توافق ۵۰۰ فروشگاه برای فروش کالا‌های اساسی به قیمت مصوب در مشهد مقدس سقف برداشت از حساب‌های بانکی افزایش یافت (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ پلمب ۲۵۵ واحد صنفی گرانفروش و متخلف در سالی که گذشت ( ۲۹ اسفند۱۴۰۲) بازرسان جهاد کشاورزی مشهد ۱۶ تن کود اوره را کشف کردند از افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟ افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

جزئیات نتایج قرعه‌کشی مرحله دوم فروش فوق‌العاده ایران خودرو امروز ۱۲ مرداد

  • کد خبر: ۳۷۱۰۴
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
  • ۱۵۶
جزئیات نتایج قرعه‌کشی مرحله دوم فروش فوق‌العاده ایران خودرو امروز ۱۲ مرداد
قرعه کشی مرحله دوم فروش فوق العاده ایران خودرو امروز ۱۲ مرداد برگزار می‌شود و به محض اعلام فهرست برندگان توسط ایران خودرو از طریق همین سایت اعلام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مرحله دوم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی و عرضه پنج محصول در راستای برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تحویل خودرو به مشتریان حقیقی شب گذشته به پایان رسید.

در برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو به منظور حذف واسطه گران و سودجویان در فرآیند فروش، محدودیت‌هایی مانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر شماره ملی، عدم خرید خودرو در ۴۸ ماهه اخیر از ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال در خانوار، دارا بودن سن حداقل ۱۸ سال و ارایه گواهی نامه رانندگی لحاظ شده است.

 


فوری: نتایج قرعه‌کشی مرحله دوم فروش فوق‌العاده ایران خودرو اعلام شد + لیست برندگان


 

در این طرح، پنج محصول پر متقاضی ایران خودرو شامل پژو ۲۰۶ تیپ ۵، دنا، سمند ال ایکس، ۲۰۶ صندوق دار و پارس بنزینی با قیمت قطعی عرضه می‌شود. این شرکت خودرو سازی ۱۵ هزار تعهد ایجاد شده در مرحله نخست فروش فوق العاده را، پیش از موعد تحویل خودرو‌ها اجرا کرده و مرحله دوم فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه شب گذشته به پایان  رسید.

 

گفتنی است قرعه کشی محصولات ایران خودرو امروز ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان نظارتی برگزار می‌شود.

اسامی برندگان قرعه کشی مرحله دوم فروش فوق العاده ایران خودرو پس از تایید مقامات ذی صلاح از طریق همین سایت اطلاع رسانی می‌شود.

 

۱۴ هزار دستگاه خودرو به متنخبان درقرعه کشی عرضه می‌شود

معاون بازاریابی و فروش ایران خودروادامه داد: دردومین فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴ هزار دستگاه خودرو به متنخبان درقرعه کشی عرضه می‌شود. همچنین افزون بر این افراد نیزتعدادی به عنوان فهرست ذخیره و جایگزین برای انصرافی‌های احتمالی از ثبت نام درنظر گرفته خواهدشد.

رحمانی تصریح کرد: فهرست مشتریان پذیرفته شده در دومین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، ظرف سه روزآتی در سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرارمی گیرد.

گفتنی است، مرحله دوم طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از ۹ تا ۱۱ مرداد ماه انجام شده بود.

 

آخرین اخبار از فروش فوق‌العاده خودرو با قیمت‌های جدید

با اعلام قیمت جدید خودرو‌های داخلی از سوی شورای رقابت، دور دوم فروش فوق‌العاده خودروسازان کلید خورد. دور دوم فروش فوق‌العاده، اما در حالی از اواخر هفته گذشته آغاز شد که دو شرط جدید کمیته خودرو نیز در آن اعمال شده است. کمیته خودرو کمی پس از اجرای دور نخست فروش فوق‌العاده تصویب کرد که در فروش‌های بعدی اولا شرط عدم خرید خودرو به ۴۸ ماه افزایش یابد، ثانیا پلاک فعال در خانواده نیز وجود نداشته باشد.

