کسب رتبه اول درآمدی و جذب اعتبارات عمرانی توسط معاونت خدمات شهری مشهد جایگاه اول خدمات شهری مشهد در توسعه زیرساخت، پاکیزگی و درآمدزایی کشور مشهد؛ شهر بدون دست‌فروش سرگردان، با رویکرد نوین مدیریت شهری خدمات شهری، ویترین برتری مشهد در مدیریت شهری کشور حمایت کنگره بین‌المللی امام‌رضا(ع) و علوم روز از دانشجویان نوقلم آلودگی هوا در ۵ منطقه کلانشهر مشهد (۶ خرداد ۱۴۰۴) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پیش‌بینی ما برای امسال، ۵ میلیون مترمربع آسفالت است کارخانه تولید قیر امولسیون در مشهد به بهره‌برداری رسید | قلندرشریف: اقدامات شهرداری مشهد در کشور الگو شده است + فیلم هزینه ۲ میلیون یورویی برای خرید ماشین‌آلات پیشرفته تراش و آسفالت و ایجاد کارخانه تولید قیر امولوسیون در مشهد رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: هدف‌گذاری آسفالت سالانه شهر باید به ۷ میلیون مترمربع برسد معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: هر متر مربع روکش آسفالت مشهد ۵۰۰ هزار تومان هزینه دارد معاون شهردار مشهد: سیاست اصلی ما این بود که از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصوریان: حلقه‌های میانی را برای برطرف‌کردن آسیب‌های اجتماعی به صحنه آوردیم نمایشگاه «به توان مردم» در مشهد افتتاح شد+ فیلم شهردار مشهد مقدس: شهرآرا یک رسانه محلی و شهری، اما با بُعد ملی است | رسانه مردم مشهد یکی از سفیر‌های فرهنگ رضوی است + فیلم بهره‌برداری از کارخانه تولید قیر امولسیون و رونمایی از ماشین‌آلات سنگین جدید سازمان عمران شهرداری مشهد کوچه‌ای که تنها بازمانده محله‌ای کهن است | «پاچنار»، هزارتویی دور یک مسجد گرفتاری کسبه و ساکنان کوچه سرشور مشهد با ترافیک، بی نظمی و تابلوهای ورود ممنوع حادثه در محل خط لوله آب در پروژه احداث دوربرگردان شرقی ابوطالب مشهد (۵ خرداد ۱۴۰۴) کاهش مصرف برق در بوستان‌های مشهد | روشنایی تا ۵۰ درصد کم می‌شود
سرخط خبرها

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، امسال افزایش چشمگیری یافته است

  • کد خبر: ۳۲۶۲۶۲
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۶
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، امسال افزایش چشمگیری یافته است
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: طبق گزارش‌های سامانه ۱۳۷ و نظرسنجی‌های روابط عمومی شهرداری، میزان رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، در سال ۱۴۰۴ افزایش چشمگیری یافته است.
نگار مقدسی
خبرنگار نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی یعقوبی امروز، ۲۴ فروردین‌ ۱۴۰۴، در مراسم «شکرانه خدمت»، آیین تقدیر از دست‌اندرکاران استقبال از بهار ۱۴۰۴ که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در ایام نوروز، ریاست کمیته خدمات سفر بر عهده شهرداری مشهد بود و بیش از ۳۰۰ ردیف خدمتی در حوزه‌های مختلف توسط شهرداری ارائه شد.

وی بیان کرد: باوجود بارش‌ها و سرمای هوا، تمام فعالیت‌ها طبق برنامه‌ریزی دقیق و با حمایت شهردار مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش همکاران اجرایی بدون‌وقفه انجام شد.

یعقوبی با بیان اینکه برنامه‌ریزی استقبال از بهار از مردادماه ۱۴۰۳ آغاز شد، عنوان کرد: امسال نوروز با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر مقارن شد، در نتیجه توجه بیشتر به فضای فرهنگی و معنوی شهر ضرورت داشت. در این راستا، فضاسازی شهری متناسب با این مناسبت‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: پس از ایام قدر، تمرکز فعالیت‌ها بر تغییر چهره شهر با برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، رویداد گل و گیاه، نور و نما و مسیر نوبهار بود که با استقبال گسترده شهروندان و زائران مواجه شد. همچنین مسابقات ورزشی جام رمضان نیز به ایجاد فضای پرنشاط در شهر کمک کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به رکوردزنی در جمع‌آوری زباله در ۳۰ اسفندماه تصریح کرد: از تلاش‌های پاکبانان، باغبانان و هنرمندانی که در زیباسازی شهر مشارکت داشتند، تقدیر می‌کنم. نوسازی ابنیه شهری ازجمله لکه‌گیری آسفالت و تعویض جداول نیز توسط همکاران حوزه عمران به صورت شبانه‌روزی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ترافیک نیز با افزایش ظرفیت پارکینگ‌های ثابت و موقت و مدیریت حمل‌ونقل عمومی در روز‌های ابتدایی سال، رکورد فعالیت مستمر در ناوگان اتوبوس‌رانی، تاکسی و قطارشهری ثبت شد. ایام نوروز بدون حادثه خاصی در حوزه ایمنی سپری شد که نتیجه تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های آتش‌نشانی بود.

یعقوبی افزود: همکاران شهرداری در تجهیز مراکز اسکان، استقبال از زائران و نظارت بر مراکز اقامتی و بازار شب عید فعالیت گسترده‌ای داشتند. امسال اقدامات شهرداری نسبت‌به سال‌های گذشته با کیفیت و تنوع بیشتری انجام شد و همکاری دستگاه‌هایی نظیر هلال‌احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و بانک شهر در تحقق این برنامه‌ها نقش مؤثری داشت.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: طبق گزارش‌های سامانه ۱۳۷ و نظرسنجی‌های روابط عمومی شهرداری، میزان رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، در سال جاری افزایش چشمگیری یافته است.

وی ادامه داد: در پایان، از تلاش‌های مجموعه روابط عمومی شهرداری و رسانه شهرآرا برای پوشش گسترده فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی دقیق قدردانی می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->