معرفی بازی معمایی Follow the meaning + دانلود (اندروید و IOS) ماجرای «رفع فیلتر یوتیوب» در دانشگاه تهران چه بود؟ + حواشی و واکنش‌ها اپلیکیشن ویدیوساز Sora برای اندروید هم منتشر شد! ایجاد «بازارگاه ملی هوش مصنوعی» با همکاری وزارت ارتباطات و سازمان ملی هوش مصنوعی مذاکرات با تلگرام به‌دلیل ایرادات حقوقی متوقف شد | درخواست کمیته بازگشایی برای اصلاح متن توافق سازمان نظام صنفی رایانه‌ای صرافی‌های مجاز تبلیغ رمزارز را به وزارت ارشاد معرفی کرد نام ماه‌های کامل سال: تاریخچه، معنا، ریشه‌شناسی و تحلیل فرهنگی یک‌سوم پروژه فیبر نوری مشهد تکمیل شد | ساخت ۶۰ ایستگاه مخابراتی جدید در مناطق دارای پوشش ضعیف مهم‌ترین بخش‌های رویداد ملی «شهر هوشمند و هوش مصنوعی» (آبان ۱۴۰۴) همه‌چیز درباره ابرماه آبان ۱۴۰۴ (بزرگ‌ترین ماه کامل سال) + زمان و شیوه رصد دو حالت جدید ترجمه به گوگل ترنسلیت اضافه می‌شود رونمایی از نخستین ربات کاملاً خودران انبار با ویژگی‌های جدید اعتیاد از نوع هوش مصنوعی چرا آفلاین‌بودن به ترند نسل جدید تبدیل شده است؟ چرا مغز پس از بی‌خوابی حواس‌پرتی شما را افزایش می‌دهد؟ مهندسان کشاورزی پسماند‌های غذایی را به سوخت هواپیما تبدیل کردند سنجش کیفیت خواب با ساعت‌های هوشمند چطور می‌تواند به تشخیص بیماری‌ها کمک کند؟ ماینکرفت با فروش ۳۵۰ میلیون نسخه، رکورد تاریخی جدیدی ثبت کرد عضو شورای‌ عالی فضای مجازی: نگرانم توافق با تلگرام منجر به سازوکاری مشابه «مکانیسم ماشه» شود ایلان ماسک خودروی پرنده‌ای می‌سازد فراتر از خودروی جیمز باند نحوه تأمین امنیت سایبری سامانه‌های هوش مصنوعی مشخص شد
سرخط خبرها

اپل برای سیزدهمین سال پیاپی در صدر ارزشمندترین برند‌های جهان ایستاد!

  • کد خبر: ۳۶۵۹۸۵
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۷
اپل برای سیزدهمین سال پیاپی در صدر ارزشمندترین برند‌های جهان ایستاد!
اپل برای سیزدهمین سال پیاپی عنوان ارزشمندترین برند جهان را حفظ کرد؛ درحالی‌که سامسونگ با افت ۱۰درصدی ارزش برند به رتبه‌ی پنجم سقوط کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل جهانی Interbrand (گونزالو بروخو)، تأثیر هوش مصنوعی در ارزش‌گذاری برند‌ها امسال به‌وضوح مشاهده می‌شود.این فناوری نه‌تنها مسیر رشد شرکت‌هایی مانند انویدیا را تسریع کرده، بلکه بر ادراک عمومی از نوآوری برند‌ها نیز اثر گذاشته است.

اپل برای سیزدهمین سال متوالی در صدر فهرست «برترین برند‌های جهان» مؤسسه‌ی Interbrand قرار گرفت.ارزش برند اپل با وجود کاهش ۴درصدی نسبت به سال گذشته، به ۴۶۰٫۹ میلیارد دلار رسیده است.

این در حالی است که مایکروسافت با رشد ۱۰درصدی و ارزش ۳۸۸٫۵ میلیارد دلار در جایگاه دوم ایستاده و گوگل با افزایش ۹درصدی به ۳۱۷٫۱ میلیارد دلار رسیده است.

انویدیا، سریع‌ترین رشد در میان برند‌های فناوری

در میان برند‌های مطرح، شرکت انویدیا (NVIDIA) بیشترین رشد ارزش برند را تجربه کرد.

ارزش برند این شرکت با افزایش ۱۱۶درصدی به ۴۳٫۲ میلیارد دلار رسید و در جایگاه پانزدهم فهرست قرار گرفت.

رشد خیره‌کننده‌ی انویدیا بازتابی از افزایش تقاضا برای پردازنده‌های گرافیکی و کاربرد‌های هوش مصنوعی است.

جایگاه سایر برند‌های بزرگ

آمازون با رشد ۷درصدی به ۲۱۹٫۹ میلیارد دلار رسید و رتبه‌ی چهارم را حفظ کرد.

سامسونگ با کاهش ۱۰درصدی ارزش برند، به ۹۰٫۵ میلیارد دلار سقوط کرد و در رتبه‌ی پنجم قرار گرفت.

برند‌های دیگری مانند کوالکام (رتبه‌ی ۳۹ با ۲۰٫۱ میلیارد دلار)، دل (رتبه‌ی ۵۱ با ۱۶٫۳ میلیارد دلار) و شاپیفای (رتبه‌ی ۹۹ با ۶٫۹ میلیارد دلار) نیز در فهرست دیده می‌شوند.

در بخش «برند‌های زیر نظر»، نام‌هایی مانند الکترونیک آرتز (EA)، اچ‌پی (HP)، ال‌جی و واتساپ حضور دارند.

اگرچه گزارش سالانه‌ی اینتربرند تا حدودی جنبه‌ی ذهنی دارد، اما این گزارش هر سال دیدی روشن از روند‌های بازار جهانی ارائه می‌دهد.

سال ۲۰۲۵ نشان می‌دهد نوآوری در حوزه‌ی هوش مصنوعی و تجربه‌ی کاربری بیشترین تأثیر را در ارزش برند‌های بزرگ جهان داشته است.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->