افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) خبر مهم وزیر کار برای حقوق کارگران (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ادامه جلسه شورای عالی کار برای مزد۱۴۰۳ به بعد از افطار موکول شد
سرخط خبرها

ضد و نقیض‌های حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

  • کد خبر: ۳۰۷۵۵
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
  • ۱۵۷
ضد و نقیض‌های حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
سرانجام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی میزان حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را برای سال جاری اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دغدغه این روز‌های بازنشستگان تامین اجتماعی، افزایش حقوق سال ۹۹ بود و سرانجام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی میزان حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را برای سال جاری اعلام کرد.

براساس حداقل دستمزدی که در شورای عالی کار برای کارگران در سال ۹۹  بعد چونه‌های زیاد، جلسات مختلف و ورود قوه قضاییه در این زمینه مشخص شد که افزایش ۲۶ درصدی دستمزد کارگران نتیجه نهایی شد و همین رقم براساس ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی برای حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز در نظر گرفته شد.

در این چند روز صحبت‌های دیگری نیز به گوش می‌رسد به عنوان نمونه صحبت‌های ربیعی سخنگوی دولت که خبر‌های خوشی برای بازنشستگان داشت و اعلام کرد: پیش بینی می‌کنم حداقل دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی، ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین خواهد شد.

این صحبت‌های سخنگوی دولت بود که بعد از خبر روز گذشته شریعتمداری مبنی بر افزایش ۲۶ درصدی حقوق بازنشستگان ابهاماتی را ایجاد کرد، اما علت تناقض این دو حرف چیست؟ چرا حرف‌های سخنگوی دولت با حرف‌های وزیر کار متفاوت است؟

سازمان تامین اجتماعی از دولت طلبکار است و زمانی که از ابتدای سال جاری دولت حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری افزایش و بودجه‌ای مشخص برای اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری تخصیص داد صدای بازنشستگان تامین اجتماعی درآمد، اما نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که به دلیل اینکه تامین اجتماعی دولتی نیست خود باید فکری برای افزایش حقوق بازنشستگانش کند و این صحبت‌ها واکنش‌های مسئولان تامین اجتماعی را به همراه داشت و اعلام کردند زمانی که مدیرعامل سازمان را دولت منصوب می‌کند چرا رئیس سازمان برنامه و بودجه چنین ادعایی دارد؟ بعد از همه این ماجرا‌ها سرانجام دولت پذیرفت که حداقل با پرداخت بخشی از بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی در همسان سازی حقوق بازنشستگان این سازمان کمک کند.

۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه‌ای بود که مشخص شد در قالب اموال از طرف دولت به تامین اجتماعی واگذار شود و این سازمان با عرضه این شرکت‌ها در بورس، درآمدی کسب کرده و در نهایت این درآمد را صرف همسان سازی حقوق بازنشستگان خود کند. اما هنوز خبری از این واگذاری‌ها نشده است.

اگر دولت این شرکت‌ها را به تامین اجتماعی واگذار کند تامین اجتماعی می‌تواند حقوق بازنشستگان خود را افزایش دهد که برابر با حداقل بگیران کشوری و لشکری، بازنشستگان تامین اجتماعی نیز حقوق دریافت کنند.

پس تناقضی میان صحبت‌های شریعتمداری و ربیعی نیست چراکه افزایش ۲۶ درصدی که وزیر کار اعلام کرد منظور همان افزایش حقوق هرساله است و حقوق بازنشستگان بعد از آن یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌شود، اما صحبت‌های سخنگوی دولت مبنی بر حقوق ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی، بعد از اجرای همسان سازی صورت می‌گیرد و دو موضوع کاملا جداست.

