نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

لیگ برتر فوتبال بانوان روی تخته آنالیز

  • کد خبر: ۳۵۹۷۲
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
لیگ برتر فوتبال بانوان روی تخته آنالیز
پرونده لیگ برتر فوتبال زنان درحالی پس از ۵ ماه بلاتکلیفی بسته شد که با اتفاقات زیادی همراه بود. به‌گزارش ایرنا، دوازدهمین فصل لیگ برتر فوتبال زنان پس از ۵ ماه مردد‌بودن سازمان لیگ برای برگزاری ۴ دیدار پایانی یا تعطیلی آن به‌دلیل بحران کرونا، با قهرمانی شهرداری بم به پایان رسید
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ پرونده لیگ برتر فوتبال زنان درحالی پس از ۵ ماه بلاتکلیفی بسته شد که با اتفاقات زیادی همراه بود. به‌گزارش ایرنا، دوازدهمین فصل لیگ برتر فوتبال زنان پس از ۵ ماه مردد‌بودن سازمان لیگ برای برگزاری ۴ دیدار پایانی یا تعطیلی آن به‌دلیل بحران کرونا، با قهرمانی شهرداری بم به پایان رسید؛ تیمی که با سرمربیگری مرضیه جعفری و کسب ۵۴امتیاز برای هفتمین‌بار در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت. در این فصل برخلاف فصل گذشته شهرداری سیرجان در رده سوم ایستاد و آن‌گونه که از این تیم برای رسیدن به قهرمانی یا حفظ جایگاه دوم انتظار می‌رفت، این قضیه محقق نشد و درنهایت سیرجان با ۴۱امتیاز، یک رده نزول کرد. سپاهان نیز در فصل گذشته با ۴۶امتیاز در رده سوم جدول جای گرفت و در این فصل با ۳۸امتیاز به رده چهارم سقوط کرد.
 
از نظر محمودی، سرمربی تیم، در این فصل شاکله اصلی سپاهان تغییر کرده بود و باید بازیکنان بسیاری جذب می‌کردند تا تیم را از نو بسازند. درواقع دلیل اصلی تغییر شاکله تیم سپاهان، انتقال بیشتر بازیکنان این تیم به وچان کردستان بود. با این تفاسیر از نظر سرمربیان تیم‌های دیگر، وچان کردستان با ترکیبی قوی شروع کرد و توانست در رده دوم جدول جای بگیرد. همچنین راهیاب ملل مریوان که در فصل یازدهم با ۴۳امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته بود، به‌دلیل مشکلات مالی از لیگ برتر فصل دوازدهم انصراف داد، اما توانست با پیداکردن حامی مالی جدید با تیم آذرخش تهران ادغام شود و با نام آذرخش کردستان شانس حضور مجدد پیدا کند.
 
در نتیجه این تیم در این فصل با سرمربیگری سمیه شهبازی و جذب مهره‌های خوب سپاهان و ذوب‌آهن و کسب ۴۸امتیاز توانست به رده دوم جدول صعود کند. هرچند کردستان در این فصل تغییرات زیادی داشت، زیرا در اواسط فصل با تیم آذرخش تهران از نظر حمایت مالی دچار مشکل و از آن جدا شد و درنهایت با پیداکردن حامی مالی جدید با عنوان وچان کردستان به‌مصاف دیگرتیم‌ها رفت تا این فصل به نایب‌قهرمانی برسد.
 
در فصل گذشته تیم‌های آذرخش تهران و سپیدار قائمشهر با ۱۰ و ۷امتیاز از جدول لیگ برتر سقوط کردند؛ اما با تدبیر مسئولان، باشگاه آذرخش با تیم راهیاب ملل مریوان ادغام شد و دوباره بعد از جداشدن از این تیم، به زاگرس شیراز پیوست. تیم زاگرس در فصل گذشته ۱۲امتیاز داشت و به‌دلیل مشکلات مالی نتوانست در چند دیدار حضور یابد و در اواسط فصل خواهان انصراف از لیگ برتر بود که درنهایت با تدبیر مدیران باشگاه به آذرخش پیوست و در این فصل هم نتوانست در جایگاه مناسبی قرار بگیرد و با ۱۳امتیاز در همان رده دهم جدول باقی ماند و تغییری در وضعیت آن به‌وجود نیامد. ذوب‌آهن که در فصل یازدهم با ۴۰امتیاز در رده پنجم لیگ جای گرفته بود، در این فصل به‌دلیل جداشدن بازیکنان اصلی و با کسب ۱۸امتیاز و ۳ رده سقوط در جایگاه هشتم قرار گرفت. ملوان بندر انزلی در فصل گذشته با ۳۷امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته بود که در این فصل نیز با ۲۰امتیاز و یک رده سقوط، به جایگاه هفتم جدول رسید. پالایش گاز ایلام هم در این فصل با ۳۵امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت، تیمی که در فصل گذشته با ۳۲ امتیاز در رده هفتم جای گرفته بود و در این دوره توانست ۲ رده صعود کند. همیاری ارومیه تیم دیگری است که در فصل گذشته با ۲۱امتیاز در رده هشتم و در فصل دوازدهم با ۱۶امتیاز و یک رده سقوط در جایگاه نهم جای گرفت.
 
در فصل گذشته بوشهری‌ها با عنوان پارس جنوبی شرکت کرده بودند که با ۱۳امتیاز در رده نهم جدول قرار داشتند؛ اما در این فصل سینا بوشهر با ۳امتیاز، شانسی برای ماندن در لیگ برتر ندارد. همچنین آویسا خوزستان در فصل یازدهم حضور نداشت و در این فصل نیز با ۷ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت که این تیم هم سقوط خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->