نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

صحبت‌های منفی و مثبت رئیس فدراسیون بسکتبال

  • کد خبر: ۳۴۷۴۰
  • ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
صحبت‌های منفی و مثبت رئیس فدراسیون بسکتبال
رامین احمدی طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال با حضور در برنامه ورزش و مردم به نکاتی اشاره کرد که برخی از آن‌ها درست نبود!
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، برنامه ورزش و مردم امروز میزبان رئیس فدراسیون بسکتبال بود و با اینکه قبل از پخش تصور می‌شد این برنامه هم مثل خیلی از برنامه‌های دیگر تلویزیون تریبونی شود برای تبلیغ روسای فدراسیون ها، اما پیمان یوسفی با مطرح کردن سوالات اساسی اجازه رخ دادن چنین اتفاقی را به رامین طباطبایی نداد.
اما با همه این‌ها باز هم طباطبایی در چند مورد از پاسخ دادن درست به سوالات و مشکلات موجود سرباز زد و به گونه‌ای فرار کرد.
طباطبایی در بخشی از صحبت هایش به این اشاره کرد که رنکینگ سه نفره دختران در رتبه ۱۱ و ۱۲ دنیاست! او در حالی این ادعا را مطرح کرد که جدول فیبا حکایت از رتبه نوزدهمی دختران ایران دارد. این یعنی اینکه یا رئیس فدراسیون اطلاع درستی از رده بندی تیم‌ها ندارد یا اینکه اطلاع دارد و نمی‌خواهد افکار عمومی واقعیت را بدانند.
او در قسمت دیگری از صحبت هایش گفت: «ما ۲ روابط عمومی تغییر دادیم که آن هم به خاطر شغل اصلی‌شان بود»
این را دیگر نمی‌توان تقصیر ندانستن رئیس دانست بلکه نشان می‌دهد او قصد فریب افکار عمومی را دارد وگرنه اینکه او مدیر روابط عمومی انتخاب نمی‌کند و به جای آن هر چند ماه یک بار یک نفر را به عنوان مشاور رسانه‌ای انتخاب می‌کند بر کسی پوشیده نیست. اتفاقا چند روز پیش درباره این مشکل تحلیلی نوشته بودیم.

رئیس فدراسیون در بخش دیگری به این اشاره کرد که در جامعه بسکتبال ۳-۲ مخالف بیشتر ندارد! در این باره باید گفت که طباطبایی در همان ابتدا تنها توانست با ۲۳ رای موافق به ریاست برسد و این یعنی نصف اعضای مجمع از همان ابتدا با حضور او موافق نبودند. از این هم نگذریم خیلی از همان ۲۳ نفر هم که به او رای داده اند الان به گروه مخالفانش پیوسته اند مخصوصا کسانی که در همان روز‌های انتخابات برای طباطبایی دنبال رای بودند و به نوعی برایش تبلیغ می‌کردند! آقای طباطبایی شما فکر می‌کنید اگر امروز دوباره انتخابات برگزار شود چند نفر از همان ۲۳ نفری که با حضور شما موافق بودند دوباره به شما رای مثبت دهند؟

از آنجایی که طباطبایی گفته «اینکه فقط بنشینیم انتقاد کنیم و صعود به المپیک را شانسی بدانیم درست نیست» ما هم نمی‌خواهیم فقط به نکات منفی صحبت‌های او بپردازیم و بد نیست بخشی از صحبت‌های مثبت او را هم انعکاس دهیم و امیدوار باشیم که این نظرات رئیس فقط در حد حرف نباشد و به آن‌ها عمل هم کند.
در زیر بخشی از صحبت‌های دیگر طباطبایی را می‌خوانید:
«ما در عین حال که به دنبال جوانگرایی هستیم نباید نخبه‌ها را از دست بدهیم. ملاک ما عملکرد بازیکنان در زمین بازی است. ما به تدریج باید تیم را جوان کنیم.»
«ما باید شرایط موجود را ارزیابی کنیم و از کادر فنی برنامه جدید بگیریم. چون یکسال فرصت داریم باید این موضوع در کمیته فنی بررسی شود.»

«چون پلی‌آف بازی‌های اصلی برای تیم منتخب است بنابراین هر ۸ تیم مدعی قهرمانی است بنابراین باید یک تصمیم ملی بگیریم.»
«تیمی که در لیگ برتر می‌خواهد شرکت کند باید امکانات مالی را داشته باشند از این بین ممکن است چند تیم را حذف کنیم..»
«شبنم کلاهی خوب کار می‌کند و وظایفش را هم به خوبی انجام می‌دهد. حکم دبیری کلاهی امضا شود از هیات تهران استعفا می‌دهد.»
«فضا آزاد است و دوستان برنامه قابل اجرا بدهند ما در خدمت‌شان هستیم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->