هرچند که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادعا کرده است که تفاهم‌های خوبی با دولت داشته و ممکن است ظرف یک الی ۲ ماه آینده خبر‌های خوبی به بازنشستگان تامین اجتماعی بدهد و حقوق این بازنشستگان زحمتکش جامعه به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد، اما همه این‌ها بعد از تصویب هیئت وزیران مبنی بر واگذاری شرکت‌های مشخص شده به تامین اجتماعی است تا همسان سازی حقوق را برای بازنشستگانش اجرا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
بازنشسته سایر سطوح
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
2
12
آقای وزیر. کانون وديگران همه از چهل یک درصد میگفتتد ما که حق بیمه چند برابر دادهایم. چرا پانزده درصد. ازما کم کر دید به حداقل بگیر دادید. ولی شورای کار يراي همه بیست شش درص. تعين کرده است. بی جهت گردن دیگران نیندازید. به قانون خودتات وشورا کار احترام بگذارید. واجرا نماعید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
دوست عزیز برای سایر سطوح که ۱۵ درصد به علاوه ۱۶۴ هزار تومن اضافه کردن جمعش با ۲۶ درصد کسایی که پایه حقوق میگیرن فرقی نداره چون شما پایه حقوقتون بالاتره ۱۵ درصد بیش تر تاثیر داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
1
27
دست شما دردنکنه خدا قوت خسته نباشید بعد سه ماه حقوق شد1900 از همون اول معلوم بود حقوق چقدره فقط خواستید سه ماه اضافه را دیرتر بدید و با روح و روان ما بازنشستگان بازی کنید
طوری نیست ما هم خدا داریم انشاءالله حسابمون باشه روز قیامت
یینام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
جالبه پول خودمونو میخوان بخودمون بدن رو نمیدن.....راستی چرا
رفیع
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
1
27
ایا میدانید که این مصوبه افزایش حقوق به نحوی عنوان می نمایند، که کمتر کسانی متوجه میشوند ،در قوانین هر وقت تصمیم به مصوبه ای بود انقدر اون را میپیچانند که خود تصمیم گیران هم قطعا نمی دانند که جلسه به چه منظوری تشکیل شده ،،،،،دراین مصوبه گفتند که ۲۶ درصد به حداقل بگیران اضافه میشود ،اما بصورت شفاف نگفتند اونهایی که از حداقل حقوق بیشتر میگیرند چند درصد اضافه میشه، ،درست نمیگن اونهایی که از حداقل حقوق بیشتر میگیرند ۱۵ درصد اضافه میشود ،و اونهایی که از حداقل حقوق کمتر می گرفتند ۲۶ درصد اضافه میشود، درمصوبه افزایش حقوق بازنشستگان نام همه چیز را میبرند به جزء مطلب اصلی تشکیل جلسه، بهر حال مواظب باشید که افراد باسواد الحمدواله خیلی زیاد داریم ،و افزایش حقوق بازنشستگان بسته به میزان تورم سالانه میبایست محاسبه شود ،نه هر مبلغ سلیقه‌ای،
بازنشسته سایر سطوح
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
32
افزایش کمتر از 26 درصد مصوب شورای عالی کار برای بازنشستگان سایر سطوح مزدی ظلم آشکار و خلاف قانون است . من بازنشسته 30 سال و اندی از حقوق و مزایای دریافتی ام بیمه کسر شده است . حالا با کدام استناد قانونی و شرعی با تورم بالای 41 درصد فقط 15 درصد و 164 هزار تومان ثابت افزایش حقوقم خواهد بود ؟ اگر دولت بدهی اش را پرداخت میکرد ... اگر گروه های متعدد را به عنوان مهمان ناخوانده بر سر سفره و سرمایه ی خود پرداخته ی بازنشستگان نمی آوردند ... اگر مدیران تصمیم گیرنده معنی حق الناس را می دانستند ... اگر کدخدای سازمان به نارضایتی بازنشستگان سایر سطوح اهمیت می داد ... اگر بهانه ی ترمیم حقوق حداقلی بگیران را پیراهن عثمان نمی کردند و افزایش حقوق آن عزیزان زحمتکش را همانند بازنشستگان کشوری دولت تامین می کرد و به سرمایه ی سایر بازنشستگان ناخنک نمی زدند و ..... حقوق من و امثال من سه ماه پیش از محل اندوخته های 30 ساله ی خودمان مطابق تورم افزایش می یافت و به موقع به هزاران زخم زندگی می زدیم و پس از 3 ماه خون دل خوردن خبر خوش !!! افزایش چندر غاز تقسیم شده ی حقوق را با وعده ی پرداخت در تیر ماه !!! نمی شنیدیم و قول خرید داروهای پادرد همسر بیمارمان را که بدون تامین دارو با قیمت ده برابری توانایی راه رفتن با زانوی ساییده شده را ندارد با سرافکندگی و خجالت یک ماه دیگر تمدید نمی کردیم ... من نمی دانم چگونه در محضر دادگاه عدل الهی خواهید ایستاد و از رنج و مشقت ولی نعمتان خود از ترس بر خود نخواهید لرزید ... والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
اونجوری که شما گفتی اون کسانی که چجوری میخوان در دادگاه عدل الهی وایسن وجواب بدن حق مارو میخورن واز خودمون به خودمون نمیدن واز همه مهمتر مارو هم از خدا می ترسونن که اگه پاتونو کج بذارین خدا اینجوری میکنه اونجوری میکنه ولی خودشون چرا نمی ترسن وماهارو اذیت میکنن ماهایی که بعدازسی سال گرفتارخرج فرزندان ودانشگاه ونوه ودامادوعروس وبیماری وزندگی شدیم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
مردم چون قانون درستی نداریم همه به نفرین متوسل شدند تا ۷ نسلشان برباد باد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
خدا ترسی به مسولین جمهوری اسلامی ایران نیامده اینها خودشونو در قرنطینه میبینند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
دوست عزیز، خدا راباید شناخت واعتقاد داشت، برای همین کسانی که خدا را نمیشناسند مسلما به دادگاه عدل الهی هم اعتقادی ندارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
2
22
تامین اجتماعی برخیزیک حرکتی عادلانه انجام بده. انگارداری صدقه سرمیدی واین همه منت. این همه دزدومفسداقتصادی گرفته شدن. خوب اموال گرفته شده به کجامیرن. مگه نه اینکه ازبیت المال غارت شده. میشه باهاش یک ایران دیگه ساخت. مدیرتامین اجتماعی خودش وهفت جدآبادش دغدغه ندارن. که دلواپس بازنشستگان باشند. بلاخره یک روزبه این نتیجه میرسید*که زدی ضربتی... هزار ضربت نوش جان کن*
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
24
هرسال دریغ از پارسال . طبق قانون حقوق ، بر اساس تورم که حدود ۴۰ درصد هست باید پایه حقوق مشخص بشه . نه ۲۶ درصد چرا حق را ضایع می کنید مگر شما دین ندارید . این ۲۶ درصد را از کجا در اوردید . بعد می گویید خبرخوشحال کننده !!!!؟؟؟؟
کی یو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
26
تف به شرفتان،
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
1
17
خواهشاافرادی که به عنوان نماینده ومدافع همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بودندبه بدبختی این قشر ضعیف تلاش میکردندتاحقوق خودرابالاببرندمیزشان لطمه نبیندپست بالاطلب کنندخاک برسرچنین نماینده ای .دیگراز مهرماه 99نکنندعواقب بدی خواهدداشت انشالله
بینام......
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
بله حق باشماست نماینده های بازنشسته پشت سرما قیم شدن وما رو کردن سپر بلا تا خودشون هم بنوایی برسن فکر میکنن مانمیدونیم ....حالامهمتر میرن میگردن بیمه هایی رو پیدا میکنن که ازشون امتیازبگیرن برای خودشون بعد قراردادمیبندن....جالبه که ما همیشه سپربلا بودیم...مثلا بیمه اتیه ساز من سه باررفتم مدارک بدم گفتن تعطیل بخاطر کرونا بعدگفتن فعلا مدارک نمیگرن چون دارن فایلهاشون بروز رسانی میکنن اخرین بارهم ازصبح ساعت هفت ونیم رفتم که گفتن نوبت میدن وایسادیم زن اومده ساعت هشت ونیم میگه برید من مدرک نمیگیرم امروز چون گفتن بیایید مرکز جلسه داریم....موقع قراردادبابیمه ها وخوش وبش کردنشون حال میکنن بعدماهارو گرفتار...خدالعنت کنه آدمهای مردم ازار رو ....بخدا من توفامیلیت دارم کسی رو که بازنشسته لشگری بهترین بیمه وبهترین دریافتی رو دارن اونام اتیه ساز دلرن ولی طلائی ..همه چیزشون سرجاشه حقوقشون افزایش حقوق فروشگاهای خریدشون قسطی خریدنشون وامهایی که بهشون میدن خلاصه همه چیزشون چون مدیریتشون بفکرخودش نیست بفکر بازنشسته هاشون هست...وسلام
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
23
شما مثل کبک سرتونو کردید زیر برف که مردم رانبینید.مردم که شمارامیبینند...دستتون دیگه روشده .بس دروغ ..به شعور ملت توهین نکنید.شما بالای همین کارگران به نان ونوایی رسییدید.نکنید.باشرف مردم بازی نکنید.....
عبدالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
10
10
باسلام اگر 26 درصد تسویب شده مناسب با کارگری است ممنون
H
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
26 درصد با کدوم کارگری مناسب هست یه چیزی همین جوری میگی واسه خودت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
2
16
خدانابودتون کنه مامردمتحرکیم انگارفقط زنده ایم تا زندگی کردن آقازاده هارا ببینیم البته حقمونه چون انقلاب کردیم بایدچوبشوبخوریم هراشتباهی تاوانی داره وبایداین تاوان راماپس بدیم بدبختانه حرفم بزنیم چوب توآستینمون میکنن مجبوریم خفه شویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
6
11
سلام آیا من زمین دارم بخوام بسازم میتونم از این وام استفاده کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
4
0
سلام آیا من زمین دارم بخوام بسازم میتونم از این وام استفاده کنم
ناشناس
Spain
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
دل خوشی داریا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
18
خیلی ظلم کردین به خدای احد و واحد ظلم کردین این کجای دنیا اومده که تبعیض قاعل شین ما ادم نیستیم اجاره یک میلیون قسط چهارصد دیگه هیچی نموند این همه تورم خدا بزن به کمرتون ایشالا خدا جوابتون بده خدا ساکت نباش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
21
خدایی مسئول تامین اجتماعی و شریعتمداری و ربیعی مستمری تامین اجتماعی را مسخره کرده از یک طرف تامین اجتماعی دولتی نیست پس چرا دولتی ها براش تصمیم میگیرند از توفیلی تامین اجتماعی دولت به نوایی رسید به کارکنانش افزایش وهمسان سازی کردواز دسترنج مستمری که ۳۰ سال بیمه پرداخت کرد دولتش را تامین کرد حالا وزیرکار نوبخت ربیعی برای تامین اجتماعی تصمیم میگیرند خاک بر سر مدیر کل تامین اجتماعی که باید از همه سر پوزی بخوردهمه مسئولین پوستشان کلفته ظلم وستم کنید
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
19
والله برای ماهم طاقچه بالا نگذاشتن آخه با 26 درصد 1900 دستمونو میگیره فقط بگین میشه زنده بود؟ حق خودمونو نمیدن. کاش بیمه آزادیها به فکر دیگه ای بودن. بیخود پولشون با این صندوق نمیدادن اوصاع مارو ببینن. راستس سه ماه تعلل برای چی بود.؟ اینقد هم خسته و رنجوری که حوصله تجمع هم نداریم. ولی معتقدیم خدایی هست.
جوادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
13
