برگزاری یک رقابت تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
سیاست‌های یک بام و دوهوای وزارت ورزش

بازگشت استراماچونی ممنوع است، جذب بودورف بلا مانع!

  • کد خبر: ۳۶۱۰۱
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
بازگشت استراماچونی ممنوع است، جذب بودورف بلا مانع!
وزارت ورزش، جلوی بازگشت استراماچونی به بهانه دلار و مسائل ارزی کشور ایستاد، اما در برابر دلارهای بی‌زبانی که به امثال بودروف داده شد سکوت کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، این روز‌ها بحث بازگشت استراماچونی بسیار داغ شده و هوادران استقلال در فضای مجازی خواستار جدایی مجیدی (به عبارت دیگر برکناری او) از استقلال هستند. این رفتار درشرایطی که قابل پیش بینی هم بود با واکنش احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال مواجه شده است.
 
حال اینکه واکنش‌های مدیریت استقلال قلبی است یا ظاهری بماند، اما سعادتمند با لحنی نرم از مجیدی حمایت کرده و از رسانه‌ها و هواداران خواسته پیرامون آینده مربیگری استقلال گمانه زنی نکنند ونام‌های گزینه‌های احتمالی را کنار هم قرار ندهند.
 
این واکنش برگرفته از توصیه‌های اکید وزارت ورزش برای مذاکره نکردن با استراماچونی است و از مدیرعامل استقلال خواسته شده اساسا به دنبال بازگرداندن این مربی ایتالیایی نباشد واگر هم مذاکره‌ای می‌شود حول پرداخت بدهی‌های معوقه به این مربی باشد. اما سوال این است که چرا وزارت ورزش و جوانان بازگشت استراماچونی را منع کرده است؟
 
همین امروز خبرگزاری فارس صراحتا در گزارشی نوشته وزارت ورزش و جوانان به دلیل درخواست‌های مالی بالای مربیان خارجی خواستار قطع همکاری با این طیف شده است!
 
درحالی چنین ادعایی مطرح می‌شود که استقلال در همین فصل برای جذب خارجی‌ها کلی بریز و بپاش کرد و حتی بازیکنی به نام بودورف به استقلال آمد که با وجود دریافتی دلاری، اما خیلی زود از فهرست این تیم کنار گذاشته شد. به جز او دیاباته و میلیچ هم مبالغ قابل توجهی می‌گیرند، حال چه طور است که وزارت ورزش و جوانان حضور مربیان خارجی را به دلیل دریافتی دلاری ممنوع اعلام می‌کند، اما هیچ ممانعتی با حضور بازیکنان خارجی ندارد؟!
 
آیا به واقع هزینه‌ای که صرف جذب بازیکنانی همچون دیاباته، میلیچ و بودورف و حتی یک مربی خارجی که دستیار مجیدی بود، از هزینه یک فصل مربیگری استراماچونی کمتر است؟ آمار نشان می‌دهد که نه تنها این طور نیست بلکه هزینه مجموع این بازیکنان و مربیان از آنچه برای استراماچونی در نظر گرفته شده بود بیشتر است و قطع به یقین مسائل دیگری سبب شده تا نسخه مربی موفقی همچون استراماچونی در استقلال پیچیده شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->