تنوع و خلاقیت در تولید انیمیشن‌های آموزشی برای کودکان در مرکز انیمیشن سوره نقاشی دزدیده شده «اگون شیله» در حراجی کریستیز لندن فروخته می‌شود مرگ کیم سه‌رون، زنگ خطری برای فشار بی‌رحمانه بر سلبریتی‌های کره‌ای است ششمین پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان مشهد| فیلم کوتاه نباید سکوی پرش برای ساخت فیلم بلند باشد برندگان بخش نسل جشنواره برلین ۲۰۲۵ اعلام شدند رسانه‌ها نقش کلیدی در حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی دارند موفقیت جهانی فیلم کوتاه «تنها کنار هم» | راهیابی به جشنواره‌های لهستان و ترکیه درخشش سینمای ایران در مالزی| جشنواره فیلم‌های ایرانی ۲۰۲۵ برگزار شد رسانه‌ها؛ پل ارتباطی میان صنعت و مردم رسانه‌ها دیده‌بان توسعه و افشاگر فساد هستند رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط قرمز داشته باشند نگرانی هواداران از آینده «جیمز باند» پس از تصاحب آمازون پژمان بازغی تهیه‌کننده سریال می‌شود آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۴ اسفند ۱۴۰۳) جشنواره بین‌المللی سیمرغ بازتاب هویت ایرانی با دیدگاه حماسی است آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر در مشهد طی هفته گذشته (۴ اسفند ۱۴۰۳) تأکید جشنواره بین‌المللی سیمرغ بر اهمیت جایگاه حماسی فردوسی جزئیات رفع مشکل هم‌پوشانی بیمه اصحاب فرهنگ و هنر اجرای نوروزی علی رهبری در روسیه
سرخط خبرها

رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط قرمز داشته باشند

  • کد خبر: ۳۱۸۰۲۴
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط قرمز داشته باشند
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: فضای نقد در حوزه اقتصاد باز است و رسانه‌ها باید با جسارت بیشتری واقعیت‌ها را بیان کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر امروز (۴ اسفند ۱۴۰۳)، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره «تولید ملی و رسانه» با حضور فعالان حوزه اقتصاد و جمعی از اصحاب رسانه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

فیروز ابراهیمی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در شفاف‌سازی مسائل اقتصادی اظهار کرد: رسانه به‌عنوان چشم بینای جامعه، تلاش‌های بسیاری در حوزه اطلاع‌رسانی انجام می‌دهد و باید قدردان این نقش تأثیرگذار باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اساسی تولید در کشور گفت: ما در تولید با چند ابربحران مواجه‌ایم که امکان برنامه‌ریزی را از ما گرفته‌اند. بحران انرژی، قاچاق سازمان‌یافته سوخت، بحران نقدینگی و تورم مداوم، سه عاملی هستند که تولید را به ورطه نابودی کشانده‌اند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ضمن انتقاد از بی‌برنامگی در حوزه تولید، بر ضرورت ایفای نقش رسانه‌ها در این زمینه تأکید کرد و افزود: متأسفانه ما طی چهار دهه پس از انقلاب، هیچ نسخه‌ای از دانشگاه‌ها برای حل این بحران‌ها دریافت نکرده‌ایم. این در حالی است که رسانه‌ها می‌توانند همانند دانشگاه‌ها، در حوزه اقتصاد نسخه بپیچند و راهکار ارائه دهند.

ابراهیمی با بیان اینکه رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط‌قرمزی داشته باشند، تصریح کرد: من به‌عنوان فردی که بیش از ۲۴ سال در بخش خصوصی فعالیت کرده‌ام، همواره نقد‌های تندوتیز داشته‌ام، اما هیچ‌گاه از سوی نهاد‌های نظارتی تذکری دریافت نکرده‌ام. این نشان می‌دهد که فضای نقد در حوزه اقتصاد باز است و رسانه‌ها باید با جسارت بیشتری واقعیت‌ها را بیان کنند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: انتظار داریم رسانه‌های ما، به‌عنوان چشم جامعه، بدون ترس و واهمه، مسائل اقتصادی را بررسی کنند و برای حل بحران‌های موجود، راهکار ارائه دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->