ما که بالای حداقل بگیرهستیم سی سال تما م ازتمام امورات زندگیمان زدیم وبادادن بیمه بالاتربا چه مبنایی قانونی افزایش مارا۱۵% قراردادید درصورتیکه تورم بالای ۸۰% می باشد ۰فعلا دربی عدلت گاه کسی جوابگو نیست صدمات این کار باعًث می شود بیمه های اختیاری کمترین مبلغ رابه پروازند .چونکه مدیران لایق وکاردان درراس کارنیستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
3
15
از دی ماه این همه وعده به بازنشسته ها دادید با این همه تورم ۲۶ در صد افزایش حقوق کردید حالا وعده می دهید کاش دولت بدهی خودش را می داد وعده سر خرمن نمی داد
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
17
این نوبخت فقط بلد است دروغ بگوید. بنزین را که گران کردید یارانه اش را به چه اشخاصی دادید. حالا حقوق بازنشتگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی . را می خواهید خوب اضافه کنند.زهی خیال باطل ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
13
نا بسامان و چند صدایی بودن و اینکه سیاست واحدی وجود ندارد در همین موضوع افزایش حقوق تامین اجتماعی روشن است.دولت کم میآورد از جیب تامین اجتماعی برمی داری و به آن بدهکار است اما موقع پرداخت حقوق میگوید این سازمان دولتی نیست.معلوم نیست در این مملکت قوانین چیست و اینهمه تضاد در اداره امور از کجاست . متولی درست و حسابی وجود ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
15
بازنشتگان تامین اجتماعی بی صاحب هستن
مدیر آن تامین اجتماعی و وزیر رفا فقط بفکر جیب مبارک هستن
اسدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
14
همه نشستن اونجا چرت وپرت وعده وعید به مردم میدن بابا جان یکی بلند شه بره این کار خداپسندانه انجام بده
سید جعفرنیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
12
اقای شزععمذاری شما خوذ با این حقوقها با دادن کرایخا و چهار سر نان خور وبقیه می توان زندکی کنی ماهم می توانیم در حقما ها بد نکنید خذا حق مهارا میکیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
1
13
tof
مرده شور اون هیکلتون راببره بیشعورها باایت تصمیم گرفتن هاتون خدا ازگلوتون بکشه بیرون .خاک برسر نوبخت اشغال خودش بجه هاشو فرستاده انوقت اینجا مشغول دروغ گوئی خا ک برسر همه مسئولین بی لیاقت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
احمق تر از مسئولین درهیچ کجا نمیتونی پیدا کنی .دزد های بی ناموس مال مردم خور بیشعورترین ادمهای روی زمین هستید خداریشه مال دزدان رادربیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
4
wooooo
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
14
کی میشه اه مافقراشماروزمین گیرکنه
سید‌بدبخت‌بازنشست وازکار‌افتاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
از‌دولت وبیمه‌و ووزرا و قوه قضاییه وهمه‌دست اندر کاران که این
همه زحمت‌کشیدند‌که‌این‌همه‌حقوق‌مارا‌زیاد کردند‌‌ماهمه‌شرمنده ‌ایم‌لطفا‌همه‌حقوقها‌را‌به‌کارت‌ نریزید‌‌مقداری ازانرا‌نقدی پرداخت کنید‌چون‌به خاطر‌در‌آمدبیش‌از‌حد‌یارانه ها قطع
میشودم ننبا۲۵سال‌سابقه واز کار افتادگی‌به خاطر‌پیوند کلییه‌وپیوند‌مغز
استخوان‌ ودیابت‌وپوکی‌شدید‌استخوان‌ویک نوع دیگر‌سرطان‌خون ۱۱سال‌است بستری‌بیمارستان و خانه هستم‌‌خواهشمندم اگر از درامد
خودتان کسر نمیشود.فقط ماهی ۴۶۵۰۰۰۰۰ریال فقط و فقط برای دو
امپول شیمی‌درمانی‌اینجانب‌پرداخت‌کنیدداروی‌کلییه‌چشم استخوان
ریه‌اجاره‌خانه میوه غذا‌نون‌لباس مخارج خانواده پیش‌کش خدایی
اینقدر‌جلوی زن وبچه ما را شرمنده نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
1
14
با سلام اگر این ها خدا شناس بودن که این کارها را انجام نمی دادند خودشان طعم بدبختی و نداشتن را نچشیدن نمی دانند که وقتی زن و بچه آدم مریض واز درد به خودش می پیچه ولی توان بردن به بیمارستان هزینه زیاد را ندارد چه حسی به ما دست میده باشه تا روز قیامت
ناشناس
United States of America
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
2
10
اصلا ای چه قانونیه که مسئولین تامین اجتماعی میشن کارمند دولت و حقوق دولتی بگیرن بعد کارگرا بشن بازنشسته تامین اجتماعی و اینطور با بدبختی زندگی کنن خونتون قرمزتره یا ژن خوبید . وقتی آدم بمیره غیر کفن چیزه دیگه نمیبری جناب روحانی و نوبخت مگه از جیب پدرتون میخواید ببخشید بابا سرمایه کشورمون ماله خودمونه شما چکاره ای ریال به ریال میشماری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
اگر بریم زردشتی بشیم گناه ازدین اسلام به هیچ دینی نمبتوان رفت چون دردینهای دیگر دروغ شایسته نیست ولی دراسلا دزدی دروغ چاپلوسی همه ازاد اخه نامسلمونا ماپول اینترنت بیش ازاین دادیم خدا مرگی بده به همتون چطور ریس مجلس میگه ازاین به بع یخچال بازنشستگان پر وربیعی میگه هیچکس کمترازدوملیو هشتصد نمیگیره وشریتمداری دزد مثل قاضی منصوری اینها شبها هماهنگ میکنید وروزها تحویل ما میدین با خدا چکارمیکنین خدارانمیشود دورزد
لرستان.خرم اباد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
4
2
خدا خیرت بده رئیس تامین اجتمایی تورو قران حقوقارو برسونید ۲۸۰۰من مستمر بگیر تامین اجتمایی هستم بقران اجاره نشینیم بادوتا دختر گرفتار شدیم تورو بخدا بداد ما برسید هیچکس کمک حالمون نیست بچه هام مدرسه ای کوچیک هستن نمیتونم با ۱۵۰۰هزارتومن مبارکشون بدم تورو قران حقوقارو برسونید ۲۸۰۰حداقل بتونیم اجاره منزل بدیم ممنونتونیم ..
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
اقای محترم استان لرستان من هم لر هستم چرا کسی را قسم میدی که اصلا مهم نیست تو سفر ه ات چی برای خانواده میبری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
6
از تامین اجتماعی گرفتن به کشوری و لشکری اضافه کردند باید تشکر کنند یه چیزی بدهکارشدیم تا این دولت سرکار بدبختیم همشون کاخ نشین هستند
ناشناس
Poland
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
هر کسی بگو ید حقوق کشوری کاح نشین شده، خدا لنعت کند ماه را با تخم مرغ یا سب زمینی به سر می‌کنم خدا نشناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
1
4
اقای شریعتمداری از روی شکم سیری حرف میزند واصلا توجه به حال قشر ضعیف ندارد ونمی داند که با پانصد هزارتومان مستمری ایا یک فرد هفتاد ساله می تواند زندگی بچرخاند یانه خواهشا چشمهایتان راکمی تیز تر کنید ومشکلات مردم راببینید وجدی بگیرید وهمین یه حرف بی منطق وواهی نزنید جوری اداره کنید مملکت و که مردم از شما راضی باشند ودولتی که مردم انتخاب میکند باید وظیفه خود بداند برای مردم کار کند چون ایران دست دولت است ودولت هم موطف است به مردم شهید پرور ومحتدم ایران که در هر قشری هستند بخصوص فقرا کار کند وزندگی مرم را در الویت قرار دهند چون مردم بودند که این دولت به وجود امد خواهشا لطفا رسیدگی درست وعاقلانه ومنطقی کنید دولتمردان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
7
مدیران مسئول کاش برای همه ی کارهای مملکت اینقدر حساسیت به خرج می‌دادید... متاسفم واقعا... اینم ازمملکت ما
نصرالله اردستانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
6
چرا با روح روان پیشکسوتان کارو تولید بازی میکنید .اگر این قشر مالعبه دست مسوولان شده .برای خانواده های خود دارای اجر و قربی هستند زمانیکه جبهه و جنگ با خون این قشر آبیاری میشد .ستون اصلی نظام بودن که الان مورد بی مهری قرار گرفتن اگر سکوت کردن از نجابتشان است.باوجود خانواده بزرگی که دارند نبایستی غم نان داشته باشند .مسئولین برای خود شیرینی وعده و وعید میدهند.خیلی سخت محاسبه کنید بایک ونیم میلیون چندروز میتوانید زنده بمانیم یا چقدر خجالت بکشیم .بالاخره هر چیزی حدی دارد بترسید از پایان این حد که چون سیلابی خوروشانتر از سیلاب ۵۷ را بیار آورد. که پس از آن چیزی جلودار این سیل نخواهد بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
5
بریدپی کارتون بااین اضافه کردن حقوق بازنشستگان اخه ماهم ایرانی هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
3
تامین اجتماعی شده گاوه شیر ده دولت اگر دولتی نیست چرا پولهای تامین اجتماعی می گیرد و چرا مدیر عامل تامین رامنصوب می کند
امیری
Mauritius
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
4
خون به جگرمون کردین مگه ارث پدرتونو میخوایین بدین که اینقدر ما بازنشسته هارو اذیت میکنید مثل آدم روشن کنید چقدر اضافه میشه بااین پول حتی نمی تونیم دارو هامونو تهیه کنیم یکم وجدان داشته باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
3
گفتنی ها گفته شده دیگه چیزی باقی نمانده فقط الهی درد بی درمان بیفته تو دل عزیزانتان که با بازنشستگان تامین اجتماعی این بازی ها را میکنید خداوند تقاص آنها را از شما وزیر وزرا بگیرد انشاءالله
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
4
خدا وکیلی بعد از سی سال خدمت صادقانه اینه جواب مستمری بگیران خیلی نامردید
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
خدا وکیلی بعد از سی سال خدمت صادقانه اینه جواب مستمری بگیران خیلی نامردید
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
خدا وکیلی بعد از سی سال خدمت صادقانه اینه جواب مستمری بگیران خیلی نامردید
محمدرضاجوهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
عزیزان این خبرهای خوش که به مامیدهندودراصل استرس وفشارروانی به ما واردمیکنندهمون مثال کفن دزده هستش
پس درنتیجه بایدگفت خداهزاران بار پدر اون کفن دزده رابیامرزد
محمدرضاجوهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
عزیزان این خبرهای خوش که به مامیدهندودراصل استرس وفشارروانی به ما واردمیکنندهمون مثال کفن دزده هستش
پس درنتیجه بایدگفت خداهزاران بار پدر اون کفن دزده رابیامرزد
علیفرهادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
همان هیئت امناومدیرعامل هستندکه روزکاربازنشسته های سازمان تامین اجتماعی راسیاه کردندایکاش این سازمان بی دری پیکر کلادست دولت مدیریت واداره میشدانوقت وضعیت بازنشتگان تامین اجتماعی اینچنان وخیم ترنبود ومانندسایربازنشستگان کشوری ولشکری درابطه بافزایش حقوق تصمیم گیری انجام می پذیرفت دیگرلازم نبود نظر هفت خوان رستم را بگیری مدیران ورئسای سازمان تامین اجتماعی خودشان درآن صندوق حقوقی نجومی دریافت میکنند امابرای اندک افزایش حقوق این قشرزحمت کش که سالها باین صندوق بیمه پرداخت کردند۴ماه طول میدهند وهزاربهانه مشگلی مالی وموانع ایجادمیکنند واگردولت هم حقوق مستمربیگیران این سازمان ییشترافزایش دهدفریادمدیران سازمان تامین گوش فلک راکرمیکند صندوق چنین توانایی مالی ندارد ازاین بهانه ها *مجلس یازدهم قانون وضع وتصویب کنند که سازمانرادولت اداره نمایدوحقوق مستمربگیران رادولت پرداخت نماید دیگرکانون مانون وهیئت امنا وامرا درکارنباشد
