آذری‌جهرمی از بازنگری موضوع ممنوعیت واردات آیفون در دولت چهاردهم خبر داد: تصمیم نهایی با وزارت صمت است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳) آیا آیفون ۱۷ اسلیم فقط یک دوربین خواهد داشت؟ زمان تولید و عرضه آیفون SE ۴ مشخص شد + جزئیات کدمورس و راهنمای حل پازل در مینی‌گیم همستر کامبت + کمبو کارت‌های امروز (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) سامسونگ در One UI ۷ دو قابلیت‌ محبوب آیفون را کپی می‌کند! باز هم ایلان ماسک و دعوت از مارک زاکربرگ برای مبارزه! (۴ مرداد ۱۴۰۳) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش رمز کیف پول امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کسب و کار‌های آموزش آنلاین در دوران کرونا، رشد ۶۰۰ تا هزار درصدی داشتند

  • کد خبر: ۳۴۴۴۲
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
کسب و کار‌های آموزش آنلاین در دوران کرونا، رشد ۶۰۰ تا هزار درصدی داشتند
بر اساس برآورد‌های اولیه از نمونه‌های موجود کسب و کار‌های حوزه آموزش آنلاین، برخلاف شیوع ویروس کرونا در کشور، رشد ۶۰۰ تا هزار درصدی را در این حوزه شاهد هستیم.
به گزارش شهرآرانیوز، دبیر ستاد فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری با بیان این خبر گفت: اتفاق خوبی در حوزه دیجیتال در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور افتاد، برخی بخش‌ها مانند آموزش و پرورش و سلامت بخش‌های خاصی بودند و نیاز بود در این دوران برنامه ویژه برای آن داشته باشیم.


مهدی محمدی درخصوص فعالیت کسب و کار‌های حوزه آموزش آنلاین افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، حوزه آموزش آنلاین یکی از حوزه‌هایی بود که نیاز به توجه ویژه داشت، دراین خصوص به صورت ویژه با وزارت آموزش و پرورش ارتباط برقرارکردیم وبرنامه‌های مشترکی با این وزارتخانه اجرا شد.


وی اظهارداشت: با توجه به فعالیت استارتاپ‌های حوزه آموزش آنلاین در دوران شیوع کرونا در کشور، حدود ۳۰ استارتاپ که در زمینه آموزش آنلاین خوب عمل کرده بودند به آموزش و پرورش معرفی کردیم تا آن‌ها بتوانند در برنامه سال تحصیلی جدید از ظرفیت آن‌ها در حوزه آموزش و پرورش مجازی استفاده کنند.


محمدی افزود: در کنار این حوزه، کسب وکار‌های تولید محتوا نیز به شدت با شیوع ویروس کرونا و استفاده از فضای مجازی رشد کردند به طوری که رشد‌های ۵۰۰درصدی را از نظر حجم ترافیک و رشد ارایه خدمات ودرآمدی داشتند.


وی یادآور شد: توسعه زیرساخت ارتباطی کشور که در این چند سال شکل گرفته باعث شد با شیوع کرونا کسب و کار‌های آنلاین زمین‌گیر نشوند و حتی برخی از آن‌ها با رشد هزار درصدی رو به‌رو شوند.


دبیر ستاد فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری ادامه داد: البته این نکته قابل توجه است که در روز‌های اول شیوع کرونا با توجه به حجم گسترده کاربر و مشتری، زیرساخت برخی مجموعه‌های آنلاین پاسخگوی نیاز کاربران نبود، اما با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت‌های موردنظر توسعه پیدا کرد و مشکلات حل شد، به طوری که در حال حاضر در این زمینه با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->