روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ترامپ: اولین واکسن کرونا را من می‌زنم، اگر مردم بخواهند

  • کد خبر: ۳۵۶۷۸
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
  • ۲
ترامپ: اولین واکسن کرونا را من می‌زنم، اگر مردم بخواهند
رئیس جمهور آمریکا گفت اگر مردم بخواهند، آماده است تا اولین یا آخرین نفری باشد که واکسن کرونا را می‌زند.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از خبرگزاری "اسپوتنیک"، ترامپ گفت این در هر صورت برای او باخت به حساب می‌آید؛ چرا که اگر اولین کسی باشد که واکسن کرونا می‌زند، مردم فکر می‌کنند او از همان ابتدا هم خودخواه بوده و اگر آخرین نفر باشد، مردم فکر می‌کنند او به تأثیر این واکسن باور ندارد.

ترامپ روز چهارشنبه در "فاکس‌نیوز" گفت: اگر اولین نفر باشم که واکسن کرونا می‌زند، مردم می‌گویند او عجب خودخواه است. برخی دیگر هم خواهند گفت: این کار شجاعانه‌ای است. اگر مردم از من بخواهند و فکر کنند این کار درستی است، قطعاً به عنوان اولین یا آخرین نفر واکسن خواهم زد.


بیشتر بخوانید: قیمت واکسن کرونا | «کووی‌شیلد» نام جدید واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد


رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت تمایل بسیاری دارد تا در جریان درمان‌های تحول‌یافته بیماری کووید ۱۹ قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: تقریباً ترجیح می‌دهم اولین نفری که تحت این درمان قرار می‌گیرم، خودم باشم. شما به بیمارستان می‌روید، مردم را بهتر می‌کنید. اما ما با همین داروی "رمدسیویر" و چیزهای دیگر، وضعیت خوبی داریم. استروئیدها عالی به نظر می‌رسند و پلاسما هم واقعاً خوب به نظر می‌رسد.

واکسن آزمایشی که توسط شرکت‌های دارویی"فایزر" و "بیو ‌ان ‌تک" توسعه داده شده، باید مورد تأیید اداره غذا و داروی آمریکا هم قرار بگیرد. این دو شرکت، اکنون در مراحل ابتدایی آزمایش انسانی هستند و اگر موفق شوند، تا کریسمس ۱۰۰ میلیون واکسن کرونا تولید خواهند کرد.

بعد از دریافت ۱۰۰ میلیون واکسن، دولت آمریکا به فایزر و "بیو ان تک"، مبلغ ۱.۹۵ میلیارد دلار پرداخت خواهد کرد. آمریکا قادر خواهد بود تا ۵۰۰ میلیون واکسن دیگر نیز در سال ۲۰۲۱ دریافت کند.

آمریکا در صدر کشورهای آسیب‌دیده از ویروس کووید ۱۹ باقی مانده و بر اساس داده‌های دانشگاه جانز هاپکینز، تا به امروز، بیش از ۳.۹ میلیون مورد مبتلا به ویروس کرونا و ۱۴۳ هزار و ۱۴۷ مرگ ناشی از آن را به ثبت رسانده است.

منبع: ایسنا


بیشتر بخوانید:

 

روش تشخیص ماسک تقلبی از اصلی + فیلم

 

ویروس کرونا در هوای سرد از فاصله ۸ متری منتقل می‌شود

 

افزایش ۳۰۰ درصدی آمار مبتلایان به کرونا در مشهد + فیلم

 

راه‌ های ساده مقابله با ویروس کرونا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
اگر جرات داری واکسن به خودت تزیق کن تا ملت آمریکا از دست شما راحت شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
اره هروقت خواستند واکسن را روی یک حیوان آزمایش کنند قطعا تو اولین حیوانی هستی که روی تو آزمایش خواهد شد. نگران نباش ترامپ
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->