در باتلاق تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
4
از اینا هچ بخاری بلند نمیشه اصلاً دغدغه بازنشستگان تامین اجتماعی را ندارند از همین صحبت های ضد و نقیض شان معلوم است چند ماه طول کشید عرضه نداشتند چندرغاز حقوق بازنشستگان را اضافه کنند حالا می‌خواهند ۲ ماهه همسان‌سازی کنند؟ واقعاً که خنده دار است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
3
واقعا متاسفم که مملکت به دست چه ابله هایی داره اداره میشه ما رو دق مرگ کردین با این دوزارو پنزاراتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
همه باید جمع بشن واعتراضشون رو جلو سازمان تامین اجتماعی ابراز کنن ، کسی برا شما کاری نمیکنه
رضا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
خواب دیدین خیره .اینا حرف زیاد میزنن عمل ندارن ..ببینید ۱۵ درصد میدن زور کارگر جماعت به اینا نمیرسه
هشت گرو نه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
3
لعنت به این زالو صفتان خونخوار که خونه بازنشستگان تامین اجتماعی را در شیشه کرده اند من نمی‌دانم این مملکت جمهوری اسلامی است یا جمهوری بی عدالتی و ظلم به مظلوم چه کسی می‌خواهد جواب بازنشستگان تامین اجتماعی را که یک عمر زحمت کشیده‌اند و حق بیمه پرداخت کرده‌اند بدهد من نمیدانم خودتان را به....... زده اید یا ما را ........فرض کرده اید امسال هم همچون سال‌های قبل قضیه را ماست‌مالی کردید امیدوارم که خدا به زمین گرمتان بزند همه بلند بگویند آمین
United States of America
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
خدایی مردم را سرکار گذاشتند نمیدانند خدایی هم نظاره گر ظلم انهاست
به یک اشاره با یک طوفان یک رعد وبرق یک زلزله یا با یک ویروس مثل کرونا همه جا را کن و یکن میکند حالا تا میتوانند ظلم کنند و تبعیض قایل بشند
اه بازنشستگان دامن انها را خواهد سوزاند
United States of America
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
خدایی مردم را سرکار گذاشتند نمیدانند خدایی هم نظاره گر ظلم انهاست
به یک اشاره با یک طوفان یک رعد وبرق یک زلزله یا با یک ویروس مثل کرونا همه جا را کن و یکن میکند حالا تا میتوانند ظلم کنند و تبعیض قایل بشند
اه بازنشستگان دامن انها را خواهد سوزاند
به دنبال عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
حالا برید شریعتمداری و نوبخت رو بیارید و باقالی بار کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
3
انشاالله هر چه زودتر دولتمران دلسوز وضع حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را مشخص می کنن بخدا قسم خیلی گرفتار هستیم هزینه دارو هم که بالاست اصلا ب کل دارو آزاد شده بجز داروهای معمولی ب سیلی صورتمون هم سرخ نمیشود از بس سفره های ما کوچک شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
5
ما همه بازیچه ایم دولت ومدیر سازمان تامین اجتماعی همه بازنشستگان را بازیچه قرار دادند وبدینسان از کسر ی بودجه اشان و خورد وبرد در جایی دیگر استفاده میکنند .دعوای زرگری وخر فرض کردن مستمری بگیران کار هر روزشان است.بله به همین سادگی
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
3
سلام واقعا این دولت و وزارت کار و خود مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ملت را با این خبرهای ضد ونقیض سرکار گذاشته اند بابا توراخدا دیگه خبر ننویسید درمورد حقوق سازمان تامین اجتماعی شما تکلیف خودتان را نمیدانید چگونه میخواهید درمورد حقوق بگیران سازمان تامین اجتماعی تصمیم بگیرید !
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
4
سالها ست دروغ میگن، چه برسه به دوماه دیگه ¡!!!!!!!!!!!!!!!خججججججججججک
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
4
چرا بعضی از دوستان بازنشسته این ها را قسم میدن مگه اصلا براشون مهمه، پس محکم باشید و متحد، ما از یک خانواده هستیم و نباید کسی را نمیفهمه قسم داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
2
3
اون موقع که انقلاب کردید باید فکر این جاشم بودید.....
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
4
ماسه ساله بازنشست هستیم اکنون ماهی ۷۴۰هزار تومان حقوق میگیرم الان با ۲۶درصد اضافات میشه نهصد هزار تومان. مستاجر با چهار سرعائله خودم هم بیمار هستم.این عدل علی ست که میگویند آ یا علی هم این چنین بود .لطفا دولت مردان جمهوری اسلامی ایران. جواب بنده را بدهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
3
سلام آقای وزیر شما حق کارگران از بین بردید حالا بیاید مثال همه دنیا سبد گالا را حساب کنید چرا رها دور بریم مثال قدیم گشور خودمان بیاید حساب کنید قدیم ها برای کارگران مواد غدایی میداند گوشت نیمی از یک گوسفند ومرغ شش عداد و روغن خوارکی یک حلبه 5 کلیو گرامی واز هر نوع حبوابات از هر کدام 2 کلیوگرم وپنیر 3 کلیوگرم گره 500 گرامی 4 عداد ورب 3کلیو گرم وبرنج درجه یک 50 کلیو گرم و خرما 3کلیوگرم وپنیر خامی 1کلیو گرم وکره صبحانه 10 بسته 200 گرمی خلاصه اینکه اینها را همین ایران خودمان می دانند وشما اگر میخاهید کاری انجام دهید واگر راست می گوید همین را از همین ماه اجاره کنید کنید و هر سال شب ی عید نوروز به تعداد نفرات یک خانواده سرتا پا پیراهن وکت وشوار عیدی میدانند و3ماه حقوق لطفآ شما این را انجام دهید اگر حرف راست می زنید وحق مسکن هم براسانید به 500هزار تومان تا خدا از شما راضی باشد وسلام
farib8629@gmail.com
Germany
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
4
کاش یزید ابن معاویه رئیس جمهورمون بود لعنت بر قوم ظالمین
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
3
هر کسی بیمه اش را پرداخت کنه اسکول هستش برید بیمه های عمر کنید پاسارگارد ایران تازه خدمات وام خیلی چیزهای دیگه تامین اجتماعی کدا خونه هستش
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
4
ای خاک توسرتون بااین اضافه حقوتون بعداسه ماه.خودتون دارین حقوقهای نجومی میگیرین چه غم که ماچندمیگیریم
حشمت فردوس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
3
خداوند در قران می فرماید هر شر و هر خیری بهتان می رسد نتیجه اعمالتان است امروز هم که به خاطر حق قانونی و شرعی به التماس کردن و زجه زدن به پای یه مشت ادم مال مردم خور افتادید نتیجه سپردن سرنوشت زندگیتان به دست اینهاست پس عاقل چرا کند کاری که باز ارد پشیمانی
شجاعی جو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
3
دولت روحانی دروغگو است وآدم دروغگو اعتبار ندارد به گفته پیغبر هرجا گرسنگی ضلم باشد در آنجا خبری از اسلام نیست آن هم اسلام ناب محمدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
همه شون همیطوری هستن
بینام......
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
اونجوری که شما گفتی نیست مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی رفته پیش رئیس جمهور واسه نسخه های دفترچه ای که اونارو تبدیل کنه به الکترونیکی نرفته واسه ماها سینه بزنه که همسانسازی رو انجام بده....تو خبرها اومده بود......بالاخره اقای سالاری منتخب دولت دیگه .....اره دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
3
به نظر بعضی از نخبه های کارگزار دولتی و غیر دولتی کجای این تصمیم گیری عادلانه است که از محل پول قرض گرفته شده از دارایی این افرادی که سی سال حق بیمه پرداخت کرده اند به دولتی‌ها و لشگریها که هیچ سهمی در این دارایی ندارند حقوق پرداخت شود و صاحبان اصلی این دارایی در محرومیت با فشار اقتصادی و مشکلات روزگار بگذرانند ای با انصاف نماها وجدانتان اگر دارید بیدار شود و اینقدر حق الناس نکنید که وعده خدا به موقع بر سر حق الناس کنندگان فرود خواهد آمد و بر ظلم کنندگان در آنروز هیچ محافظتی اعمال نخواهد شد از خدا بترسید و حق الناس نکنید
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
3
دست شما درد نکنه اقای وزیر و دولت امید'بعد ۳ماه هنر کردید'۳۴ سال جیب من رو زدید و هیچ امکانی هم ندادیدبیشترین درامد رو از حقوق من داشتید و امثال من حالا که باید به من خدمت برسونید شدم سایر سطوح؟این چه عدالتی هست؟به کی باید پناه ببریم؟شما خودتون با این چندرغاز میتونید شرمنده خانواده نشید؟
در باتلاق تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
درد و بلای احمدی‌نژاد نادان بخوره تو سر روحانی حقوقدان ملت ایران چقدر بدبخت هستند که باید هی منتظر باشند بلکه یکی بیاد گندکاریهای دولت قبل را درست کنه چهل و اندی سال است که به این مصیبت گرفتار شده‌ایم انشاءالله خدا هرچه زودتر ریشه کنتان کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
باسلام ف ی ایرررررررران هستم خب مثل همه بازنشسته ها منم سنم پایین نیست درآمدم همینه مستاجرم و۷۵۰هزارتومان پارسال وامسال موقع تمدید حتما میرسه به یه میلیون چون پول پیش ندارم خب من با دوفرزندم دانشجو هستن دیابتی هستم وهرچقدرم که بگن بیمه تامین اجتماعی من تستر قند دوتا استفاده می کنم برایک ماه هردفعه۶۰تومان دوتا۱۲۰تومان سرسوزنم میخواد چرا بیمه نمیده این تسترو سرزون رو ازکجا بیارم وقتی بیمارستان مراجعه می کنیم برای آمپول زدن برای آزمایش برای دارو همه چیز باید رفت صندوق پول داد این چه بیمه ایه بیمه تکمیلی پول ورمیداره ازحقوق بخشی ازپول اکو نوارقلب وفلان وبهمان رو میده من چه جوری با مبلغ کم زندگی کنم چرا به بازنشسته ومستمری نمیرسن چرا ما تعاونی وبن نداریم من تواین گرونی ازکجا پول حتی نون وپنیرخوردنم بیارم
اصلا چرا به زنان سرورست خانوار چرا به مستمری بگیرکه ناچار با مالک کناربیاد اکرنه سرپناه نداره کاراساسی نمی کنید
مسکنی که قراربود به بازتشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی واگذاربشه هیچ خبری نیست
چرا مسکن مهروغیره مال پولداراست چرا؟
چرا خانواده بی سرپرست وبد سرپرست کمک نداره
چرا زمین شهری رو آقای روحانی و مسئولین به زنان سرپرست خانوار واگذارنمی کنند بیرآن شهرها همه جا زمین بایرهست که ازاین اجاره ومالک خلاص شیم
چرا چرا چرا کشوری لشکری فرهنگی همیشه دراولویت هستن مگه خونشون رنگینتره
خفه شدیم ازبس منتظر دولت شدیم برای تامین اجتماعی کاری بکنه
زندگی وحشتناک گرون شده خرید حتی تخم مرغ وووو سخت و وحشتناک
چرا درایران انقدرتورم باید باشه تخم مرغ که داخل ایران هست

