادها جلوگیری از انحراف قانون(در این گفته منظور قانونِ دستمزدیِ تصویبِ خودشان) و تامینِ حقوقِ مردم است.
یعنی همه یِ این نهادها خوابن یا خودشون رو به خواب زدن
افسون
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
6
خدالعنت کنه کسانی را که به ضرربازنشستگان قدم بدمیداره.آخه بااین رقمهاچکارکنیم .پنیرشش هزارتومان سده ده هزارتومان.انصاف کجارفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
3
سلام ،همینطور که در مورد افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی صحبت میکنید وپی گیر حق این بازنشستگان عزیز هستید لطف کنید در مورد این حقوقای کم وناچیز که به وظیفه بگیرا داده میشه هم صحبتی بشه اخه این چه حقوقی هست که پرداخت میکنن مبلغ۱۵۰هزارتومان هم شد پول اصلا روشون میشه همچین مبلغی به حساب میرزن لطفا اطلاع رسانی وپیگری بشه ،،با سپاس
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
3
اقایان مسئولین بتازیدکه این دنیا دارمکافاته باهردستی که بدید با هما ن دست خواهید گرفت حالا توهرجایگاه وهرپستی که هستید باشیدبه بازنشستگان خیانت میکنید بعد شب سرتون روراحت میگذارید روی بالش برای اینکه وجدان نداریداگریک جووجدان داشتیدوقتی زن وبچه خودت روتورفاه میدیدیی فکرزن وبچه فقیر بازنشستگان هم می افتادی.ماکه نمیگذریم خداهم ازبانیان این ظلم نگذره.
بهزاد دهنایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
4
سلام. باتوجه به افزایش سرسام آور قیمت ها و گذشت 3ماه ازسال بدون تعیین افزایش حقوق مستمری بگیرهای تامین اجتماعی. چقدرخوب است که تصمیم گیرندگان این اوضاع هم حقوقشان به اندازه سال قبل باشد شاید که زودتر تصمیم قطعی ومعقول گرفتند. باتوجه به تعیین حداقل سطح معیشت 5میلیون انتظار می‌رود از نهادهای نظارتی وتصمیم گیر این حداقل رارعایت کنند
حسین امینی 2030097187
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
4
خجالت بکشید حقوق منه یک میلیونی وبا بیست سال سابقه و86/5درصد ازکارافتادگی شد یک میلیون سیصد سه ما برای خودتان جلسه واخرش همان حرف اول تامین اجتماعی شد خر گیر اوردید خدایا تو از حلقوم زن وبچه اینها بکش بیرون
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
2
5
دروغ پشت دروغ بگید بمیرید دیگه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
4
خدالعنتشون کنه بعداز۳ماه امروز۴۰۰تومن اضافه ریختن به حسابمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
3
این افزایش ۱۵ درصد دردی را از زندگی بازنشستگان دعوا نمیکند.با این تورمی که روز به روز بیشتر و بیشتر میشود ودولت هم هیچ نظارتی نمیکند.با کسانی که نشسته اند و این افزایش حقوق را برنامه ریزی کرده اند .آیا خودتان هم با این حقوق زندگی میکنید؟پس شما درد یک بازنشسته را نمی دانید که با این اوضا که درست کردید.ما باید چوبش را بخوریم.این زندگی برای مردم قابل تحمل نیست.تمام مردم را عصبی کردید.شرمنده زن و بچه هامون شدیم.چرا نتوانیم براشون چیزی یا وسیله ای که میخوان بگیریم.این حقوق فقط شده بخور و نمیر! فقط برا زنده موندن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
4
با دو میلیون نمیشه زندگی رو چرخوند. خدا از شما نگذره
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
4
آفتابه لگن صد دست نهار و شام هیچی این بهترین ضرب المثل برای افزایش مستمری یتیمان این مملکت. یتیم بخاطر اینکه آقای نوبخت پدر خانواده بازنشستگان دولتی است فقط مستمری بگیران تامین اجتماعی اند که پدر خوانده ندارند و هر که از در می رسد یگ لگد نثار این قشر می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
4
تو کشوری زندگی میکنیم که شده دزدخانه ومسئولین به کارگر و بازنشسته تو روز روشن رحم نمیکنن از اول انقلاب تا کنون نوبخت وشریعتمداری و روحانی مسئولیت دارن و ول کن هم نیستن.حاصل کارشون فقر وبدبختی برای کارگران و بازنشسته ها شده و خودشون هم بازنشسته نمیشن .
