شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها
دبیر ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی:

فقط ۳۷ درصد مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

  • کد خبر: ۳۳۳۴۷
  • ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
فقط ۳۷ درصد مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند
دبیر ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که فقط 37 درصد مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

امیرعلی قاسمی مقدم-شهرآرانیوز، حسن جعفری در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در مرحله دوم اقدامات پیشگیرانه تا اواخر خردادماه، 91 درصد مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند، اما اکنون این رقم به 37 درصد رسیده است.
وی افزود: باتوجه‌به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، از 15 تیرماه استفاده از ماسک در مراکز خرید، ناوگان حمل‌ونقل عمومی و محل‌های شلوغ و پرتردد اجباری شده است و برای ارزیابی میزان رعایت این دستورالعمل و کیفیت اثرگذاری آن باید 2 هفته منتظر ماند.
دبیر ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی تصریح کرد: هم‌اکنون 4 شهرستان استان خراسان رضوی وضعیت سفید دارند، 3 شهرستان وضعیت نارنجی و 8 شهرستان به‌لحاظ ابتلا به کرونا در وضعیت زرد هستند.
وی با بیان اینکه در صورت حادترشدن شرایط موجود به اجبار به سمت اعمال محدودیت‌های بیشتر پیش خواهیم رفت، خاطرنشان کرد: موج نخست شیوع کرونا در این استان با تدابیر درست و منطقی، تلاش و هماهنگی تمام مسئولان و دست‌اندرکاران و همچنین زحمات شبانه‌روزی کادر درمانی به‌خوبی مدیریت شد.
جعفری با اشاره به ضرورت سازگارکردن فعالیت‌ها و برنامه‌های روزمره زندگی همراه با ویروس کرونا گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همواره باید مدنظر مردم قرار داشته باشد، زیرا نه می‌توان این ویروس خطرناک را نادیده گرفت و نه می‌توان فعالیت‌های روزمره را تعطیل کرد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و تصویب ستاد استانی، برگزاری هرگونه مراسم جشن و ترحیم در تالارها و منازل شهرستان‌های خراسان رضوی ممنوع است و استفاده از ماسک در تمام ادارات دولتی و غیردولتی هم الزامی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: جلوگیری از ورود ارباب‌رجوع و ارائه‌نکردن خدمات از سوی کارمندان دستگاه‌های اجرایی به مراجعانی که ماسک ندارند از دیگر مصوبات ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا به شمار می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->