پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است
سرخط خبرها

قرعه‌کشی ۴ محصول جدید سایپا امروز ۱۱ مرداد انجام شد + اعلام اسامی افراد منتخب فردا

  • کد خبر: ۳۶۹۷۵
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
  • ۷
قرعه‌کشی ۴ محصول جدید سایپا امروز ۱۱ مرداد انجام شد + اعلام اسامی افراد منتخب فردا
 قرعه کشی پنجمین طرح عرضه محصولات سایپا با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی انجام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این طرح که چهار خودرو شامل دو مدل محصول کوییک و دو مدل وانت ۱۵۱ عرضه شده بود، در مجموع ۸۴ هزار و ۶۴۲ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۸۳ هزار و ۸۷۱ نفر واجد شرایط حضور در قرعه کشی شدند.

 

در قرعه‌کشی امروز ۸ هزار نفر طی قرعه کشی انتخاب خواهند شد و ۴ هزار نفر نیز معادل ۵۰ درصد برندگان قرعه کشی، به عنوان رزرو انتخاب می‌شوند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

 

در این طرح برای خودرو کوییک ۴۱ هزار و ۷۱۹ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳ هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۱۵۰۰ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب می‌شوند.

 

برای خودرو کوییک. آر نیز ۳۴ هزار و ۸۴۸ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۳ هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۱۵۰۰ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب می‌شود.

 

برای خودرو وانت ۱۵۱ نیز ۴ هزار و ۳۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۵۰۰ نفر جایگزین انتخاب شدند.

 

وانت ۱۵۱ آپشنال نیز ۳ هزار و ۲۷۴ متقاضی داشت که در قرعه کشی امروز هزار نفر به عنوان منتخبین اصلی و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان لیست رزرو انتخاب شدند.

 

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، ظهر فردا اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.


فوری: لیست اسامی برندگان قرعه کشی سایپا (دومین مشارکت در تولید) اعلام شد

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
1
چراکسی برنده نمیشه مشکل منم یاشما
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
1
همش سرکاریه،هرجای دنیا که بری بهترین خودرو را مطابق سلیقه و توان مشتری با یک سوم کل مبلغ خودرو به عنوان پیش پرداخت بهش میدن ولی اینجا پول کامل بی کیفیت ترین خودرو را اول کار میگیرن بعد از یک سال هم باید ماشینتا با التماس تحویل بگیری و برای خدمات پس از فروش هم باید هر روز در پاسگاه و دادگاه و شورای حل اختلاف باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
بشنو ولی باور نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
همه این قرعه کشی دروغه من اسمم در امد بیستو نهم تا سه روز هر کاری کردم نتونستم پول واریز کنم به گفته خودنمایندگی تهران دو تا کارت دیگه خودم پول ریختم بازم نشد بالای صد بار امتحان کردیم ارور از خود سایپا میگفت پذیرنه قبول نمیکنه مردم بدبخت سر کار گذاشتن من عکسای که موفق به پرداختشون نشدم دارم اسم من تا سه سال حذف میکنن همه پارتی بازی این کار انجام میدم بعد که نتونی واریز کنی به اقوام خودشون میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
سلام من یه ساینا اس دراومدم دروغ نیست
خانم جاودان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
باسلام ۲۲ سال سرویس مدارس منطقه ۲۰ دولت اباد ویه ماشین سبز رنگ پیکان استیشن والان سه ماهه فروختم چون رده خارجه مدل ۵۸ فعلا ماشین میخوام کار کنم در آژانس پول هم ندارم اگه ممکنه اقصاد کنید .ماشین پارس میخوام ممنون
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
من خرداد ۹۹ ثبتنام کردم،شاهین به اسمم دراومد، ۸۰تومن پیش پرداخت دادم،گفته بودن قیمتش حدود ۱۶۰میشه، اسفند ۹۹ با چه قیمتی میخوان به مردم بدن؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->