نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها
اگر کسی عجله دارد بگوید تا خداحافظی کنم

صمد نیکخواه بهرامی: با شرایط موجود مربی ایرانی بهتر از خارجی است

  • کد خبر: ۳۵۰۳۰
  • ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
صمد نیکخواه بهرامی: با شرایط موجود مربی ایرانی بهتر از خارجی است
کاپیتان تیم ملی بسکتبال معتقد است با این وضعیت دلار و بودجه، وقتی فدراسیون نمی تواند با مربی خارجی سطح بالا همکاری کند بهتر است از مربیان خوب ایرانی بهره ببریم.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره به تعویق افتادن المپیک گفت: فکر نمی‌کنم لغو المپیک به نفع هیچ ورزشی شده باشد، چون همه ورزشکاران خودشان را برای این رویداد مهم که هر ۴ سال یک بار برگزار می‌شود آماده کرده بودند.
 
قطعا تیم ملی بسکتبال هم با توجه به آمادگی که داشت و در مسابقات جام جهانی حضور پیدا کرده بود می‌خواست بلافاصله در المپیک حاضر شود، اما ویروس کرونا تمام دنیا را بهم ریخت. من خودم دلم می‌خواست المپیک برگزار شود، چون از آمادگی خوبی برخوردار بودم. لیگ خوبی داشتیم و بالطبع تیم ملی آماده‌ای هم راهی رقابت‌ها می‌شد و حالا امیدوارم سال آینده بتوانیم در این میدان بزرگ حاضر شویم.
 
او درباره بکارگیری مربی ایرانی یا خارجی در تیم ملی بسکتبال گفت: این سوال از خیلی از بازیکنان پرسیده می‌شود، اما من به عنوان بازیکن جایگاهی در تصمیم گیری ندارم که بخواهم نظری بدهم البته اعتقاد دارم مربیان ایرانی از خیلی از مربیان خارجی بهتر هستند آنهم بخاطر اینکه مربی خارجی که بالاتر از بسکتبال ما باشد و سطح فنی بالاتری داشته باشد با توجه به شرایط دنیا و مبلغ قراردادشان فکر نمی‌کنم در ایران حضور پیدا کنند. به غیر از فوتبال که تافته جدا بافته است الان اکثر رشته‌ها توان پرداخت پول به مربیان خارجی سطح بالا را ندارند مخصوصا بسکتبال که رشته مطرح و گرانی در تمام دنیاست بنابراین فکر نمی‌کنم با این وضعیت دلار و بودجه فدراسیون بتوانیم مربی خارجی بهتر از مربیان خوب ایرانی پیدا کنیم.

نیکخواه بهرامی درباره زمان بازگشتش به ایران نیز گفت:من واقعیتش برای ۳-۲ هفته به آمریکا آمده بودم، اما ویروس کرونا باعث شد که همه پرواز‌ها لغو شود و در این شرایط ترجیح دادم کنار دخترم بمانم. چند ماهی دور بودم و الان فرصت خوبی است که کنار خانواده ام باشم. در واقع توفیق اجباری شد. کرونا باعث اتفاقات خیلی بدی شد، اما این یک مورد که کنار خانواده بودیم اتفاق مثبت آن بود.

کاپیتان تیم ملی درباره اینکه قرار بود بعد از المپیک خداحافطی کند و الان با وجود یک سال عقب افتادن المپیک چه تصمیمی دارد، گفت: والله عجله‌ای نیست، اما اگر کسی عجله دارد بگوید تا خداحافظی کنم (باخنده) من ترجیح می‌دهم بعد از المپیک خداحافطی کنم، چون برای من افتخاری است که به عنوان ورزشکار برای دومین بار در این میدان مهم حاضر باشم. انشاالله اگر سال بعد آمادگی لازم را داشته باشم و بتوانم به تیم ملی کمک کنم حتما خوشحال می‌شوم در کنار تیم ملی باشم.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->