برنج رو چرا باید قایم کنند بعد گرونتربفروشن هندی پاکستاتی یه مقدارخودتونو حای ملت زیرخط فقر بذارید حتی قشرمتپسط هم با قشرضغیف یکی شدن
چرا باید گرون بشه وکسی هم کاری نکنه روچه اصلی

چرا به خانواده سرپرست خانوار زن هست نگاهی نمی کنید

دراین بازنشستگان تامین احتماعی مستمری بگیرات را ببیتید همه بازماندگان هست که نسل زن هستن وهمه گرفتار
چرا باید برای زندگی اینهمه حرص ومریضی کشید شما هم بچه دارید فرزندان ادم نورچشم ادمن چرا بلید وقتی زندگی رو حس نمی کنه وبرای مادر سخته که بچه هاش عذاب می کشن کسی کاری نکنه

مثلا فرماندارمیگه من زمین ندارم اما چک بلاعوض به کسی میده که می شناسه
چرا اینهمه زمین بایرهست به خانواده ها داده نمیشه ازبانک مسکن وام بگیرن درست کنن ارامش داشته باشن

دوستان مسئولین آقای روحانی لطفا کمی فقط چندثانیه به کسانی که گرفتارن بخصوص سرپرست خانوارزن هست وچون سنش کم نیست کارنمیدن
کارباشه که جوونابیکارنمیمونن
توروخدا این از نمازوروزه وهرعبادتی بالاتره خدا راضی به ندیده گرفتن حق مردم نیست نیازی به چیزی نیست اینا عبادت

رسیدگی به آمار زنان سرپرست خانوارو یا بد سرپرست
امیدوارم مسئولین زحمت بکشن بخونن
من دیگه زبانم قاصره از اینهمه ناگفته ها

