نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

کار فرش‌ آرا در گروه مرگ سخت شد

  • کد خبر: ۳۵۴۵۴
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کار فرش‌ آرا در گروه مرگ سخت شد
روز گذشته ۳۱ تیر سازمان لیگ، محل برگزاری جلسه‌ای مهم بود؛ جایی که سرپرست و دبیر سازمان لیگ، اعضای هیئت‌رئیسه، سرمربی زیر ۲۰ سال و سرپرست کمیته فوتسال گرد هم آمدند و درباره برگزاری لیگ برتر فوتسال در فصل جدید تصمیم‌گیری کردند.
حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ روز گذشته ۳۱ تیر سازمان لیگ، محل برگزاری جلسه‌ای مهم بود؛ جایی که سرپرست و دبیر سازمان لیگ، اعضای هیئت‌رئیسه، سرمربی زیر ۲۰ سال و سرپرست کمیته فوتسال گرد هم آمدند و درباره برگزاری لیگ برتر فوتسال در فصل جدید تصمیم‌گیری کردند. شیوع بیماری کرونا و احتمال شدت‌یافتن آن در ماه‌های سرد سال، اتفاقی را که پیش‌از‌این قابل پیش‌بینی بود، محقق کرد و ظاهرا قرار است لیگ برتر فوتسال برخلاف سال‌های گذشته در ۲ گروه شمال و جنوب برگزار شود.
 
فرمولی که با اجبار کرونا به عقل زعمای فوتسال کشور رسیده تا شاید از این طریق با کم‌شدن بازی‌ها خطر بیماری کرونا کمتر شده و تهدید برگزارنشدن لیگ برطرف شود. این‌همه درحالی است که با توجه به ترکیب تیم‌های حاضر در لیگ، تفکیک جنوب و شمال به‌صورت مساوی امکان‌پذیر نیست. اگر ملاک وضعیت جغرافیایی کشور باشد، تیم‌های شمالی از تیم‌های جنوبی بیشتر هستند؛ مگر اینکه مسئولان تعریف جدیدی از شمال و جنوب داشته باشند و برخی تیم‌ها را در بخش تیم‌های جنوبی قرار دهند تا موازنه حفظ شود.
 
بر اساس این فرمول، قرار است لیگ در ۲ گروه هفت‌تیمی برگزار شود و در پایان دور مقدماتی ۲ تیم از هر گروه به مرحله پلی آف بروند. اینکه بازی‌های مرحله پلی‌آف چگونه برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌های صعود‌کننده چگونه رقم می‌خورد، موضوعی است که هنوز روشن نشده و احتمالا در چند روز آینده جزئیات آن منتشر خواهد شد. طبق گفته محمد ناظم‌الشریعه که یکی از اعضای جلسه دیروز کمیته فوتسال بوده، قرار است لیگ از هفتم شهریور آغاز شود.
 
بنابر اظهار سرمربی تیم ملی فوتسال، بعد از دوره اول لیگ قرار است تیم ملی در تورنمنت فیفادی کیش شرکت کند. بعد از مرحله دوم، هم لیگ و هم اردوی اصلی جهت حضور در رقابت‌های جام ملت‌ها برگزار خواهد شد. دراین‌میان آنچه روشن است، شرایط سخت نماینده استان در مسابقات این فصل است. آن‌گونه که گفتیم، تراکم تیم‌ها در بخش شمال کشور بیشتر است و ازآنجاکه خراسان رضوی نیز استانی شمالی محسوب می‌شود، فرش‌آرا باید با تیم‌هایی، چون مس سونگون، شهروند ساری، ستارگان ورامین، نمایندگان شهر قم و کرج بازی کند که کار این تیم را سخت می‌کند.
 
به‌ این ‌همه اضافه کنید احتمال اضافه ‌شدن نماینده تهران یا قرچک از لیگ دسته‌اول به لیگ برتر که عملا گروه شمال را به گروه مرگ تبدیل می‌کند. البته با زیادبودن تیم‌های شمال، احتمال دارد سازمان لیگ نمایندگان قم یا ساوه را جزو تیم‌های جنوبی و هم‌ردیف با تیم‌های گیتی‌پسند و حفاری اهواز قرار دهد که دراین‌صورت اندکی کار فرش‌آرایی‌ها ساده‌تر خواهد شد؛ اتفاقی که به نظر محتمل می‌آید، اما بازهم چیزی از سختی کار تنهانماینده استان در رقابت‌های امسال کم نمی‌کند. هرچند برای تیمی که نشان داده هیچ وقت سودای قهرمانی ندارد، خیلی هم فرقی نمی‌کند لیگ با چه کیفیت و کمیتی برگزار شود، مهم بالانرفتن هزینه‌هاست که با این شیوه برگزاری، خواسته فرش‌آرایی‌ها محقق شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->