شعر افشین علا خطاب به رژیم صهیونی | عاقبت بیت‌المقدس را رها خواهیم کرد فریبرز عرب‌نیا: ترجیح می‌دهم در کنار مردم کشور عزیزم باشم + فیلم سریال محرمی «جایی برای همه» روی آنتن شبکه دو + زمان پخش آمار فروش سینماها در روزهای جنگ بین اسرائیل و ایران اکران سیار فیلم‌های کودکانه در مشهد کارگردان فیلم بعدی «جیمز باند» مشخص شد «کاتیا فولمر» ایران‌شناس آلمانی درگذشت فصل پایانی سریال «اسکویید گیم» در راه است تکرار سریال «مختارنامه» از شبکه آی‌فیلم (محرم ۱۴۰۴) + زمان پخش قدردانی سخنگوی پلیس از اصحاب قلم در دوران جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران | عزیزان رسانه، گل کاشتید، دستانتان را می‌بوسم برنامه‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد برای جبران خسارات گروه‌های موسیقی و نمایشی اجرای باشکوه ارکستر سمفونیک تهران در میدان آزادی حسام خلیل‌نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون: اگر امروز هنری هست، میراث شهیدان است فیلم‌های آخر هفته تلویزیون (۵ و ۶ تیر ۱۴۰۴) + شبکه و زمان پخش سیمای محرم ۱۴۰۴ | معرفی برنامه‌های ویژه تلویزیون همراه با زمان پخش چرا توزیع سریال «شکارگاه» به تعویق افتاد؟ فرصت تماشای فیلم با قیمت نیم‌بها تا کی ادامه دارد؟ شعر‌هایی به‌مثابه موشک | شاعران مشهدی در کنار مدافعان وطن ایستادند
سرخط خبرها

رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط قرمز داشته باشند

  • کد خبر: ۳۱۸۰۲۴
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط قرمز داشته باشند
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: فضای نقد در حوزه اقتصاد باز است و رسانه‌ها باید با جسارت بیشتری واقعیت‌ها را بیان کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر امروز (۴ اسفند ۱۴۰۳)، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره «تولید ملی و رسانه» با حضور فعالان حوزه اقتصاد و جمعی از اصحاب رسانه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

فیروز ابراهیمی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در شفاف‌سازی مسائل اقتصادی اظهار کرد: رسانه به‌عنوان چشم بینای جامعه، تلاش‌های بسیاری در حوزه اطلاع‌رسانی انجام می‌دهد و باید قدردان این نقش تأثیرگذار باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اساسی تولید در کشور گفت: ما در تولید با چند ابربحران مواجه‌ایم که امکان برنامه‌ریزی را از ما گرفته‌اند. بحران انرژی، قاچاق سازمان‌یافته سوخت، بحران نقدینگی و تورم مداوم، سه عاملی هستند که تولید را به ورطه نابودی کشانده‌اند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ضمن انتقاد از بی‌برنامگی در حوزه تولید، بر ضرورت ایفای نقش رسانه‌ها در این زمینه تأکید کرد و افزود: متأسفانه ما طی چهار دهه پس از انقلاب، هیچ نسخه‌ای از دانشگاه‌ها برای حل این بحران‌ها دریافت نکرده‌ایم. این در حالی است که رسانه‌ها می‌توانند همانند دانشگاه‌ها، در حوزه اقتصاد نسخه بپیچند و راهکار ارائه دهند.

ابراهیمی با بیان اینکه رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط‌قرمزی داشته باشند، تصریح کرد: من به‌عنوان فردی که بیش از ۲۴ سال در بخش خصوصی فعالیت کرده‌ام، همواره نقد‌های تندوتیز داشته‌ام، اما هیچ‌گاه از سوی نهاد‌های نظارتی تذکری دریافت نکرده‌ام. این نشان می‌دهد که فضای نقد در حوزه اقتصاد باز است و رسانه‌ها باید با جسارت بیشتری واقعیت‌ها را بیان کنند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: انتظار داریم رسانه‌های ما، به‌عنوان چشم جامعه، بدون ترس و واهمه، مسائل اقتصادی را بررسی کنند و برای حل بحران‌های موجود، راهکار ارائه دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->