رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها
استاندار خراسان رضوی:

طرح کاداستر در خراسان‌رضوی تا پایان امسال تکمیل شود

  • کد خبر: ۳۱۱۸۵
طرح کاداستر در خراسان‌رضوی تا پایان امسال تکمیل شود
استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان امسال‌ اجرای طرح کاداستر را در خراسان‌رضوی به پایان برسانند و بر روی تکمیل آن تمرکز کنند.

شهرآرانیوز، علیرضا رزم حسینی در نشست شورای اداری خراسان رضوی افزود: بسیاری از پروژه‌های توسعه‌ای در حوزه مسکن و کشاورزی نیازمند تکمیل طرح کاداستر هستند و برای رفع این مشکلات باید در اجرای این طرح تسریع شود.
استاندار خراسان‌رضوی مدیریت واحد دستگاه سلامت را از امتیازات استان برشمرد و افزود: اماکن و مراکز مذهبی به ویژه آستان قدس رضوی ‌بیشتر و بهتر از بقیه پروتکل‌ها را رعایت کردند و از تولیت آن آستان کمال قدردانی را داریم.
وی به آسیب‌های وارد شده بر مردم پس از شیوع ویروس کرونا پرداخت و گفت: در مراجعات به دستگاه‌های اجرایی لازم است حتما با روی خوش و اخلاق حسنه از مردم استقبال شود چرا که مردم ولی نعمت ما هستند.
رزم‌حسینی در بخش دیگر به مشکلات نظام اداری اشاره کرد و با انتقاد از عدم تمرکززدایی در سال‌‌های گذشته گفت:‌ طی جلساتی که در سطح ملی با مسئولین عالی رتبه نظام برقرار کردیم، بنا شد ستاد تدابیر ویژه اقتصادی خراسان رضوی شامل نمایندگان ارکان حکومتی در استان تشکیل شود و با تصمیمات محلی از مشکلات طولانی‌مدت گره‌گشایی کند.
وی به برگزاری این ستاد به صورت دو روز در هفته اشاره کرد و افزود: به زودی آثار تشکیل این ستاد را شاهد هستیم و نتایج جلسات را به مردم خراسان رضوی اطلاع‌ خواهیم داد.
استاندار خراسان‌رضوی به بازشدن قفل پروژه‌های مهم استانی از سوی این ستاد اشاره کرد و یادآور شد:‌ در ستاد ویژه اقتصادی حرکت ما مبتنی بر اجماع همه اعضا خواهد بود.
رزم‌حسینی به همکاری نزدیک بین مسئولین استانی پرداخت و تاکید کرد: ارکان مختلف برای عمران و آبادانی و کار هم‌نظر هستند و همه به ویژه رسانه‌ها باید بر طبل وحدت در استان بکوبیم.
استاندار خراسان‌رضوی بر حفظ آبروی مؤمنین نیز اشاره و تأکید کرد: به خطر انداختن آبروی دیگران منشأ انتشار بی اعتمادی مردم به نظام و مسئولین خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->