نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

جوابیه رییس هیات بسکتبال استان البرز در خصوص انتقادات نایب‌رییس سابق + عکس

  • کد خبر: ۳۴۸۶۵
  • ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
جوابیه رییس هیات بسکتبال استان البرز در خصوص انتقادات نایب‌رییس سابق + عکس
رییس هیات بسکتبال البرز جوابیه‌ای در خصوص انتقادهای الهام جیحونی، نایب‌رییس سابق این هیات منتشر کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، علیرضا رحیمی، رییس هیات بسکتبال استان البرز در واکنش به مصاحبه الهام جیحونی، نایب رییس سابق هیات بسکتبال البرز، جوابیه‌ای منتشر کرد که در زیر می‌خوانید: 
 
به نام ایزد یگانه
جوابیه دکتر علیرضا رحیمی رییس هیات بسکتبال استان البرز

به کجا چنین شتابان
در هیچ دوره‌ای از مسیر تطور ورزش بسکتبال در استان البرز نقش و جایگاه حفظ حرمت پیش کسوتان و همکاران هرگز کم رنگ نشده، اگر چه سلایق و اندیشه‌های گوناگون پیرامون نحوه مدیریت هیات بسکتبال همواره وجود داشته لیکن این موارد هرگز نتوانسته جایگاه ارزش‌های اخلاقی را در بین همکاران و ورزشکاران مخدوش سازد.

سبوی حرمت‌ها و ارزش‌های ورزشی را نمی‌توان به سادگی یک جام شیشه‌ای شکست. کسی که با ساحت مقدس خانواده گرانقدر بسکتبال اشناست هرگز تحت بهانه دلسوزی برای این خانواده تن به ادبیاتی سخیف و دور از شان نخواهد داد.

باری، ذهنیت‌های سیمانی سخت و صلب، مدیریت توام با رعایت مناسبات رسمی، ضابطه و قانون گرا را بر نمی‌تابد و این خود مایه تاسف و تاثر است که شخصی همچون خانم الهام جیحونی نایب رییس سابق هیات بسکتبال استان البرز بر تلاش‌های ساختارمند و بی وقفه در راستای ارتقا سطح کیفی بسکتبال بانوان که انعکاس ان را در بیلان و کارنامه کاری می‌توان مشاهده کرد، چشم می‌بندد تا به خیال باطل خود از رهگذر جوسازی‌های مبتنی بر هیاهوسالاری و تهی از نقد سالم و سازنده باردیگر مدیریت علمی را کنار زند و مطالبات ناروا و غیر موجه خود را در بستر یک فضای غیر اخلاقی دنبال نماید.

واقعیت ارتقا سطح کیفی عملکرد هیات بسکتبال البرز با صلابت‌تر از ان است که با امواج هتک حرمت و طوفان حاشیه سازی‌های عوام گرایانه سر خم کند. تردیدی نیست که اذهان خام و تصورات ناپخته کسانی که به ساحت ورزش بسکتبال از سر تفنن برخورد می‌کنند، شفافیت، اخلاق مداری و قانون مندی در مدیریت را نمی‌توانند یا چه بسا نمی‌خواهند پذیرا باشند.

نقد‌های عاری از انصاف و همراه با هتاکی، تمامیت معنوی، اعتبار و سابقه وزین همه مجموعه را به محاق می‌برد و در این میان ورزشکاران عزیزمان و جوانان باانگیزه‌ای که در ابتدای راهند اسیب خواهند دید.

ان کس که زشهر اشنایی است
داند که متاع ما کجایی است
یا حق
 
جوابیه رییس هیات بسکتبال استان البرز در خصوص انتقادات نایب ‌رییس سابق
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->