ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها
فیس بوکی‌ها در صدر

برترین اپلیکیشن‌های موبایل در دهه اخیر

  • کد خبر: ۲۸۴۱۴
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
برترین اپلیکیشن‌های موبایل در دهه اخیر
فیس بوک، مسنجر فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام که همگی متعلق به فیس بوک هستند پر دانلود‌ترین اپلیکیشن‌های دهه ۲۰۱۰ میلادی بوده اند.
به گزارش شهرآرانیوز، در دهه ۲۰۱۰ میلادی شیوه زندگی ما با تغییرات زیادی مواجه شد؛ ما به وسیله نرم افزار‌های کرایه ماشین نظیر اسنپ و تپسی سوار ماشین غریبه‌ها میشویم، بصورت آنلاین هتل رزرو میکنیم، بازی‌هایی مثل call of duty را با کیفیتی در حد کنسول‌های بازی در گوشی خود بازی میکنیم. همه این تغییرات را مدیون یک چیز هستیم: نرم افزار‌های موبایل.

فقط در سال ۲۰۱۹ مردم با ثبت یک رکورد جدید بیش از ۱۲۰ میلیارد اپلیکیشن مختلف را در اندروید و iOs دانلود کرده اند که این رشدی ۵ درصدی را به نسبت سال قبل نشان میدهد. به گزارش شرکت App Anie که یک شرکت تحلیل داده‌های دنیای اپلیکیشن هاست این تعداد دانلود فقط دانلود‌های جدید است و شامل به روز رسانی‌ها یا نصب مجدد اپلیکیشن‌ها نمیشود. این گزارش همچنین رشد ۱۵ درصدی در میزان خرید‌های اپلیکیشن در سرتاسر دنیا را به نسبت سال گذشته نشان میدهد، رقمی نزدیک به ۹۰ میلیارد دلار! در بخش دیگری از این گزارش ذکر شده که اکثر فروش اپلیکیشن‌ها مربوط به بازی‌ها و نرم افزار‌های ادیت عکس و ویدئو است که انتظار میرود در سال ۲۰۲۰ با توجه به شروع فعالیت‌هایی مثل Disney Plus رشد چشمگیری داشته باشد.

در میان اپلیکیشن‌های با بیشترین تعداد دانلود در دهه اخیر، فیس بوک و اپلیکیشن‌های زیر مجموعه اش مثل واتس اپ، اینستاگرام و مسنجر فیس بوک با وجود رسوایی‌های زیادی که نشان میداد حریم شخصی کاربران را به خطر انداخته اند جایگاه‌های نخست را به دست آورده اند. به طور کلی نرم افزار‌های ارتباطی و رسانه‌های اجتماعی ۷ جایگاه را در میان ۱۰ جایگاه نخست از نظر تعداد دانلود در دهه ۲۰۱۰ به دست آوردند.

۱۰ اپلیکیشن برتر از نظر تعداد دانلود در دهه اخیر:

۱- فیس بوک

۲- مسنجر فیس بوک

۳- واتس اپ

۴- اینستاگرام

۵ - اسنپ چت

۶- اسکایپ

۷- تیک تاک

۸- مرورگر UC

۹- یوتیوب

۱۰- توییتر



سال ۲۰۱۹، اما به تنهایی، سال رشد شبکه‌های اجتماعی ویدئویی مانند تیک تاک و لایکی بود. همچنین به گزارش AppAnnie بعضی از اپلیکیشن‌های پر دانلود سال ۲۰۱۹ با لیست قبلی یکسان هستند.

در میان بازی‌های موبایل هم بازی‌های Free Fire، PUBG Mobile و Subway Surfers بیشترین دانلود را در سال اخیر داشته اند.

۱۰ اپلیکیشن برتر از نظر تعداد دانلود در سال ۲۰۱۹:

۱- مسنجر فیس بوک

۲- فیس بوک

۳- واتس اپ

۴- تیک تاک

۵-  اینستاگرام

۶- SHAREit

۷- لایکی

۸- اسنپ چت

۹- نت فلیکس

۱۰- اسپاتیفای



و همچنین؛ ۱۰ بازی برتر از نظر تعداد دانلود در سال ۲۰۱۹:

۱- Free Fire

۲- PUBG Mobile

۳- Subway Surfers

۴- Color Bump ۳D

۵- Fun Race ۳D

۶- Run Race ۳D

۷- My Talking Tom ۲

۸- Homescapes

۹- Stack Ball

۱۰- Call of Duty: Mobile



منبع: cnet
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->