منظور از شرط نخست این بود که متقاضیان ثبت‌نام در فروش فوق‌العاده خودروسازان نباید ظرف ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا محصولی تحویل گرفته باشند. این بازه زمانی پیش‌تر ۳۶ ماه در نظر گرفته شده بود، اما کمیته خودرو برای آنکه شرایط ثبت‌نام را به نفع افراد فاقد خودرو محدودتر کند، یک سال به آن اضافه کرد.

 

نبود پلاک فعال در خانواده؛ شرط جدید خودروسازان

شرط دیگری که در فروش فوق‌العاده خودروسازان اضافه شده، نبود پلاک فعال در خانواده است. در فروش فوق‌العاده قبلی، شرط ثبت‌نام این بود که فرد متقاضی دارای پلاک انتظامی فعال نباشد، اما در فروش جدید هیچ یک از اعضای خانوار نباید پلاک فعال داشته باشند. به عبارت بهتر، در خانواده‌ای که هر یک از اعضای آن دارای پلاک انتظامی فعال هستند، هیچ کدام از آن‌ها امکان شرکت در قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده جدید خودروسازان را ندارند و حتی اگر ثبت‌نام شان نیز نهایی شود، قبل از قرعه کشی از لیست حذف خواهند شد.

در حال حاضر تنها ایران خودرو دور دوم فروش فوق‌العاده خود را آغاز کرده و بنابر اعلام سایت رسمی این شرکت، شروط عدم خرید محصول از ایران خودرو و سایپا و همچنین نبود پلاک فعال در خانوار، لازم‌الاجرا است. البته نه ایران خودرو و نه کمیته خودرو توضیح نداده‌اند که چگونه خانوار‌های پلاک فعال را شناسایی خواهند کرد. هرچه هست، با توجه به اعمال دو شرط موردنظر، به احتمال فراوان از حجم تقاضا برای دور دوم فروش فوق‌العاده (نسبت به دور نخست) کاسته خواهد شد. در دور اول فروش فوق‌العاده خودروسازان، بیش از ۶میلیون نفر ثبت نام کردند که در نهایت نام ۲۵ هزار نفر از آن‌ها در قرعه کشی مشخص شد.

اما اگرچه دور نخست فرش فوق‌العاده دو خودروساز بزرگ کشور، هماهنگ با یکدیگر و در یک بازه زمانی یکسان برگزار شد، با این حال این بار ایران خودرو زودتر دست به کار شده و سایپا نیز چند وقت دیگر دور دوم فروش فوق‌العاده‌اش را اجرا خواهد کرد. به نظر می‌رسد این موضوع ریشه در وضع تحویل خودرو‌های ثبت‌نامی در دور نخست فروش فوق‌العاده دارد.

طبق اعلام ایران خودرو، بخش اعظم تعهدات این شرکت در فروش فوق‌العاده نخست رفع شده، با این حال سایپایی‌ها تحویل محصولات ثبت‌نامی را به تازگی آغاز کرده‌اند. البته با توجه به مهلت سه ماهه برای تحویل خودرو‌های فروش فوق‌العاده، سایپا تاخیری در تحویل نداشته، اما به نظر می‌رسد تا حجم مشخصی از تعهد موردنظر را رفع نکند، دور دوم فروش فوق‌العاده‌اش را برگزار نخواهد کرد. اما با توجه به مجوز چندی پیش شورای رقابت، قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در دور جدید فروش و نسبت به مرحله قبلی، افزایش قابل‌توجهی به خود می‌بیند.

بر این اساس، ایران خودرو سمند ال ایکس را با قیمتی حدود ۹۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ را با قیمت ۱۰۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ۲۰۶ صندوقدار را با قیمتی بالغ بر ۱۰۷ میلیون تومان، پارس را با قیمت ۱۰۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و دنا را با قیمت ۱۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه کرده است.

همچنین پیش بینی می‌شود سایپا نیز تیبا را با قیمتی بین ۷۸ تا ۹۱ میلیون تومان (بسته به تیپ آن) عرضه خواهد کرد و ساینا را نیز ۷۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد فروخت. همچنین قیمت کوئیک معمولی هم ۹۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو، ظرف سه روز آینده از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.


