امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای برگزاری مشترک کنفرانس مدیریت شهری در مشهدمقدس سرویس‌دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خردادماه ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس تأکید کرد: افزایش بهره‌وری، اولویت فعلی مدیریت شهری کشف ۸ کیلوگرم ماده مخدر شیشه از یک انبار ضایعات در حومه مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۴) ردّ و نشانی از کارگاه‌های کرباس‌بافی در «پاچنار» | درباره روستایی در مجاورت وکیل‌آباد مشهد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: سال ۱۴۰۴ درگیر پروژه‌های ۱۴۰۳ هستیم تقویت ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد به‌مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام‌خمینی(ره)، (چهارشنبه، ۱۴ خرداد ۱۴۰۴) حق عادلانه مشهد از مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در مسیر احقاق هوای ۵ منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۲ خرداد ۱۴۰۴) اعزام سه تیم ارزیاب هلال احمر برای بررسی خسارت‌های زلزله بردسکن (۱۲ خرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: تفکر بسیجی، پیشرو و گره‌گشای مشکلات است گلوله‌باران ۳۲ دقیقه‌ای مشهد با تگرگ‌های «تخم‌مرغی» در سال ۱۳۳۳ کمبود انبار، از چالش‌های زیرساختی در حوزه اموال تملیکی خراسان رضوی است طلب ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد از دستگاه‌های دولتی در «مهد توس» خبری از فروشگاه‌های شیکان‌پیکان نیست | بازاری که بوی گوسفند می‌دهد پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی پروژه بازگشایی و احداث بولوار رضویه در مشهد با پیگیری شهرآرا بلیت متروی مشهد در نرم افزار «شهر من» ۲ هزار تومان شد بالاخره هوای کلانشهر مشهد سالم شد (۱۱ خرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: اراده مدیریت شهری، بزرگداشت شهدا در هر محفل و محله و معبر است مدیرعامل ایران‌خودرو: قیمت‌ها افزایش پیدا نکند، به سرنوشت شرکت ارج دچار می‌شویم
سرخط خبرها

افزایش ۲ برابری توفقگاه‌های ناوگان باری سنگین در ششمین دوره مدیریت شهری مشهد

  • کد خبر: ۳۱۲۰۵۱
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
افزایش ۲ برابری توفقگاه‌های ناوگان باری سنگین در ششمین دوره مدیریت شهری مشهد
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: در ۳ سال گذشته ظرفیت توقفگاهی ناوگان باری سنگین از ۴۰ هزار مترمربع به ۹۲ هزار مترمربع افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید نژادحسین با بیان اینکه توقف‌های غیر مجاز کامیون‌ها و وسایل نقلیه باری سنگین در خیابان‌ها و کوچه‌ها، یکی از دلایل اصلی ایجاد ترافیک و اختلال در جریان تردد است، اظهارکرد: توقفگاه‌های حمل بار با فراهم آوردن مکان‌های مشخص برای توقف این وسایل نقلیه، به کاهش ترافیک کمک به سزایی می‌نماید.

وی گفت: توقفگاه‌های سازمان حمل بار درون شهری، فضا‌هایی اختصاصی هستند که برای توقف کامیون ها، وانت‌ها و سایر وسایل نقلیه باری در داخل شهر‌ها طراحی شده‌اند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: از مزایای اصلی این گونه توقفگاه‌ها می‌توان به کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا، بهبود ایمنی و تسهیل فعالیت‌های تجاری اشاره داشت.

نژادحسین تصریح کرد: سیاست ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این حوزه، توسعه و افزایش کمی و کیفی خدمات در حوزه حمل بار درون شهری است.

وی گفت: بر همین اساس در ۳ سال گذشته ظرفیت توقفگاهی ناوگان باری سنگین از ۴۰ هزار مترمربع به ۹۲ هزار مترمربع افزایش یافته که از همین منظر برنامه‌ریزی جهت احداث توقفگاه ناوگان سنگین مفتح شرقی از سال گذشته آغاز و مراحل پایانی بهره‌برداری از این مکان به زودی محقق می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->