کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

کسب و کار‌های آموزش آنلاین در دوران کرونا، رشد ۶۰۰ تا هزار درصدی داشتند

  • کد خبر: ۳۴۴۴۲
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
کسب و کار‌های آموزش آنلاین در دوران کرونا، رشد ۶۰۰ تا هزار درصدی داشتند
بر اساس برآورد‌های اولیه از نمونه‌های موجود کسب و کار‌های حوزه آموزش آنلاین، برخلاف شیوع ویروس کرونا در کشور، رشد ۶۰۰ تا هزار درصدی را در این حوزه شاهد هستیم.
به گزارش شهرآرانیوز، دبیر ستاد فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری با بیان این خبر گفت: اتفاق خوبی در حوزه دیجیتال در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور افتاد، برخی بخش‌ها مانند آموزش و پرورش و سلامت بخش‌های خاصی بودند و نیاز بود در این دوران برنامه ویژه برای آن داشته باشیم.


مهدی محمدی درخصوص فعالیت کسب و کار‌های حوزه آموزش آنلاین افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، حوزه آموزش آنلاین یکی از حوزه‌هایی بود که نیاز به توجه ویژه داشت، دراین خصوص به صورت ویژه با وزارت آموزش و پرورش ارتباط برقرارکردیم وبرنامه‌های مشترکی با این وزارتخانه اجرا شد.


وی اظهارداشت: با توجه به فعالیت استارتاپ‌های حوزه آموزش آنلاین در دوران شیوع کرونا در کشور، حدود ۳۰ استارتاپ که در زمینه آموزش آنلاین خوب عمل کرده بودند به آموزش و پرورش معرفی کردیم تا آن‌ها بتوانند در برنامه سال تحصیلی جدید از ظرفیت آن‌ها در حوزه آموزش و پرورش مجازی استفاده کنند.


محمدی افزود: در کنار این حوزه، کسب وکار‌های تولید محتوا نیز به شدت با شیوع ویروس کرونا و استفاده از فضای مجازی رشد کردند به طوری که رشد‌های ۵۰۰درصدی را از نظر حجم ترافیک و رشد ارایه خدمات ودرآمدی داشتند.


وی یادآور شد: توسعه زیرساخت ارتباطی کشور که در این چند سال شکل گرفته باعث شد با شیوع کرونا کسب و کار‌های آنلاین زمین‌گیر نشوند و حتی برخی از آن‌ها با رشد هزار درصدی رو به‌رو شوند.


دبیر ستاد فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری ادامه داد: البته این نکته قابل توجه است که در روز‌های اول شیوع کرونا با توجه به حجم گسترده کاربر و مشتری، زیرساخت برخی مجموعه‌های آنلاین پاسخگوی نیاز کاربران نبود، اما با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت‌های موردنظر توسعه پیدا کرد و مشکلات حل شد، به طوری که در حال حاضر در این زمینه با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->