منبع: راهبرد معاصر


بیشتر بخوانید:

 

نحوه محاسبه قیمت‌ خودرو؛ چگونه خودروی دست دوم را قیمت‌گذاری کنیم؟

 

انتشار تصاویر رسمی و مشخصات K132

 

مشخصات تیپ های مختلف شاهین S و G + جدول مشخصات فنی

 

آخرین اخبار خودرو را در این صفحه اینستاگرام دنبال کنید (کلیک کنید)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
23
24
این چه مسخره بازیه من ماشین فروختم به برادرم ولی فک پلاک نکردم یعنی الان هنوز خودرو به نام من هست . چرا بیار برای همیشه کارشناسی شده کار نمیکنید چرا محصولات بی کیفیت و آشغالتون که به زور باید بخریم دوهزراا شرط می‌دارید جمع کنید بابا درو دوکون مصخرتونو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
خوب شما نخر
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
دوست عزیز درسته که کار ایران خودرو مورد تائید نیست ولی کار شما هم درست نیست فک پلاک اولین مرحله تو فروش ماشین هست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
خب تو ماشین داشتی من که تا حالا رنگ ماشینم ندیدم چرا نباید اولویت من باشم
Mostafa
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
معلومه که خیلی عصبانی هستی از مصخره نوشتنت معلومه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
به اعصاب خودت مسلط باش
یه نفس عمیق بکش
بعدش هم مسخره نه مصخره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
منم بخدا از اول بهمن تاحالا ماشینمو به داداشم فروختم ولی بنام نمیزنه چندبارم بهش گفتم ولی لی معرفت بهونه میاره منم نمیخوام وادارش کنم.تاحالا چهاربار رد شدم و یبارم از سابپا رد شدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
قوی باش مرد قوی ،از پس مشکلات بر میایم .
املا هم تمرین پسر خوبم
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
9
22
مبارک شهروندان پایتخت و اطرافش باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
ایول
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
3
22
پس نتایج کو؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
گذاشتند قشنگ اول با تقلب هاشون اول آقازاده ها هر تعداد می‌خواهند بردارند. نهاد های نظارتی و... هر تعداد که می‌خواهند بردارند. بعد اگه چیزی تهش موند بین مردم تقسیم می‌کنند. چند تا سی دی هم رایت می‌کنند و میگن اینم قرعه کشی. حالا فهمیدین چرا 3 روز بعد انشار می‌دهند اسامی رو. الی برکت الله
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
8
اینها همش نقشه است پول نقد را از دست مردم خارج کنند خدایش این ها ماشین اند و تمام نقش شون واسه قشر متوسطه که اونها را هم زیر خط فقر بکشند. انشا اله در اینده ماشین های با کیفیت و قیمت متناسب سوار بشید.
شاهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
10
23
در نتیجه اگر یک خانواده ای یه پیکان یا پراید شلخته داشته باشه حق ثبت نام نداره. بنازم به این تصمیم احمقانه
م.س
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
14
28
شاید یکی بخواد ماشینشو که مال ده سال قبل بفروش ماشین جدید که تو قرعه کشی بنامش در میادو بخره،این شرط اصلا منصفانه نیست که هیچکدوم از اع۱ای خانواده نباید پلاک فعال داشته باشن
جاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
فعلا با همون ماشین ده سال پیشت بساز بذاز اونایی که اصلا ماشین ندارن صاحب ماشین شن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
ما همین ماشین 10 سال پیشم نداریم
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
داداش خیلیم کارشون درست بوده دمشونم گرم من که میدونم تو ماشین ۱۰سال پیش نداری چنتا ماشینم تو خونت الان میخای اینم بگیری بفروشی خب یکم حلال حروم سرتون بشه بزاریت یه بدبختی که ماشین نداره بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
15
9
یه پیشنهاد واسه مردم خوبمان: ببینید ماشین واسه مسافرته الان هم که کرونا بی داد میکنه موقع تحویل پاییز بدتر هم میشه داخل شهر هم پیاده روی حال میده اخه سمند ماشین قلابی 100 میلیون می ارزه بدی ؟؟
پیشنهاد واسه مسوولان بدمان : برای مردم نان شب واجب تر از ماشین است برای اون نقشه بریزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
یعنی اگر تو این مقوله هم مسئولان ورود کنن
نون شب هم قرعه کشی و صف بشه
ز.د
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