اما مشکل ملت مسکن. درآمد ... وووو که اجاره وگرانی رو بتونن تحمل کنن امید دارم ایران ازلحاظ رسیدگی به ملت زبانزد کشورهای دیگه باشه نه با اشاره دست نشون بدن اینارو چه جوری زندگی می کنید درایران وسلام
در باتلاق تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
مردم ایران انقلاب کردند که از زیر یوغ استعمار و استبداد بیرون بیایند چی فکر میکردیم چی شد ما که غیر از دزدی و اختلاس و رشوه خواری و زمین خواری و حق مردم خوری چیز دیگری ندیدیم پس این آقایان مجتهد کجا هستند که فتوا بدهند که به داد بازنشستگان تامین اجتماعی برسید آخه این چه مملکت اسلامی شد آیا خدا و پیغمبر از شما رسیدن به داد مظلوم را نخواسته اند هم در این دنیا و هم در آن دنیا باید جوابگو باشید
مستمربگیر تامین اجتماعی
United States of America
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
بخدا خسته شدیم ازاین بلتکلیفی دیگه طاقت و توان درسنین کهولت و پیری ترخدایی که می پرسیدی زودتر کلیمیان معلوم کنید و از دولت محتر گلایه دارین از تبیعضی بین باکشوری و لشگری عیره ترخدا چاپ کن
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
از این به بعد رای دادن بدون بازنشستگان و کارگران خواهد بود .راستی به که باید اعتماد کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
مقصر گرانی و تورم دولت بی تدبیر و نا لایق روحانی هست چرا باید ضرر حماقت ها و دزدی های شما رو کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی بدن گوشت های روییده در بدنتون با مال حرامی هست که از ما می دزدید و حق ماست و می خورید جواب پس می دید نجومی بگیرهای دزد اختلاس گر
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
اینهاخبرخوش نیست وظیفه است که بایدانجام دهید وکوتاهی میکنید.زروتان به یک عده بازنشسته میرسدکه صدایشان گوش شنوائی نیست.ظلم کردن عاقبت ندارد.
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
سلام
تمام این پاسکاری ها برای خریدن وقته و به تاخیر انداختن افزایش مستمری هاست از قدیم گفتن( کور بشه کاسبی که مشتری شو نشناسه)مگه دفعه اوله این سیاه بازی هاست یکاری می کنن یا از این مملکت بزاریم بریم که ۷۰٪ به فکر رفتنن یا اینکه بمونیم بسوزیم.

ضمنا بکوری جشم دشمنان اسلام ناب محمدی ی پراید مدل ۸۵ دارم که هر روز ۱میلیون میاد روش باهاش تاکسی کار میکنم که عُرضَش از دوات و بیمه بیشتره نون میده بی منت.
یک باز نشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
بیشرفها نمی توانی حقوقهارا اصافه گند گرانی را مهار گنید حتما سانسور می گنید من همسر باز نسشته دویست ملیون می خواهند قلبش را عمل گند از کجا بیاورم حقوقش یک ملیون ونیم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
با سلام یک بازنشسته کشوری امسال با یک سان سازی ومزایا حدود ۳۷۰۰ تا۴ میلیون شده مثل اینکه دولت کف حقوق بازنشستگان را ۲۸۰۰ اعلام کرد وگفت هیچ بازنشسته وکارگری نباید کمتر زیر این مبلغ رادرسال۹۹ دریافت کند نگفت با یکسان سازی باید حداقل حقوق به ۲۸۰۰ برسد بصورت قانونی صبحتهای اقای ربیعی کاملا درست بود حال اگر میخواهید سرپوشی روی حرفهابش بگذارید که دارید میگذارید بدانید همین دنیا همان دنیا خودرا مدیون ۴۰ میلیون کارگر وبازنشسته کرده اید
مجید محاوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
فقط تجمع فقط تجمع حق گرفتنی است نه دادنی آنقدر از تامین اجتماعی بردند و خوردند ولی الان ما بازنشستگان که بیمه بیشتر پرداخت کردیم باید جور اختلاسها و اشرافی گری میران حکومت را پرداخت کنیم
ناشناس
Netherlands
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
نه سخن گوی دولت نه وزیرکار اینها باید برن گاو بچرانند دولت چون عمرش نزدیک پایان است هر دروغی را سرهم می کند تا خودش را خوب جلوه دهد تامین اجتمای در امد زیادی دارد اما یک دزد در کنارش دارد به نام دولت خرج اروپا رفتن زنوبچهایش را از تامین اجتمای تامین میکند
موسی4
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
سلام من که هر چی پیام دادم شما نشر نکردید ولی باز پیام میدم این اضافه حقوق بدرد خودشون میخوره موندم باهاش برم سفر خارجی یا پول اب وبرق وگاز وتلفن یا کرایه خانه را بدم بخدا شرم کنید 30سال حق بیمه دادم برای این روزها نه اینکه اقایان حقوق خودشون سر به فلک میزنه اون وقط بازنشسته بیچاره برای مقداری ناچیز اضافه حقوق منطزر تصمیم اقایان شود خدا از شما نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
این کانونهای بی مصرف بازنشستگی بروند دنبال مجلس شاید این وزیر بی عرضه را استیضاح کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
دولت چیزی برای مردم نداره ، و برای افزایش حقوق بازنشستگان و.... مونده ؛ فعلا از جیب من و شما ها جمع میکنه تا بتونه روی پا وایسته
پ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
اگر همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا نشود تمام‌بازنشستگان استان قزوین چند روزی در جلوی مجلس خدمت سردا قالیباف هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
لعنت برشما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
آقا رئیس حداقل بگیر چرا حداقل بگیر شده چون فقط در اندازه جزئی پول بیمه داده تا مستمری بگیره
من حداقل بگیری را میشناسم که ۱۵۰ میلیارد بیشتر مال و املاک داره ولی بیمه حداقل هم ریخته نا بازنشسته شده
آقای محترم رئیس جان
بنده ۳۰ سال تمام کار کرده ام در کف کارگاهها و ۱۰ هم سختی کار تعلق گرفته نزدیک ۴۰ سال بیمه پرداخت شده جوانی و سلامت بودم را در راه کار برای جامعه و شرکت مهم ایران گذاشته ام حالا چرا باید سایر سطوح کمتر از ۲۶ درصد اضافه بشه؟؟؟؟؟؟
اصلا طرف کار کرده مریض شده فرض کن ۲۰ میلیون حقوق که نداریم میگیره ربطی نداره باید طبق تورم اضافه بشه هر خانواده اندازه درآمد خود خرج داره
مجانی بیمه حقوق نمیده که ۳۹ سال پول گرفته اونم بالاترین سقف بیمه الان باید حقوق بده
پدر کارگر دراومده تا به اینجا رسیده
V.R
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
سلام .واقعا متاسفم هستم بعد از 41 سال
4دهه هنوزواندی ..... ایا این بود نتیجه انقلاب ما ،این بود اون قول های ک دادید
حق کارگرخوردن ،قشر پایین اجتماع ایا این انقلاب برای این قشر نبود در قبل از انقلاب ک قشر بالاومتوسط مشکل نداشتند
انقدر دردو حرف زیاده....
باز تفاوت بین بازنشستگان ، دولتی ،لشکری اونم بیش از دوبرابر؟؟!!!!
حق کارگران را نخوردید
اختلاس ،اختلاس،اختلاس،تمام مسئولین کلیدی جامعه گرفته
باید حق منه مستمری بگیر از کار افتاده با دو معلویت شدید در خانواده بدهید
کرونا بهتر شماها هست

