دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای
سرخط خبرها

آیا جهانگیری برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده کاندیدا می‌شود؟

  • کد خبر: ۳۵۹۳۶
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
آیا جهانگیری برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده کاندیدا می‌شود؟
دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی گفت: برای انتخابات ۱۴۰۰ اصلاح طلب‌ها تصمیم دارند از همان استراتژی سال ۹۶ استفاده کنند. در انتخابات سال ۹۶ جهانگیری به عنوان یار کمکی و ضربه گیر حسن روحانی وارد انتخابات ریاست جمهوری شد.
به گزارش شهرآرانیوز، وهاب عزیزی دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی در واکنش به مطرح شدن اسم اسحاق جهانگیری به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: در انتخابات سال ۹۶ جهانگیری به عنوان یار کمکی و ضربه گیر حسن روحانی وارد انتخابات ریاست جمهوری شد.

او ادامه داد: در مناظرات انتخاباتی هر کجا حسن روحانی در بیان شعار‌ها و برنامه‌ها زمان کم می‌آورد و یا فراموش می‌کرد، آقای جهانگیری تکمیل می‌کرد؛ برای انتخابات ۱۴۰۰ نیز اصلاح طلب‌ها تصمیم دارند از نسخه جدید همان استراتژی استفاده کنند.

عزیزی افزود: اتاق فکر اصلاحات به شرایط جامعه و نظر افکار عمومی نسبت به خودشان کاملا واقف است و می‌داند که انتقاد‌های زیادی به عملکرد اصلاح طلبان در ۸ سال گذشته وارد است؛ لذا اسحاق جهانگیری که در این مدت به عنوان معاون اول روحانی و تابلوی جریان اصلاحات ایفای نقش کرده را به عنوان کاندیدای پوششی جلو می‌فرستند تا تمامی تیر‌های انتقاد و ضربه‌ها را به خودش جذب کند. وقتی که بخش اعظمی از هجمه‌های رقیب را با سپر جهانگیری خنثی کردند، کاندیدای اصلی خودشان را به میدان می‌آورند.

دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی گفت: البته اصلاح طلبان ثابت کرده اند وقتی که در تنگنا قرار بگیرند؛ اشتباه عمل کرده و دست به انتحار سیاسی می‌زنند. من تصور می‌کنم که در این انتخابات نیز با آوردن "سید حسن خمینی" احتمال دارد اشتباه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ را تکرار کنند. محسن هاشمی و مسعود پزشکیان گزینه‌هایی هستند که بهتر از حسن خمینی می‌توانند جریان اصلاحات را از بحران فعلی بیرون بکشند و هزینه کم‌تری برای نظام ایجاد می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->