12
29
واقعا این شرط نداشتن پلاک فعال در خانواده خیلی مزخرف شاید کسی بخواد ماشینشو عوض کن
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
با نظرت موافقم
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
دورت بگردم چندتا پلاک فعال داری هنوز حرص سود می زنی خدا بیشتر بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
7
17
سلام.ساعت چند قرعه کشی میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
اونی که ماشین نداره باید یه ماشین داشته باشه یا نههه؟البته این شرایط کلا افتضاحه ،تقصیر من و شما هم نیست تقصیر اون آقایانی هست که تو پارکینگ احتصاصیش ۲۰۰ ماشین با شرایط خاص احتکار کرده...و گرنه ماشین نباید یه کالای سرمایه ای باشه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
همه سر کاریه
ماردینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
6
29
نتایج چرا اعلام نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
منتظری هنوووووز
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
2
1
با این قیمتا باید خر سوار شی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
2
من یه آردی شلخته دارم راه نمیره واقعا ظلمه
چرانمیتونم بنویسم ای کاش قبلا می نوشتم
خیلی اشتباه کردم هی میگفتن آشغاله گرونه بدرد نمیخوره
اونایی که اینا رومیگفتن دویاسه تا نوشتن اگه میتونید بنویسید
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
4
یعنی چی اخه من که مجردم و تنها زندگی میکنم و ماشین هم احتیاج دارم چون خانواده ماشین دارن من نباید داشته باشم؟
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
8
من مستقل زندگی مینک تو یه شهر دیگه هنوز ازدواج نکردم تا حالا هم ماشین نداشتم الان ماشین بابای من چه ربطی به من داره ؟؟ این شروط مسخره برای چی میذارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
6
همه چیز به نفع پولدارا،،، کدوم کارگری داره ماشین ۱۰۰ ملیونی بخره،،
همه شرکتای ماشین ساز در حال ورشکستگی، اونوقت اینجا روز به روز گرونتر میشه،،،
جهش تولیده،،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
3
3
دوستان این شیوه فروش بد نیست به شرط اینکه کارشناسی بشه دقیقا..لااقل دست دلالهای پست فطرت بریده شده
قربانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
3
این چه قانویه پلاک عمومی هم آیا جز پلاک فعال ها حساب می کنین؟ این عادلانه هست ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
1
نتایججججججججج چی شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
2
5
ماشین من فرسوده و مدل ۱۳۸۱ واقعا این انصاف که از من عوارض فرسودگی می گیرید و از طرفی اجازه ثبت نام ماشین هم نمی دید و من چه طوری ماشین عوض کنم !
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
2
4
نتایج کی اعلام میشه؟در صورت برنده شدن پیام میاد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
1
بابا احمقا من یه سمند ۸۱ به ناممه یعنی چون یه ماشین مدل پایین به نامم حق دریافت ماشین جدید نداریم؟؟؟؟
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
3
پس کی اعلام میکننننن
ی بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
3
نتیجه رووو اعلام کنین تا پولامو خرج نکردم / :
اهورا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
بابا میلیونر
پ.چ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
5
واقعا باید به کی اعتراض کرد برای این شرط بی فکرانه نداشتن پلاک فعال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
4
اونی که باید نتایجو اعلام کنه داره پالام پولوم پیلیم میکنه ببینه استخاره خوش میاد یا نه
ناشناس
Germany
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
0
سلام تعداد شرکت کنندگان در قرعه کشی چرا اعلام نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
3
4
ینی یه جون ۲۵ ساله نباید ماشین داشته باشه چون باباش ماشین داره ؟ آخه این چه مدلشه پلاک فعال در خانواده
ناشناس
United States of America
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
3
5
اسامی اعلام نشده هنوز؟
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
2
من8بار تو ایران خودرو وسایپا ثبت نام کردم حتی برای 2سال دیگه هم برام در نیامد الانم حاظرم شرط ببندم که درنمیام ونخواهم امد.

