ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها
با تعویق یک هفته‌ای پلی‌آف فوتسال بانوان

مشهدی‌های لیگ راهی رفسنجان نشدند

  • کد خبر: ۳۵۶۴۰
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
مشهدی‌های لیگ راهی رفسنجان نشدند
قرار بود دیدار‌های برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌برتر فوتسال زنان فردا، جمعه سوم مرداد، برگزار شود، اما با‌توجه‌به مثبت‌شدن تست چندین بازیکن و کادر تیم‌های هیئت فوتبال خراسان‌رضوی و سایپای تهران و نیز صادرنشدن مجوز آغاز تمرینات ملی حفاری، این مسابقات به تعویق افتاد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان‌رضوی پس‌از رسیدن نامه تعویق بازی‌های لیگ، راهی رفسنجان نشد.
قرار بود دیدار‌های برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌برتر فوتسال زنان فردا، جمعه سوم مرداد، برگزار شود، اما با‌توجه‌به مثبت‌شدن تست چندین بازیکن و کادر تیم‌های هیئت فوتبال خراسان‌رضوی و سایپای تهران و نیز صادرنشدن مجوز آغاز تمرینات ملی حفاری، این مسابقات به تعویق افتاد.


اعلام تعویق دو روز پیش‌از بازی

صبح روز چهارشنبه و در فاصله دو روز مانده به برگزاری بازی‌ها، سازمان لیگ به ۴ تیم حاضر در پلی‌آف نامه زد و طبق پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌هایی که صورت گرفته بود، اعلام کرد مسابقات ۱۰ مرداد برگزار می‌شود؛ البته سازمان لیگ چاره‌ای جز این تصمیم نداشت. براین‌اساس، دیدار‌های برگشت، جمعه دهم مرداد بین ۴ تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی، مس رفسنجان، ملی حفاری اهواز و سایپای تهران برگزار می‌شود؛ یعنی مشهدی‌ها راهی رفسنجان می‌شوند و نارنجی‌پوشان پایتخت باید به جنوب کشور و اهواز بروند.
این تصمیم پس‌از آن اتخاذ شد که ۲۵ درصد اعضای تیم فوتسال هیئت خراسان‌رضوی و یک بازیکن و یک عضو کادر تیم فوتسال سایپا مبتلا به بیماری کرونا تشخیص داده شدند و اکنون سازمان لیگ می‌گوید، سایپا به‌طورقانونی به‌دلیل ابتلای زیر ۲۵ درصد ملزم به شرکت در نیمه‌نهایی است و زمان قرنطینه ۱۴ روزه بازیکنان تیم هیئت خراسان‌رضوی نیز تا قبل‌از دهم مرداد به پایان می‌رسد؛ بنابراین، تیم مشهدی نیز ملزم به حضور در بازی رفسنجان است.


خط‌ونشان سازمان لیگ برای جنوبی‌ها

ازسوی دیگر، اهوازی‌ها مدعی هستند که هنوز تمرینات خود را شروع نکرده‌اند و تعطیلی تمام اماکن ورزشی شرکت ملی حفاری با دستور این وزارتخانه به‌دلیل شیوع کروناست و به همین سبب هنوز اجازه فعالیت ندارند. آن‌ها حتی از بازیکنان و کادر خود تست کرونا نگرفته‌اند و ظاهرا قصد بازی در سوم مردادماه نداشته‌اند. سازمان لیگ نیز به‌دلیل بی‌توجهی حفاری اهواز به زمان مشخص‌شده، تا روز شنبه به این باشگاه مهلت داده تا تصمیم نهایی خود را بگیرند و اعلام وضعیت کنند. حفاری باید تا این تاریخ، تست‌های کرونای بازیکنان و آمادگی‌اش برای میزبانی را اعلام کرده یا شهر جدیدی را برای مسابقه برگشت نیمه‌نهایی معرفی کند.
بارانی، سرمربی حفاری، نیز درباره حضور در بازی روز دهم مرداد اظهار کرده است: اگر وزارت نفت هم به ما مجوز شروع تمرینات را بدهد، در این مدت نمی‌توانیم خود را آماده کنیم و شرایط برابری با سایر تیم‌ها را نداریم؛ زیرا شش‌ماهی است که تمرین نداشته‌ایم. واقعا امیدوارم فدراسیون تصمیم درستی در این زمینه بگیرد.


هفته دیگر؛ پایان قرنطینه مشهدی‌ها

تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی ۱۵ تیرماه اولین تست خود را انجام داد که براساس آن، مشخص شد ۴ نفر از اعضای تیم مبتلا به کرونا هستند و به فاصله ۶ روز تست دیگری پیش‌از شروع تمرینات گرفته شد و در آن تست نیز مشخص شد ۳ عضو دیگر تیم درگیر این بیماری هستند و تیم فاطمه شریف تمرینات را با دراختیارنداشتن ۲۵ درصد اعضای خود ۹ روز پیش آغاز کرد. بااین‌حال، اعضای سالم تیم خراسان باید ۱۴ روز قرنطینه پیش‌از بازی را پشت‌سر بگذارند تا جواز حضور در بازی‌ها را پیدا کنند که این قرنطینه هفته دیگر به پایان می‌رسد. پیش‌از بازی برگشت نیز تیم‌ها باید بار دیگر تست pcr را انجام دهند تا بتوانند کارت بازی هفته آینده را به دست آورند.
باوجود شرایط بحرانی و غیرقابل‌پیش‌بینی، از بین ۴ تیم حاضر در پلی‌آف، مشهدی‌ها و مسی‌ها شرایط را پذیرفته و تمام توان خود را جمع کرده‌اند تا بتوانند پایان زیبا و جذابی را برای این لیگ طلسم‌شده رقم بزنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->