چند درصد مردم ایران از فیلترشکن استفاده می‌کنند؟ ترک اینترنت چه تأثیری بر سلامت مغز می‌گذارد؟ استفاده ابزاری از زنان در ایتا ممنوع شد نحوه پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن: روش‌ها و نکات آیا طراحی دوربین آیفون ۱۷ پرو تغییر می‌کند؟ ویدئو | اولین ویدئو نگاه نزدیک به گلکسی S25 اج و جزئیات آن فاش شد! رونمایی از خودرو پرنده‌ای که قابلیت نشست و برخاست عمودی دارد + فیلم همه چیز درباره گروک ۳، به‌روزترین هوش مصنوعی جهان + مقایسه با مدل‌های دیگر جنگ هوش مصنوعی آمریکا و چین داغ‌تر شد رونمایی از تراشه محاسباتی کوانتومی جدید شرکت مایکروسافت رونمایی از یک ربات انسان‌نمای ترسناک با شباهت بی‌نظیر به انسان + ویدئو استفاده از هوش مصنوعی Grok ۳ برای مدت کوتاهی رایگان شد اوپو فایند N۵، باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان، معرفی شد + مشخصات و قیمت مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: زیرساخت‌های اطلاعاتی کشور با محوریت هوش مصنوعی توسعه می‌یابد توکن پای نتورک (Pi coin) لیست شد + قیمت اولیه بسته حمایتی جدید مجلس برای دانش‌بنیان‌ها | ۸۰۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی واحد‌های فناور کشور چالش‌های هم‌افزایی علم و ثروت ویدئوی کامل معرفی iPhone ۱۶e، ارزان‌ترین گوشی اپل مقایسه مشخصات آیفون ۱۶E و آیفون ۱۶ + قیمت آیفون ۱۶E رونمایی شد + ویژگی‌ها و مشخصات خودرو صفر و کارکرده به محصولات دیجی کالا اضافه شد
سرخط خبرها

کسب و کار‌های آموزش آنلاین در دوران کرونا، رشد ۶۰۰ تا هزار درصدی داشتند

  • کد خبر: ۳۴۴۴۲
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
کسب و کار‌های آموزش آنلاین در دوران کرونا، رشد ۶۰۰ تا هزار درصدی داشتند
بر اساس برآورد‌های اولیه از نمونه‌های موجود کسب و کار‌های حوزه آموزش آنلاین، برخلاف شیوع ویروس کرونا در کشور، رشد ۶۰۰ تا هزار درصدی را در این حوزه شاهد هستیم.
به گزارش شهرآرانیوز، دبیر ستاد فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری با بیان این خبر گفت: اتفاق خوبی در حوزه دیجیتال در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور افتاد، برخی بخش‌ها مانند آموزش و پرورش و سلامت بخش‌های خاصی بودند و نیاز بود در این دوران برنامه ویژه برای آن داشته باشیم.


مهدی محمدی درخصوص فعالیت کسب و کار‌های حوزه آموزش آنلاین افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، حوزه آموزش آنلاین یکی از حوزه‌هایی بود که نیاز به توجه ویژه داشت، دراین خصوص به صورت ویژه با وزارت آموزش و پرورش ارتباط برقرارکردیم وبرنامه‌های مشترکی با این وزارتخانه اجرا شد.


وی اظهارداشت: با توجه به فعالیت استارتاپ‌های حوزه آموزش آنلاین در دوران شیوع کرونا در کشور، حدود ۳۰ استارتاپ که در زمینه آموزش آنلاین خوب عمل کرده بودند به آموزش و پرورش معرفی کردیم تا آن‌ها بتوانند در برنامه سال تحصیلی جدید از ظرفیت آن‌ها در حوزه آموزش و پرورش مجازی استفاده کنند.


محمدی افزود: در کنار این حوزه، کسب وکار‌های تولید محتوا نیز به شدت با شیوع ویروس کرونا و استفاده از فضای مجازی رشد کردند به طوری که رشد‌های ۵۰۰درصدی را از نظر حجم ترافیک و رشد ارایه خدمات ودرآمدی داشتند.


وی یادآور شد: توسعه زیرساخت ارتباطی کشور که در این چند سال شکل گرفته باعث شد با شیوع کرونا کسب و کار‌های آنلاین زمین‌گیر نشوند و حتی برخی از آن‌ها با رشد هزار درصدی رو به‌رو شوند.


دبیر ستاد فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری ادامه داد: البته این نکته قابل توجه است که در روز‌های اول شیوع کرونا با توجه به حجم گسترده کاربر و مشتری، زیرساخت برخی مجموعه‌های آنلاین پاسخگوی نیاز کاربران نبود، اما با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت‌های موردنظر توسعه پیدا کرد و مشکلات حل شد، به طوری که در حال حاضر در این زمینه با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->