ولی تروخدا اگه قصد خرید یا پولشو ندارید ونمیخاید الکی ثبت نام نکنید یه فامیل داشتیم براش درامد نمیدانست چکارش کنه .
معراج خونگرم رودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
2
5
واقعا شرط مزخرفی هس. من الان معلمم و هنوز مجردم ولی چون پدرم ماشین دارند من نمیتونم ماشین بخرم.
کاش برای خریدن ماشین های...داخلی هفت خان رستم رو رد نمی کردیم
اعظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
5
4
من و همسرم هر دو کارمندیم و محل کارمون دوتا شهر متفاوتی.در ضمن بچه ها رو باید مدرسه برسونیم. چرا باید تو هر خانواده فقط یک نفر خودرو داشته باشه. اینطوری یک نفر باید آژانس بقیه باشه
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
3
در قرعه کشی تاخیر شد مثل سری قبل زود و انلاین اعلام نکردند نکنه ....
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
سلام بچه هاکسی خبرداره نتایج کی اعلام میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
سه روز دیگه.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
سه روز دیگه.
افس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
0
نتایج کی اعلام میشه؟
جوون
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
2
زحمت نمشين اين بارم مثل دودفعه قبلي همش پارتي بازيه
بدنم سر شده به اين همه بدبختي با ٢٩ سال سن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
2
خیلی شرط خوبیه لااقل خانواده هایی که اصلا ماشین ندارن هم ماشین دار میشن
H
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
نتایج چرا نمیاد پس
گارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
5
خوشبحال‌اونا‌که‌برنده‌میشن‌وهم‌پول‌دارند‌بدن‌‌.ً........................ما‌نداریم‌هیچکدومشو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
3
نتایج چرا اعلام نمیشه؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
2
5
شرط نداشتن پلاک فعال در خانواده چیه باز
من الان ۲۰ سالمه مجردم ولی از خانواده مستقل زندگی میکنم الان تکلیف من چیه
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
منم همین مشکلو دارم
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
1
سلام کسی خبر نداره نتیجه کی اعلام میشه؟ من زنگ زدم گفتن ساعت ۲
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
1
حاجی نتیجه رو اعلام نمیکنی چرا زود باش
دگ استرس ع تمام وجودمان میریزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
3
ای داد ای بیدا ای هوار یا خدا یا پیر یا پیغمبر بعد از 40 سال تو این مملکت خواستم ماشین داشته باشم الان میگن چون پلاک فعال تراکتور داری از قرعه حذف میشه یا خدا اخه تراکتور قراضه من چه ربطی به ماشین داره. خدایا دیگه خودت رحم کن. شرکت فرغون سازی به مراتب با اصولی تر و وجدانی تره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
من یک وانت پیکان دارم برای کار کشاورزی آیا نباید یک سواری داشته باشم صدیقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
0
شرایط خوبی است برای مصرف کننده اگه ادامه داشته باشه بدست مصرف کننده میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
نه
Kh
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
4
قرعه کشی مرحله دوم تموم شده پس چرا تاالان اسامی برندگان اعلام نشده...
لیدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
اعلا م کنید دیگه دق مرگمون کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
واقعا باید در شرکت وتمامی تصمیم گیرنده های این طرح و گل گرفت من داداشم ماشین داره من ندارم زندگیمونم جداست بس به ما نمیرسه همش سرکاری هست مال خودشون هست ملت گذاشتن سرکار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
فک کنم ملاک هر خانواده بر اساس شماره حساب یارنه هستش
یعنی هرکس حساب یارانش از سرپرست خانواده اش جدا باشه دیگه جزو اون خانواده حساب نمیشه
مهدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
4
یعنی چی اخه پلاک فعال در خانواده
من پدرم ماشین داره
دلیل نمیشه چون پدرم ماشین داره منه جوون نتونم ماشیت بخرم
ماشین پدر مال خودشه خودش میره سرکار
منه جوون ماشین میخوام تا بتونم به محل کارم رفت امد کنم
واقعا قانونای سخت گیر واسه ملت بیچارس
دوتا از این قانون سخت گیر واسه مسئولان میزاشتین اختلاص نمیشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
3
3
واقعا متاسفم
شاید پدر من ی پراید مدل ۸۴داشته باشه
الان این ربطش به من چیه
و اینکه اون اگه بخواد ماشینش رو عوض کنه چه گناهی کرده که نمیتونه الان ثبت نام کنه
واقعا متاسفم که داریم به سمت عقب میریم...
وقتی رقابت نباشه و خودرو هم دولتی نتیجه این میشه که مردم باید جور پس بدن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
شاید تو خانواده ای باشه که حتی همون پیکان لگن هم نداشته باشن،این بهترین شرطیه که گذاشتن دستشون درد نکنه
مربم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
خب پلاکو میزد به اسم کس دیگه ای
ehsun
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
4
4
من یک خودور از سال 85 داشتم که به پدر پیرم واگذار کردم چون قیمت چشم گیری نداشت برای اینکه 2 ملیون تومان محضر تیعمون نزنه سند نزدیم
واقعا این چه قانون بی خود و از خود در آوردیه که برای فروش گذاشتید حداقل میکفتید هر کس طی 3 سال گذشته و حتی 5 سال گذشته دارای خودور است حذف بشه نه این قانون عجیب غریب الان 4ساله پیاده هستم خودوری قبلیم هم که دادم واسه مهریه درمانده شدم شما هم که به فریاد ما نمیرسید و سنگ جلوی پای ما میزارید هروز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
مگه دارند صدقه میدند که اینقدر شرط میذارند تا به مستحق برسه، قیمتی که اعلام کردند بیشتر از ارزش خودروهاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
3
پدر من ماشین داره و پلاک فعال