وسلام ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
چهل سال با سیاه بازی مردم رو سر کار گذاشتید و همچنان ادامه داره نتیجه چهل سال سو استفاده از اسلام رو هم داریم می بینیم خودتون دست هم رو رو میکنید در آخر هم پاتون گیر باشه تو دزدی دزد به کاندا میره
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
سلام.سفیدموهای بازنشسته همگی درجریان اضافه کردن حقوق سال ۹۹قرارگرفتین که تواین سه الز ۴ماه هیچکسی جوابگو اضافه کردن حقوقهای کارگری ومستمری نبود.پس چرا برای کشوری ولشکری ازهمون اول سال بودجه تامین شد..ونوبخت هم فرمود که تامین اجتماعی ربطی به دولت ندارد.خودشان باید به فکر اضافه کردن حقوقها باشند..پس نوبخت وتعدادی ازهمین دست اندر کاران درلیست نامزدی ریس جمهوری هستن..لطفآ بیدار باشید که به چه افردادی رای دهید..هیچکدام ازاین دست اندر کاران کابینه دولت برای مستمری بگیران هیچ اقدامی نکردند..پس رای هم بدونید به چه شخصی بدهید...باچشمان باز اشخاص راتاید کنید..
محمدحسین عباسی فرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
باسلام خدمت تمام عاشقان دینومیهن وامابعد.عاقبت مشخص بازنشسته های تامین اجتماعی کشورشان افریقاست ولشکریوکشوری مال ایرانندانهاگوشت کیلوی ۵هزارتومان میخرند کشوریها کیلوی۱۵۰هزارتامینیهابنزین مجانی میزنندالبسه جینی۱۰هزارتومان میخرندانهامیلیونی واخرهمه مسکن دولتی مجانی دارندوانهامیلیونی اینهامسافرت رادرنقشه سفرمیکنندوانهادرجاده اینهمه ارزانی باماهی ۱۰۰هزارتومان هم کفاف زندگی والبت تمام اینها رویای خواب شب تامینی هاست وبایدبه اقایان عرض کردعجله نکنندهنوز۹ماه ازسال ۹۹مانده یکباره دراسفنداضافه حقوق خوبه عجله ای نیست تا ان موقع شایدبازنشسته ای نباشد.بخداپناه میبریم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
کلمه سایر سطوح رو اگه جایی از قانون پیدا کردید جایزه دارید، این مدیران و وزیران نابغه اند باید آنها را در کنار کاشفانی مثل رازی،ابوعلی سینا،اقلیدس،انیشتین و..‌‌‌!!!!!!! قرارداد مجلسی که قرار بود شریعتمداری وزیر صنعت را استیضاح کند به شریعتمداری وزیر کار با اکثریت قاطع رای اعتماد میدهد بیچاره شادروان دکترنوربخش همان ابتدا کار آقای شریعتمداری سر به نیست شد .رای یعنی چه!رای یعنی همین نظرات مردم ببینید چند در صد به تصمیم وزیر کار و مدیر عامل تامین اجتمایی رای مثبت دادن،نماینده های مجلس هم دارن به ریش این بازنشستگان و ملت میخندند،« خانه از پای بست ویران است ،مابه فکر ایوانیم.یک شبکه،رسانه،مسعول، نماینده مجلس.... نیست بگه ۱۵درصد حقوق بازنشستگان افزایش یافته نه ۲۶درصد.
پارسیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
چرا درانتخابات ویا راهپیمایی ها همه مردم یکسان هستند،ولی در حقوق وامتیازات اجتماعی تضاد وتبعیض است،این مورد هیچ فرقی با تبعیض نژادی غرب ندارد،انقلاب کردید که قشر ضعیف وکارگربه حق خود برسد ولی نظام شکم سرمایه دارها راگنده کرد،فقط شعار.
ناشناس
Germany
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
همش حرف است سرکاریه قسمت ما این است که در فقر و نداری زندگی کنیم
عباس عامری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
باسلام ودرود به همه دلسوزان به زحمتکشان اقشار زحمتکش جامعه. ولی بد بحال دودوزه بازان که گاهی به در و گاهی تخته. میگن سازمان تامین دولتی نیست ولی متولی تعین خط برای تامین هستند. میگیم آقای دولت بدهیت به سازمان چی شد میگه سهام شرکت میدم. مگه وقتی سربار بیمه شدی فکر کردی نکنه سازمان هم مثل عربستان گاو شیرده است و باید دوشید. سازمان اگه راست می‌گوید چرا حقوق حد اقلیها را بخط فقر نمیرسانی و سایر ستوع را مانند باز نشستگان کشوری و لشکری همسان‌سازی نمی کنید تا یک عدالت نسبی رعایت شود و هر ساله نخواهید سه ما اضافه حقوق باز نشستگان بماند و سودش تو جیب سازمان برود. باور کنید دارد به قشر کارگر و باز نشستگان ظلم میکنید. و تا اینجایک فاتحه جانانه بحرف و سفارش رهبری و قانون وتعین حقوق بر اساس تورم و در نظر گر فتن خط فقر که 4 ملیون و 940 هزار تومان تعین شده خوانده‌اید. خداوند به این ملت فداکار چهار تا مدیر و مدبر سالم و دلسوز عنایت فرماید. امین یا رب العالمین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
برای مسکن زنان سزپرست چرا کاری نمیکید برای یه زن خیلی سخته هر روز تو این بنگاها دنبال خونه باشه خواهش میکنم یه کاری کنید
ناشناس
Germany
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
وقتی میگیم چرا لشکری ودولتی افزایش حقوق آنها سریع اجرا گردید میگن شما تامین اجتماعی خصوصی میباشد پس تامین اجتماعی خودش باید تصمیم بگیرد از اینجا شریعتمداری برامون تصمیم می گیره اگر سازمان تامین اجتماعی خصوصی است چرا دولت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی را انتخاب میکنه آخرش نفهمیدم دولتی هستیم یا خصوصی ضمنا دولت چرا به پول ما مستمری بگیران دست برد کرده و سازمان را به ورشکستگی رسانده آقای دولت پول سازمان تامین اجتماعی را برگردان تا حقوق مارا به لشکری و کشوری برسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
اگر اینا قیامت رو می شناختم اینهم آدم را تا حالا سرگر دان نمی کردن خداازشون نگذره یه ماه تاریخ ۲۸ حقوق میدم ماه بعد در چه تاریخی معلوم نیست بی انصافا مردم برنامه ریزی میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
تااینجاکهدبازنشستگان شترمرغ دولت هستندتا جاییکه برای دولت نفع داردوازامکانات سازمان استفاده میکندولازم داردرییس تامین اجتماعی راخوددولت جهت پیشبرداهدافش تعیین میکندو دستورات دولت رابسازمان دیکته میکندولی دریغ ازیک ریال کمک!!!!!وموقع درخواست کمک کارگران وبازنشستگان ازدولت پرسنل کارکروبانشسته همه شان شخصی تلقی وبدولت ربطی ندارد!!!!!!!
فاطمه عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
خداوند از بانی وباعث این تبعیض هارو لعنت کنه حق بدبخت بازنشسته هارو میخورن ازشون خدانگذره من یه خانم بسیجی هستم هیچوقت اجازه نمیدادم به بزرگان مملکت توهین کنند ولی الان دیگه در حق بارنشسته ظلم میشه
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
ظلم میکنن از این آشکار تر چیزی هست دولت تمام پولهای که کارگران تو مدت سی سال به صورت حق بیمه دادن دولت واسه خودش کشیدش بالا یه آبم روش الان که ما تو بدترین شرایط هستیم همسان سازی نمیکنن فقط حرف میزنن در عمل هیچی به خدا قسم اینا کاری برا ما مستمری و بازنشسته انجام نمیدن مگر خودمون حقنونو بگیریم با بیرون آمدن و اعتراض کردن این چه زندگی که ما داریم سه ماه سرکاریم بعدش خبر خوش بهمون دادن ۴۰۰ تومن حقوق ما مستمری اضافه شده آخه ۴۰۰ تومن سگ زندگی ش از ما بهتره
فاطمه عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
خداوند از بانی وباعث این تبعیض هارو لعنت کنه حق بدبخت بازنشسته هارو میخورن ازشون خدانگذره من یه خانم بسیجی هستم هیچوقت اجازه نمیدادم به بزرگان مملکت توهین کنند ولی الان دیگه در حق بارنشسته ظلم میشه
سها
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
سازمان تامین اجتماعی به کمک دولت بی تدبیر حق عده ای از مستمری بگیران را که موسوم به سایر سطوح مینامد ضایع کرده و یازده درصد از اضافه حقوق انهارا کم کرده تا حداقل بگیران اضافه حقوق 26درصد دریافت کنند درحقیقت ازجیب سایرمستمری بگیران که آنان را سایر سطوح مینامند درآورده وبه کیسه حداقل بگیران ریخته تا آنان را راضی نگهدارد این کمال بی انصافی است عده ای که هنگام اشتغال در سالهای متمادی بیشترین حق بیمه را پرداخت نموده اند اینگونه مورد بی مهری وبی عدالتی واقع شوند پریشان ضایع شود و جور دولت بی تدبیر راکه مسبب اصلی تورم وبی ارزشی ریال است را تحمل کنند از مجلس اسلامی درخواست میشود دراین مورد و ر و د نماید وجلو حق الناس آشکار دولت ویتامین اجتماعی را بگیرد والا تا چند سال دیگر همین سایر سطوح نیز در پرتو ایده های مشعشعانه، دولتهای این الوقت ،حداقل بگیر خواهند شد و پرداخت های حق بیمه آنها در زمان اشتغال نصیب کسانی خواهد شد که حقشان نبوده است.....
ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
دوست عزیز من مستمری بگیر هستم شما میگی از حق شما گرفتن به ما دادن اینجور نیست حقوق من ۱۶۰۰ تومنه ۲۶ درصد ش میشه ۴۲۶ تومن ۱۵ درصدش میشه ۴۱۰ تومن فرق برا من ۱۶ هزار تومنه اینا هیچشون درست نیس حقوق های خودشون مدیران تامین اجتماعی بین ۳۵ نا ۳۷ میلیون تو ماه بعد برا ما درصد وضع کردن
فریبرز
Germany
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
من نمیدانم تو امریکا یک سیاهپوست مرده رسانه های ما دارن خودشون جر میدن .اینجا که هر روز بواسطه این اشغال کله ها زجر کش میشوند .هیچ کس صداش در نمیاد .
پس کجان اون دلسوختان بشریت کجاین تا ببینید دارن چه میکنن این ستمکاران مانند .
خداوندا به حرمت ان شبها که در سنگر .به کرمت پیروز شدیم نگذار ظلم پایدار بمونه
انشالله
حسن جعفرآبادی مطلق
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
باسلام و عرض ادب و احترام، قابل توجه آقایون مدعی و مجری حکومت عدل علی،بخاطر ۳۰ سال خدمات صادقانه و دزدی نکردن و فرآهم نمودن نان حلال برای همسر و فرزندانم هنوز در خانه استیجاری ۵۰ سال ساخت در جنوب تهران زندگی میکنم با همسر دو فرزند دانشجو،ما که فرزندانمان در اجتماع هستند و خودشان را با دوستانشان که پدر و مادری جوان و یا هم سن و سال ما از نظر مالی مقایسه میکنند که که همیشه در عذاب بوده ایم،ما را نالایق و بی کفایت میدانند!!!!!آیا این حق ما است،چرا باید در مملکت اسلامی این همه تبعیض بین بازنشستگان سازمانها و ارگانها و ادارات دولتی باشد،،مثلا شهرداری که بازنشستگانش بعد از بازنشستگی هم از تمام امکانات درمانی و رفاهی و معیشتی همانند زمان اشتغال استفاده میکنند و هیچگونه دغدغه ای ندارند،من خودم کارمند شهرداری بودیم ولی قراردادی و بیمه تامین اجتماعی، کارمندانی که رسمی بوده اند هر سه ماه سبد کالای عالی دریافت میکنند،از بهترین مراکز درمانی و از بهترین مراکز رفاهی (مسافرتی،هتلها و .....)استفاده میکنند،ویا بازنشستگان بانکها و خیلی از جاهای دیگر که خودتان بهتر از ما میدانید،آیا واقعا حکومت عدل علی(ع) در این کشور حکمفرما است؟ما چیز زیادی از شما نمی خواهیم فقط حقمان را که در این ۳۰ سال از ما گرفته اید را مطالبه میکنیم.تا کی باید شرمنده زن و فرزندانمان باشیم.آیا خودتان به فیلمها وصحبتهایی که پای منبرها میکنید اعتقاد دارید،منظورم فیلم مختار نامه آن سکانس که یزید در قصرش در خون ها غرق میشود،آیا واقعا نمیترسید؟یا اینها را برای ترس و سرگرمی ما می گذارید.در هر صورت فعلا تنها کاری که میتوانیم بکنیم این است که واگذارتان بکنیم به خدا البته اگر اعتقاد داشته باشید.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
سازمان تامین اجتماعی با سرمایه همین مردم بیمه گذار تاسیس شد نه دولت ونه هیچ وزارت خانه وارگانی در سرمایه گذاری این سازمان دخالتی نداشت یکی با بیش از سی سال پرداخت بیمه باید ۱۵ درصد به دریافتی آش ویکی هم مانند بنده که۱۲ سال سابقه پرداخت بیمه دارم ۲۶ درصد معنی حق و عدالت تازه میفهمم
ناشناس سایر سطوح
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
با این روشی که برای افزایش حقوق مستمری بگیران درنظر گرفته اندطولی نخواهد کشید که مستمری بگیران سایر سطوح جز ء حد اقل بگیر خواهند شد و کلیه حق و حقوق شان پایمال خواهد شد چراکه افرادی با بیش از ۳۰ سال خدمت وبا واریزی حق بیمه ببشتر با حقوق بیشتری بازنشسته و سایر سطوح شده اند بنابر این تعیین درصد افزایش سایر سطوح شاید برای شاغلین قانونی باشد ولی چنین موردی برای بازنشسته ها قانونی نبوده و ظلم مضاعف در حقشان میباشد
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
خداجوابتون روبده ماکه خسته شدیم
کارمندبازنشسته وزارت نفت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
آیا میدانید که اضافه حقوق برمبنای تورم سالیانه است چرا دولت حق کارمندان بازنشسته وزارت نفت را نداده دولت پانزده درصد ازحقوقمان کم کرده چون خود دولت تمام لوازمات و مایحتاج مردم راازبهمن ماه 98تاکنون 30درصد اضافه کرده بدون درنظر گرفتن تورم ازفروردین98تافروردین 99که بیش از100درصدبوده رئیس جمهورودیگروزرادرصدا وسیما ودیگررسانه هامیگویندماکمبودی در جامعه نداریم و همه لوازم وخواربارجهت معیشت مردم فراوان است بله شماهادرست میفرمائیدآیاکسی قدرت خرید داردبنده در اسفندماه98میخواستم یک فریزر ال جی بخرم قیمت 26میلیون تومان بودالآن همان فریزر46میلیون تومان شده درصورتیکه حقوق بنده 15درصداضافه شده آیاهرگزمیتوانم فریزربخرم تورم بیدادکرده دلیل مهارنشدنش راهمه مسئولین میدانندومیتوانندجلوی تورم رابگیرندامانمیخواهند
بازنشسته سایرسطوح
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
انصافاً کانونهای بازنشستگان مستمری بگیر باید علاوه بر مدافع درصد افزایش حقوق حداقل بگیران باید به همان اندازه مدافع در صد افزایش حقوق مستمری بگیران سایر سطوح باشند و اجازه ندهند درصدی کمتر از حد اقل بگیران به سایر سطوح تعلق گیرد چرا که سایر سطوح یا با واریز نمودن حق بیمه بیشتر ویا اینکه با بیش از ۳۰ سال واریزی حق بیمه سایر سطوح شده و تصمیم گیری به این روش نابودی صد درصد حق و حقوق این قشر از زحمتکشان خواهدبود و طولی نخواهد کشید که سایر سطوح نیز جزء حداقل بگیر خواهدشد بنابراین در هر سال افزایش باید طوری باشد که فاصله بین حداقل بگیران با سایر سطوح و همچنین سایر سطوح با حد اکثر بگیران در زمان بازنشستگی هر مستمری بگیر حفظ شود نه اینکه هرسال با افزایش این چنینی مستمری بگیران سایر سطوح رااز حد اکثر بگیران دور وبه حداقل بگیران نزدیک کنید چرا که افزایش حقوق حد اکثر بگیران همیشه همانند افزایش حد اقل بگیران بوده و فاصله ۷ برابری حفظ شده است ودر این میان فقط حق و حقوق سایر سطوح پایمال شده است و جهت حفظ آن میزان افزایش برای تمامی سطوح باید یکسان باشد واز مسئولین و اعضاء محترم کانون بازنشستگان تامین اجتماعی درخواست میشود موارد فوق را در جلسات مربوطه در نظر گرفته دفاعیه لازم را در این مورد انجام دهندواجازه هیچگونه تبعیضی را ندهند و تبعیض سالهای اخیر و سال جاری را به نحو مطلوب جبران نموده و حق و حقوق پایمال شده سایر سطوح را باز گردانند.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
