درباره نمایش خانم و آقای پاواروتی | صحنه‌هایی از یک فروپاشی روزمره فیلم‌های سینمایی تلویزیون در روزهای (۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۴) رکوردشکنی سریال «وحشی» در فیلم‌نت علی شادمان با فیلم «تهران کنارت» در راه جشنواره کارلووی واری تابستان فصلی پر از فرصت | نگاهی به برنامه‌های کانون پرورش فکری مشهد در تابستان ۱۴۰۴ شهاب موسوی‌زاده هنرمند نقاش درگذشت برنامه استعدادیابی بین‌المللی «ستاره شو» در راه نمایش خانگی جایزه بهترین فیلم جشنواره رینبو لندن در دستان «ایار» ایرانی نگاهی به سریال وحشی به بهانه پایان فصل اول گزارشی از آمار فروش گیشه جهانی | «لیلو و استیچ» پیشتاز در گیشه سروش جمشیدی: تانک‌خور‌ها یک چیز دیگر برای من بود «افسانه سپهر» به سینماها می آید درباره محمدرضا حیاتی که خبر رحلت امام خمینی (ره) را به اطلاع مردم رساند درباره گونه «خاطره نویسی»، با نگاهی به کتاب تازه «روزنگار میرممتاز» | یادداشت های نماینده مشهد در مجلس شورای ملی برگزیدگان رویداد ملی کتاب‌خوانی «خط امین ۱» در مشهد معرفی شدند + فیلم همه چیز درباره سریال دستچین + خلاصه داستان، بازیگران و تیزر
سرخط خبرها

رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط قرمز داشته باشند

  • کد خبر: ۳۱۸۰۲۴
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط قرمز داشته باشند
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: فضای نقد در حوزه اقتصاد باز است و رسانه‌ها باید با جسارت بیشتری واقعیت‌ها را بیان کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر امروز (۴ اسفند ۱۴۰۳)، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره «تولید ملی و رسانه» با حضور فعالان حوزه اقتصاد و جمعی از اصحاب رسانه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

فیروز ابراهیمی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در شفاف‌سازی مسائل اقتصادی اظهار کرد: رسانه به‌عنوان چشم بینای جامعه، تلاش‌های بسیاری در حوزه اطلاع‌رسانی انجام می‌دهد و باید قدردان این نقش تأثیرگذار باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اساسی تولید در کشور گفت: ما در تولید با چند ابربحران مواجه‌ایم که امکان برنامه‌ریزی را از ما گرفته‌اند. بحران انرژی، قاچاق سازمان‌یافته سوخت، بحران نقدینگی و تورم مداوم، سه عاملی هستند که تولید را به ورطه نابودی کشانده‌اند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ضمن انتقاد از بی‌برنامگی در حوزه تولید، بر ضرورت ایفای نقش رسانه‌ها در این زمینه تأکید کرد و افزود: متأسفانه ما طی چهار دهه پس از انقلاب، هیچ نسخه‌ای از دانشگاه‌ها برای حل این بحران‌ها دریافت نکرده‌ایم. این در حالی است که رسانه‌ها می‌توانند همانند دانشگاه‌ها، در حوزه اقتصاد نسخه بپیچند و راهکار ارائه دهند.

ابراهیمی با بیان اینکه رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط‌قرمزی داشته باشند، تصریح کرد: من به‌عنوان فردی که بیش از ۲۴ سال در بخش خصوصی فعالیت کرده‌ام، همواره نقد‌های تندوتیز داشته‌ام، اما هیچ‌گاه از سوی نهاد‌های نظارتی تذکری دریافت نکرده‌ام. این نشان می‌دهد که فضای نقد در حوزه اقتصاد باز است و رسانه‌ها باید با جسارت بیشتری واقعیت‌ها را بیان کنند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: انتظار داریم رسانه‌های ما، به‌عنوان چشم جامعه، بدون ترس و واهمه، مسائل اقتصادی را بررسی کنند و برای حل بحران‌های موجود، راهکار ارائه دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->