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
4
فقط باید گفت اگر نمی توانی مدیریت کنی خودت رو بکش کنار خدا از کسانی که حق ما رو می خورند از دهانشان بیرون بیاید بترسید از خدا بترسید
فردوس
Germany
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
مرگ بر امریکا یادت نره
حسین حلالی علی آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم
مجلس شورای اسلامی
باسلام واحترام؛
همانگونه که مستحضر هستید بی عدالتی غیر قابل قبول ما بین بازنشستگان تحت پوشش صندوق تامین
اجتماعی وبازنشستگان کشوری ولشگری
واز طرف دیگر بین بازنشستگان کارگری
وبازنشستگان شاغل در تامین اجتماعی
بر قرار شده که باعث جریحه دار شدن
قلوب قشر زحمتکش بازنشستگان تامین اجتماعی گردیده است ۰
این قشر زحمتکش از حضرتعالی بعنوان ریاست محترم مجلس شورای اسلامی فقط یک
درخواست دارند وانهم اجرای دقیق مفاد متن ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی است،
آیا این خواسته نا بجائی است ؟ لطفا" اجرای قانون رانظارت کنید.
که اگر نظارت و اجرا شود. خواه نا خواه عدالت پرپا میشود
چون مقام معظم رهبری فرمودند قانون فصل الخطاب است وامام خمینی ( ره ) فرمودند مجلس در راس امور است
شما نگذارید به بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از این ظلم شود.
دوران ریاست خوبی را برایتان آرزو دارم.
محمدزینالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
2
به قول دوست عزیزبعداز۳ماه۵۰۰تومان ریختند
به این میگین عدالت خدا ازتون نگذره خدالعنتتون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
باسلام وخسته نباشید به مسولان دایره مستمری بگیران تامین ای مسول محترم بخدا 5 سال همسرم فوت کرده بخدا خودم وبچم با خقوق 1500 تا امروز یه سفره غذا ندیدیم همرو دادم کرایه خونه الان صاحبخونه 2 ملیون دار به کرایه اضافه می‌کن نه ودیعه دارم نه پس انداز از نداشتن تغذیه خودم وفرزندم مشگل گوارش داریم خیلی توفشارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
خدا ازتون نگذره باما بازی نکنین خدایا حقمان از اینا بگیر
کیوانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
0
0
سلام باتوجه به بخشنامه افزایش وزیرمحترم وشورای عالی کارمبنی بر26%مستمری سال1398و15%سایرسطوح حقوقبه اضافه مبلغ1660140ریال فقط به بازنشسته گان حداقل حقوق رادریافت مینمایند!مابقی مستمری بگیران 15%مستمری سال1398باضافه 1660140ریال این افزایش فقط دررده پائین حقوق بوده به دولت مردان اعلام فرمائیدکه حقوق مستمری بگیران سال1399بمیزان 15%مستمری سال قبل به اضافه 1660140ریال بوده که تمام اقشارجامعه نسبت به افزایش حقوق اجناس تولیدی بیش از30%افزایش داشته است .درضمن زمان پرداخت حق بیمه این چنین تصمیم نمیگیرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
سلام آقای دکتر روحانی ودولتمردان عزیز مابازنشستگان تامین اجتماعی از شماها خیلی ممنونیم که برای بازنشسته هاقدم بزرگی برداشتید خداخیرتون بده درپناه امام زمان عج باشیدچون دراین ۴۰ساله هیچ دولتی درباره همسانسازیه حقوق مون یک قدمی برنداشتندما۳۵۰۰۰۰۰بازنشست همراه با خانواده هامون برایتون دعاگو هستیم خداوندپشتوپناهتون و خانواده محترمتون باشه انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
سلام آقای دکتر روحانی ودولتمردان عزیز مابازنشستگان تامین اجتماعی خیلی خیلی ازشماتشکرمیکنیم که به ندای ماپاسخ دادیددمتون گرم که درباره همسانسازیه حقوق مون تصمیم گیری کردیدخیلی خیلی ازشماتشکرمیکنیم که هیچ دولتی درباره همسانسازیه حقوق مون توجه نداشتندشماهااول خودتون رو سربلند کردیدوماروپیش خانواده هامون روسفیدکردید دعای همه ما بازنشستگان تامین اجتماعی بدرقه راهتون انشاالله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->