چه حالی دارید شما روز قیامت،دیدنیه
ناشناس
Germany
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
اگر تامیناجتماعی‌باید‌حقوق‌این‌بازنشستگان‌باید‌زیاد‌کند‌پس‌چرا‌دولت‌در‌این‌مورد‌تصمیم‌میگره‌که‌حقوق‌بازنشستگان‌چقدرباشه‌درضمن‌چرا‌این‌بیمه‌شدگان‌بدای‌بیمه‌شدن‌اینقدر‌پول‌بیمه‌می‌پردازن‌ولی‌حقوقشون‌کمه‌ولی‌لشگری‌وکشوری‌‌‌کم‌پرداخت‌میکنن‌اما‌حقوق‌باز‌نشستگی‌زیاد‌می‌گیرن‌تفاوت‌احساس‌کنید‌
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
شما که مدعی عدالت هستید و بی عدالتی و تبعیض را در کشورهای دیگر جار می زنید پس چرا در مورد ما کارگران بازنشسته تبعیض قائل می شوید و حق خودمان را که سال هاست به تامین اجتماعی بدهکارید و در اصل به ما کارگران بدهکارید، نمی دهید ولی برای خودتان حقوق های نجومی از بیت المال برداشت می کنید. گوشت های روئیده در تنتان از مال حرامی است که می خورید و جواب پس خواهید داد فعلا به قدرت و جایگاه تان مغرور و مست باشید تا عمرتان و فرصت تان تمام شود. گرچه بی ایمان هستید و گمراه و بدبخت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
خدا از تون نگذاره بهد از سه ماه تازه 26 در صد حق خودمونم به خودم ندین ظلم پایدار نیست
پناهنده افغانستان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
چرا دولت با تمام دوز کلک به میدان امده ان کارگریکه خانمش با دستهای چاکچاک همسرش عبرتنمیکند با او عدا بخورد تمام مسولین چطور به خودَشان اجازه میدهند حق اورا بخورند البته صد البته کرنا یقه همه شان را خواهد گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
ما نه افزایش مستمری رامیپذیریم ونه تاریخ اجرا را. دولت باید طلب سازمان را باسودش ودیرکرد وجرایم مربوطه سریعا پرداخت کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
هر روز نفرینتون میکنییم ..از گرسنگی و فقر داریم میمیریم ....هیچی تو خونه نداریم ...خدااااااااااایاااااااا بدااااادمون برس ....نابودشون کن ...مریضم .....پول دارو ندارم ......با دو تا بچه یتیم چکار کنم .....با این حقوق کم و تورم بالا.......اه بچه هام بگیردتون ....مال یتیم خور ا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
شریعت مداری لطفا استفا بده اینقدر برای قشر مستمری بگیران تامین اجتماعی سنگ اندازی نکن روز قیامت هم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
شریعت مداری لطفا استفا بده اینقدر برای قشر مستمری بگیران تامین اجتماعی سنگ اندازی نکن روز قیامت هم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
آقایون دزد الان اعلام کنید که کارگران محترم بیمه حداقل رو به شما بدن تا مثل ما بعد 30 سال پرداخت پول بیزبون به شما جزء گروه سایرین نشوند سوال دیگه چرا الان که افزایش حقوق هست ما کارگری حساب میشیم ولی موقع عیدی دولتی میشیم از الان تکلیف ما رو معلوم کنید
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
بجای 41 درصد تورم فقط 26 درصد اضافه شده، ک اونم هنوز ندادن!
طرح همسان سازی ک قانونه رو اجرا نمیکنن!
میگن تامین اجتماعی دولتی نیس، باشه قبول نوبخت جان،بدهی تامین اجتماعی با سودش رو بدین تا یکاری کنن!
چرا مدیر عامل تامین اجتماعی در جواب خبرنگار ک میپرسه با این حقوق میتونی زندگی کنی میگه سطح زندگی ها متفاوته!
چرا پول شستا ک به تامین اجتماعی واگذار شده باید بابت بدهی فدراسیون فوتبال به ویلموتس پرداخت شه!
چرا این دولت شبه لیبرال همش دنبال ایجاد نارضایتی و اعتصاب مردمه!؟!؟
مولود رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
از مسئولین و آقای شریعتمداری و وزیر تامین اجتماعی عاجزانه خواهش دارم من زن سرپرست خانوارهستم عاجزانه خواهش دارم یک ماه حقوقی که من میگیرم دودستی تقدیم شما کنم اجاره و شارژ و قبض برق واب و گاز و هزینه دانشگاه فرزندم و یک ماه شما بااین حقوق بدین چرا ناحقی میکنید‌من این چندماه نتونستم یک کیلو گوشت بخرم یا کمی میوه بچه های ما تو رشد هستن همیشه ضعیف چرا ناعدالتی میکنید بچه های خودتون رو فقط یک روز جای بچه های ما بزارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
دیگه هیچ نمیگم لعنت خدابرشما باد،دیگه امیدی به خدا هم ندارم،ازاین به بعد باید مرتب به فکر بک خودکشی دسته جمعی باشم،تا شهامت کشتن خودمونو داشته باشم،گناهش هم به گردن کلفت کسانیکه خداوپیغمبرو مثلا الگو قراردادن.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
اقای شریعتمداری در تلویزیون گفتنند برای سلیر سطوح مستمری بگیران 15 درصد به اضافه رقم ثابت 164 هزار تومان حلا شده 64 هزارتو مان این تفاوت خودش حدود 2000 ملیارد تومان میشود.پاداش هیئت مدیره و خقوق های 50 میلونی مدیران نا کار امد و خائن در بیت المال برای اینکه 320.000 هزار ملیارد حدودا قدری کمتر از بودجه دولت را معلوم نیست با اجازه کدام ابله به دولت دادند حق سی سال زحمت ما کارگران را.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
ما را بگو 41 سال پیش فریاد میزدیم ک جمهوری اسلامی ایجاد باید گردد و در دفاع مقس هر روز جنازه شهدای همگارمون میاوردنند کارخانه . ماهی 3 روز از حقوق نا چیزمان به جبحه کمک میگردم که نتیجه دوی کار امدن یک مشت ابله رانت خوار که خودشون کم چپاول میکنند.برادر رییس جمهور.دختر فلان وزیر .با جناق اون غارتگر دیگه و....و....و تا حتی معاون قوه ترازوی عدالت ایکاش بر میگشتیم به 42 سال پیش.
طهماسبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
بزک نمیر بهارمیاد
د ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
برای گران کردن هرچیزی نیازی به سپری کردن جلسه های سه ماه یاشش ماهه ندارد
کافیست یکی نظردهد بدون اینکه درصدی معین شودصبح روز بعد۳۰ یا۴۰درصد قابل اجراست .ولی موعظل حقوق بازنشسته ها نیاز به جلسات مکرردارد از بالا تاابدارچی تشکیلات در استرس فشارند که دوازده نیم درصد یایازده درصداظافه بشه یانشه ....
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
سلام بخدا دشمن ملت و نظام نیستم. اما در یک کشور ۸۳ میلیونی هرجا که میری و میشینی صحبت از نارضایتی،شکایت از نابرابری نظام در مقابل ملت است. پس این همه ملت پای صندوق رای و راهپیمایی از کجا می‌آیند.
من به آمریکا و ..... کاری ندارم البته با نظام دولتی آنها مخالفم ، ولی بعنوان یک انسان حق انتخاب دارم. چرا نباید برای احقاق حق خود و خانواده‌ام اعتراض کنم. پس باید بگویم ما مستحق هر بلایی هستیم . که سرمان می‌آید. چطور نمیتوانیم حق خودمان را مطالبه نماییم. آنها موقع دریافت همه چیز را از آن دولت میدانند. زمان پرداخت اعلام غیر دولتی بودن میکنند. تنها چیزی که در این چهل سال متوجه شدم این است .که مسبب تمام مشکلات و بخصوص گرانیها همین دولت خودمان است.
محمود آذری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
فقط به حال ما باید گریست، دانشجو داشته باشی، فقط یه لب تاپ ۲۷ ملیون باید بدی،نگیری شرمنده ای،بگیری چطور با این مستمری قسط بدی،خدایا مددی:
علیرضامحمودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
سلام مسئولینی که نه حرفه‌ای رهبری را نه حرفه‌ای دولت راعمل نمیکنندبایدمجازات بشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
1
من مستمری بگیر هستم صاحب ۳ فرزند امروز ۳۰ خرداده هنوز مستمری مارو پرداخت نکردند چیکارکنم واقعا
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
چرا دولت بدهی۲۶۰ هزار میلیارد تومان خود را به تامین اجتماعی نمی پردازد ؟ از نمایندگان خواهشمندم این موضوع را پیگیری کنند که اگر این بدهی تا حالا پرداخت شده بود منِ بازنشسته شرمنده اهل خانواده نمی شدم..
وقتی درخواست همسان سازی داریم مدیرعامل می گوید دولت بدهی خود را باید بپردازد و وقتی از دولت می خواهیم می گویند نداریم! ببینم اگر شما به یک صندوق خارجی بدهکار بودید هم با این صراحت می گفتید نداریم!؟ چقدر مارا دور سر می گردانید؟ به خدا که این ناله ها و اشکها تاثیر خودش را بر زندگی تک تک شما مدیران و مسئولین بی تفاوت خواهد گذاشت.منتظر آن روز باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بابا نان شد ۴۵۰تومان یعنی چنددرصد گرانتر تخم مرغ شد۱۰۰۰۰تومان حقوق بازنشسته آب باریکه بگیر چنددرصد شد حالا که همه پیر و ناتوان مریض هستند ،مستاجرن نمیدونم ۳۰حق بیمه آخرش هم این ایکاش اینهمه سال را مملکت دیگری چاقوکشی میکردم الان یه جایگاهی داشتم، منکه دیگه به عدل الهی اعتقادی ندارم ،جایگاه مسئولین در جهنم اگر باشد
جواد مهرلن پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
۵نمی خواهید افزایش حقوق بازنشستگان را پرداخت کنیدچهارماه از سال گذشت تمام ارگانها افزایش ۹۹ را پرداخت کردند به جز تامین اجتماعی اگر کارفرما حق بیمه رو یک روز دیر پرداخت بکند تامبن اجتماعی جربم میکند درحالی که اگر خودشان حقوق را دیر و افزایش را پرداخت نکن یا اصل حقوقی در کار نباشد هیچ کاری نمی تواند بکند اگر چه کسی جواب گو هست هیچ همایتی از قشر ضعیف و بد بخت تامین اجتماعی نمیکند آبا ما ما ابن کشور نییتبم خارجی هستم ترو به خدا مسوالبن به فکر این بازنشستگان تامین اجتماعی باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
سلام بازنشستگان تامین اجتماعی حقوقتونم که گرفتیدنصف حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری هم اضافه نشدحالامیخای چکارکنید باماپیروپاتالهاچکارمیخان بکنند باماکی بایدحقتون ازدولت بگیریدتمام مسءولین تامین اجتماعی دولتی هستندحقوق ازبیتالمال کلان میگیرندبعدمیگن شماازدولت سواهستیداگه سواهستیم شماهادرتامین اجتماعی چکارمیکنیدعزیزان احقاق حق کنیم برای تهران پیش رهبر انقلاب اسلامی دردمون بگیم صددرصدفرجی خاهدرسیدخیلی دیرشده سال ماه گذشت اطلاع رسانی کنیدبدیداررهبر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
درود،همه ادارات ها یک مرجع پاسخگویی برای کارکنان وبازنشستگان خوددارند الا سازمان تأمین اجتماعی ومشخص نیست که مراتب اعتراض وشکایت خودرا تسلیم نمایند .آقایون وزیررفاه ،سخنگوی دولت ،مدیرعامل تأمین اجتماعی ودیگر دست اندرکاران به مدت سه ماه باروح وروان بازنشستگان بازی کردند ودرنهایت همه آنها دروغ تحویل ما دادند وامروز که مابه التفاوت حقوق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
سلام بازنشستگان تامین اجتماعی ازحقوق اضاف کردن مسءولین تامین اجتماعی مشخص شد که همسانسازیه مابازنشستگان سرکاریه ظرف ۳ماه گفتند انجام میدن چندماه هم مثل حقوق مون مارا سرکار میزارندسال ۹۹هم بپایان میرسه وسلام دیگروقتی نیست اطلاع رسانی کنیدبدیداررهبر فرزانه برویم تا حقمون ازمسءولین تامین اجتماعی بگیریم یک حرکت بزرگ لازمه کاره تاآبروی دشمنان اسلام وضعفارا ببریم تابدونندبازنشسته درکشورهمه یکییندچرایسری رو۱۱۰۰حقوق زیادکردندوتامین اجتماعی هارو۳۰۰تومن اینهاروبایدبزیربکشیم
مستمری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
دوستان اینا وعده سره خرمن میدن بهمون خبری از همسان سازی نیست میگن ۳ ماه که میگن نرسیدم انشالا سال بعد تا سال بعدم به خدا قسم تمامی مستمری و بازنشسته از بین میریم دیگه گرونی لحظه ی تورم و کرایه خونه و رو نمیتونیم تحمل کنیم بیاین همه پشت هم اعتراض کنیم دوستان به والله هیچ کس به فکر ما نیس که چه جور داریم له میشیم فقط میگن واسه شماها پول نیس وگرنه برا همه پول هست اصلا ما رو به آدم حساب نمیکنن حالا هرجور تصمیم میگیرن محترمه یاحق
محمود صانعی پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
0
شکم سیراز شکم گرسنه بی خبر است یک موقع خبردار میشوند که این کار زود ، خیلی دیر میشود مثل صدها زودی که دیر تصمیم گیری وبموقع انجام نشد ، این اختلاف فاز زمانی دارد به مرحله خطرناک میرسد شتاب کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
شفاف سازی درامد رییس سازمان با مستغلاتش وخانه لاکچری وتیپ دختر وپسرش راببنید اینها کجا گزینش شده ان وزیر خودش وخانوداشو نمتومنه جمع کنه شلوارش بالا نمتونه بکشه میگی نه ازنش بپرس حالا گذاشتنش رفاه شاید کسی لو نده بهرحال اینم اون حکومتی که براش خون دادیم دادگاه روحانیت هم نشان بدید چه خبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
سلام آقای دکتر روحانی ودولتمردان عزیز مابازنشستگان تامین اجتماعی تشکر فراوان داریم ازشماها که خبرخوش بما دادیدبرای همسانسازیه حقوقامون چون هیچ دولتی درباره همسانسازیه حقوق مون یک قدمی برنداشتندوشمااین کار بزرگ رو برای همسان سازی حقوق مون انجام میدهید۳۵۰۰۰۰۰بازنشسته باخانواده هامون دعاگوی شماهاخاهیم بود برای همیشه انشالله موفق باشید وهمیشه دلهاتون خوش باشه که دل مامستضعفان راخوشحال میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
0
0
خدا خیرشون نده ما رو مسخره خودشون کردن براساس چه فرمولی همسانسازی کردن که فقط 150هزارتومان به حقوق من اضافه شده؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
باقی مانده های سهام بازنشستگی را بفروشید چند صباحی حقوق ها را بدهید
جدول ضرب یاد بگیرید کجا نود در صد اضافه کردید زمان اجرا را 4 سال عقب انداختید 70 درصد بیشتر اضافه نکردید اکر قرار بود افزایش اول سال را کم کنین نا افزایش 4 سال را هم باید می دادید
اگر نمی توانید بدهید دروغ نگویید ما بازنشسته ها شما رابزرگ کردیم بد بزرگ کردیم حال به ما هم فروش کالا و سایه کالا و شاید ردپای کالا
از ماست که بر ماست
پیامبر اکرم(ص): پدران آخر زمان به فرزندان خود واجبات و حلال و حرام دين را نمى‌‏آموزند و از يادگيرى آنها جلوگيرى‏ مى‏‌كنند و تنها به كاميابى‏‌هاى دنيوى آنها راضى‌‏اند.
اءَنَّه نظر الى بعض الاطفال فقال وَیلٌ لِأطفالِ آخِرِ الزَّمانِ من آبائِهِم. فقیلَ: یا رسول الله، من آبائهمُ المشرکین؟ فقال: لا، من آبائهمُ المؤمنینَ، لا یُعَلِّمُونَهُم شیئاً من الفرائِضِ، و إذَا تعلَّمُوا أولادُهُم منعوهُم، و رَضُوا عنهم بعرضٍ یسیرٍ من الدنیا، فانا منهم بریءٌ و هم مِنِّی بُرَاء
«مستدرک‌الوسائل، ج 15، ص 164
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->