چند درصد مردم ایران از فیلترشکن استفاده می‌کنند؟ ترک اینترنت چه تأثیری بر سلامت مغز می‌گذارد؟ استفاده ابزاری از زنان در ایتا ممنوع شد نحوه پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن: روش‌ها و نکات آیا طراحی دوربین آیفون ۱۷ پرو تغییر می‌کند؟ ویدئو | اولین ویدئو نگاه نزدیک به گلکسی S25 اج و جزئیات آن فاش شد! رونمایی از خودرو پرنده‌ای که قابلیت نشست و برخاست عمودی دارد + فیلم همه چیز درباره گروک ۳، به‌روزترین هوش مصنوعی جهان + مقایسه با مدل‌های دیگر جنگ هوش مصنوعی آمریکا و چین داغ‌تر شد رونمایی از تراشه محاسباتی کوانتومی جدید شرکت مایکروسافت رونمایی از یک ربات انسان‌نمای ترسناک با شباهت بی‌نظیر به انسان + ویدئو استفاده از هوش مصنوعی Grok ۳ برای مدت کوتاهی رایگان شد اوپو فایند N۵، باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان، معرفی شد + مشخصات و قیمت مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: زیرساخت‌های اطلاعاتی کشور با محوریت هوش مصنوعی توسعه می‌یابد توکن پای نتورک (Pi coin) لیست شد + قیمت اولیه بسته حمایتی جدید مجلس برای دانش‌بنیان‌ها | ۸۰۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی واحد‌های فناور کشور چالش‌های هم‌افزایی علم و ثروت ویدئوی کامل معرفی iPhone ۱۶e، ارزان‌ترین گوشی اپل مقایسه مشخصات آیفون ۱۶E و آیفون ۱۶ + قیمت آیفون ۱۶E رونمایی شد + ویژگی‌ها و مشخصات خودرو صفر و کارکرده به محصولات دیجی کالا اضافه شد
سرخط خبرها

بانک‌های کانادا به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوستند

  • کد خبر: ۳۲۷۶۸
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
بانک‌های کانادا به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوستند
بزرگترین بانک‌های کانادا و همچنین فدراسیون اتحادیه‌های اعتباری این کشور به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوسته اند.
به گزارش شهرآرانیوز، بزرگترین بانک‌های کانادا اعلام کرده اند به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوسته اند. این کمپین توسط گروه‌های حمایت از حقوق مدنی در آمریکا با هدف فشار بر فیس بوک آغاز شده تا این پلتفرم را مجبور به اتخاذ اقداماتی جهت مقابله با نفرت پراکنی کند.


رویال بانک کانادا، بانک تورنتو دومینیون، بانک نووا اسکوشیا، بانک مونترال و بانک ملی کانادا همگی اعلام کرده اند در ماه جولای تبلیغ در فیس بوک را متوقف می‌کنند.


گروه دژاردین (Desjardins)، بزرگترین فدراسیون اتحادیه‌های اعتباری در کانادا نیز در وب سایت خود اعلام کرده تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام را در ماه جولای متوقف می‌کند.


در واکنش به کمپین «نفرت برای سودآوری را متوقف کنید»، بیش از ۴۰۰ برند تبلیغات خود در فیس بوک را متوقف کرده اند. این کمپین پس از مرگ مرد جوان سیاهپوستی به نام جورج فلوید به دلیل خشونت پلیس آغاز شد.


گروه‌های حمایت از حقوق مدنی معتقدند فیس بوک و شبکه‌های اجتماعی برای مقابله با نفرت پراکنی و اخبار جعلی اقدامات کافی انجام نمی‌دهند. درهمین راستا کمپین مذکور تلاشی برای آن است که فیس بوک را وادار کند اقدامات تاثیرگذارتری در این زمینه اتخاذ کند.
 
 
بانک‌های کانادا به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوستند

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->