شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل
سرخط خبرها

معرفی بازی موبایلی Asphalt 8 Airborne + دانلود

  • کد خبر: ۳۶۷۹۵
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
معرفی بازی موبایلی Asphalt 8 Airborne + دانلود
سری بازی‌های آسفالت یا Asphalt از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی موجود برای دو سیستم عامل اندروید و iOS هستند که گرافیک فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند. آسفالت ۸ (Asphalt 8 Airborne) جدیدترین نسخه این سری بازی هاست که به صورت رایگان عرضه شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، اگر حتی ذره‌ای علاقمند به بازی‌های موبایل باشید، حتما سری بازی‌های آسفالت (Asphalt) را می‌شناسید. این سری از بازی‌ها که سبک اتومبیلرانی دارند به شدت در بین کاربران محبوب هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی آسفالت ۸ (Asphalt 8 Airborne) بپردازیم.


مثل سری‌های قبلی بازی آسفالت در آسفالت ۸ (Asphalt 8 Airborne) هم گرافیکی فوق‌العاده پیش رویتان قرار می‌گیرد. در آسفالت ۸ مود‌های متعددی برای انجام بازی تعریف شده‌اند. برای مثال شما می‌توانید وارد رقابت‌های سریع شوید یا با انتخاب گزینه Career بخش داستانی و اصلی بازی را اجرا نمایید. زمانی که در محیط بازی آسفالت ۸ (Asphalt 8 Airborne) شوید، مطمئنا گرافیک عالی آن شما را شگفت زده خواهد کرد.
 
معرفی بازی موبایلی Asphalt ۸ Airborne + دانلود

یکی از جالب‌ترین بخش‌های بازی آسفالت ۸ (Asphalt 8 Airborne) مربوط به بکارگیری نیترو می‌شود. شما باید سعی کنید همیشه ظرفیت نیتروی خود را افزایش دهید و از آن برای پیشی گرفتن از رقبا استفاده کنید. در بازی زیبای Asphalt ۸ Airborne مسائلی مثل دریفت کشیدن، چرخش، معلق شدن در هوا (پریدن از روی موانع) و ... به شکل بسیار دقیقی تعریف شده‌اند و بدون تردید توجه شما را جلب می‌کنند.
 
در بازی آسفالت ۸ (Asphalt 8 Airborne) بیش از ۹۵ خودروی اسپرت و جدید از کمپانی‌های معرفی تولید کننده اتومبیل وجود دارند؛ بنابراین تصور اینکه بازی بعد از مدتی برایتان تکراری شود را از سر بیرون کنید! بخش Career این بازی دارای ۹ فصل است و بیش از ۳۰۰ مرحله مختلف را ارائه می‌کند. امکان انجام بازی زیبای آسفالت ۸ (Asphalt 8 Airborne) از طریق شبکه وای فای محلی (Local Wi-Fi) هم وجود دارد و از ویژگی‌های لذت بخش بازی به شمار می‌رود. ارتقاء خودرو و شخصی سازی آن هم از دیگر قابلیت‌هایی است که گیمر می‌تواند از انجام آن‌ها لذت ببرد.


معرفی و دانلود بازی آسفالت 8 (Asphalt 8 Airborne):
معرفی بازی موبایلی Asphalt ۸ Airborne + دانلود
معرفی بازی موبایلی Asphalt ۸ Airborne + دانلود


جمع‌بندی
همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی آسفالت ۸ (Asphalt ۸ Airborne) پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون‌های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیازی به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت
1. گرافیک عالی
2. گیم پلی بسیار جذاب و خیره کننده
3. اتومبیل‌های بسیار متنوع با قابلیت شخصی سازی
4. امکان انجام بازی از طریق شبکه وای فای محلی
5. بهره‌مندی از افکت‌های بسیار زیبا و جذاب

نقاط ضعف
این بازی هیچ نقطه ضعفی ندارد

منبع: موبایل کمک
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->