رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

دریادار سیاری در بازدید از صنایع تانک سازی زرهرن: دست نیاز به‌سوی هیچ کشوری دراز نمی‌کنیم

  • کد خبر: ۳۵۹۰۲
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
دریادار سیاری در بازدید از صنایع تانک سازی زرهرن: دست نیاز به‌سوی هیچ کشوری دراز نمی‌کنیم
معاون هماهنگ کننده ارتش از مرکز بهینه سازی، نوسازی و ساخت قطعات شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش بازدید کرد و گفت: استفاده از تحهیزات ساخت داخل یکی از مولفه‌های توان بازدارندگی است؛ در همین راستا امروز درصد خیلی بالایی از تجهیزات ارتش تولید داخل هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح شنبه با حضور در مرکز بهینه‌سازی، نوسازی و ساخت قطعات شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش (نزاجا) از این مجموعه بازدید کرد.

دریادار سیاری در این بازدید از خط بازسازی و اورهال تانک اسکورپیون، خط بازسازی و اورهال تانک چیفتن و تانک تی ۷۲ بازدید به عمل آورد.

همچنین رئیس ستاد ارتش در این بازدید از مجموعه تولید مواد ضدعفونی و ماسک کارخانجات شهید زرهرن بازدید کرد.

دریادار سیاری: درصد بالایی از تجهیزات ارتش در داخل تولید می‌شوند

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به خودکفایی ارتش در تامین بسیاری از تجهیزات مورد نیاز خود، تاکید کرد: استفاده از تحهیزات ساخت داخل یکی از مولفه‌های توان بازدارندگی است؛ در همین راستا امروز درصد خیلی بالایی از تجهیزات ارتش تولید داخل هستند.

به گزارش ایسنا، امیردریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح شنبه در جریان بازدید از مرکز بهینه‌سازی، نوسازی و ساخت قطعات شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا هدف ما از بازدیداین بود که توانمندی و تخصص نیرو‌های این مرکز در حوزه مقابله با کرونا را مورد ارزیابی قرر داده و میزان تولیدات مواد ضد عفونی کننده و ماسک در این مرکز را مورد بازدید قرار دهیم تا آمادگی‌های خود را ارتقاء دهیم.

وی افزود: در این مرکز انواع محلول ضد عفونی و ماسک تولید می‌شود و این مرکز می‌تواند علاوه بر تامین نیازمندی نیروی زمینی نیاز سایر نیرو‌های ارتش و سایر نیرو‌های مسلح را تامین کند و هرجایی که در کشور لازم باشد بنا به تدبیر قرارگاه امام رضا ستادکل و یا ستاد ارتش کمک کند.

دریادار سیاری ادامه داد: تولید ماسک جزو ماموریت‌های مرکز شهید زرهرن نیست، اما با استفاده از ظرفیت خالی که داشتند و بهره گیری از توانمندی‌های این مرکز و دستگاه‌های پیشرفته ظرفیت خوبی برای تولید ماسک با کیفیت استاندارد در این مرکز ایجاد شده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: امروز همچنین بازدیدی از مرکز قطعه سازی صنایع شهید زرهرن داشتیم. به لطف خدا در این بخش هم قطعات مورد نیاز در نیروی زمینی ارتش با تیراژ بالا در حال تولید است. البته توجه به قطعه سازی یکی از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا است.

وی با بیان اینکه ما امروز در ارتش با کمک و همکاری صنایع دفاعی، تانک، نفربر، سامانه‌های پدافند هوایی و انواع شناور‌های دریایی و هواپیما تولید می‌کنیم، تاکید کرد: این اقدامات در راستای همان دستوراتی است که برای قطع وابستگی بتوانیم تولیداتمان را بجایی برسانیم که پاسخگوی نیازمندی‌هایمان باشد.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال که جهش تولید است امروز مشاهده کردیم که در این مرکز جهش تولید به خوبی در حال اجرا است و قطعات در تیراژ بالا و با کیفیت خوب در حال تولید هستند. این مرکز همچنین برای بسیاری از شرکت‌های غیر نظامی هم قطعات تولید می‌کنند تا وابستگی آن‌ها کاهش یابد.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: پیش از انقلاب مغز متفکر تعمیرات اساسی نیرو‌های خارجی بودند، اما افتخار ما این است که تمام تعمیرات نرم و سخت افزاری امروز توسط نیرو‌های خودمان انجام می‌شود و این از برکات انقلاب است. امروز دست نیاز به سوی هیچ کشوری دراز نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از تحهیزات ساخت داخل یکی از مولفه‌های توان بازدارندگی است، اظهار کرد: ما امروز در ارتش چیزی نداریم که در خارج از کشور تولید شود و درصد خیلی بالایی از تجهیزات ارتش تولید داخل هستند.

دریادار سیاری همچنین در باره همکاری با وزارت بهداشت در حوزه مقابله با کرونا اظهار داشت: در دور جدید شیوع بیماری کرونا نامه‌ای برای وزیر بهداشت نوشتیم و گفتیم که مانند قبل تمام نیرو‌ها و بیمارستان‌های ارتش در خدمت مقابله با کرونا هستند. امروز هم بیش از ۱۲ هزار از کارکنان ارتش برای کمک به مجموعه بهداشتی و درمانی کشور، بمنظور مقابله با بیماری کرونا فعال هستند. در دور قبل توانستیم بیماری را در پادگان‌ها به خوبی کنترل کنیم و از این ناحیه در رفع آلودگی شهر‌ها کمک خوبی انجام دهیم.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->