خونه اش کرج هست من تو چابهار زندگی می کنم و ماشین ندارم و با این شرایط جدید واسه ثبت نام چه خاکی باید بسرم بریزم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
3
چرا اسامی رو نمیزنن؟؟
زری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
بچه ها تا کی باید معطل بمونیم؟ ؟
جاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
پس چی شد نتایج؟؟؟؟؟
جاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
ساعت چند اسامی رو میزاااارید؟؟؟؟
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
سلام جاسم من هم بی صبرانه منتظرم
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
عزیز من ایقه غصه نخور بذار حالا گیر ۴ نفر بیا بتونی ثبت نام کنی یا نه اینه اسمت در بیاد یک هزارم درصد
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
2
آخه این چه مسخره بازیه شرط پلاک فعال . آخه اون کسی ک تا حالا ماشین نداشته . الان هم نمیتونه بخر . فقط یه مشت دلال میان ثبت نام میکنن . آخه کسی ک ۱۰۰ ملیون پول داشته باشه چه جوری ماشین نداشته تا الان . بزارین همون هایی ک ماشین دتشتن هم ثبت نام کنن ماشینشکن رو عوض کنن .
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
3
فقط با این کارشون عطش بازار می‌خوان ببرن بالا
و تنها دلیلش بالا بردن قیمتها
واقعا شورش رو در اوردن خوب ما الان تو خانواده ماشین داریم ماشینی که مدل۸۱ چرخ زیر پامونه اینجوری نه میتونیم بفروشیم نه میتونیم بخریم اگر بفروشیم از همین ماشین داغون هم می‌مونیم.این سخت گیری ها رو باید چند سال پیش زمانی که ماشین رو احتکار میکردن میکردیم نه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
2
واقعا شورش رو در اوردین خوب ما الان تو خانواده ماشین داریم ماشینی که مدل۸۱ چرخ زیر پامونه اینجوری نه میتونیم بفروشیم نه میتونیم بخریم اگر بفروشیم از همین ماشین داغون هم می‌مونیم.این سخت گیری ها رو باید چند سال پیش زمانی که ماشین رو احتکار میکردن میکردین نه الان، چهار ماه الاف شدیم اینم از آخرش. دزد دزده فقط طریقه دزدی رو عوض میکنه
یونس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
5
واقعا این قانون خوبه که هیچکس در خانواده پلاک خودرو نداشته باشه ضعفا هم گناه دارند تو جوانی که مگی من بابام ماشین داره خب تو خانواده شما دارند بزار اون خانواده ای که چند برادر هستن و ماشین ندارند بزار برسه دست اونا
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
1
قرعه کشی (دنا) نکردن ؟
فاتح
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
نمیدونم هیچ کدومو نگفتن نتایج رو
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
5
سلام من یه جانبازم روی ویلچر هیچ وسیله ای ندارم گناه من اینه که گواهینامه ندارم نمیتونم ثبت نام کنم متاسفم برای این مرز و بوم حیف خون‌هایی که ریخته شد تا آقازاده های دزدهایی برسر کار بیان اختلاصهای کلان کنن و امثال ماها توی خونه روی تخت آرزوی بیرون رفتن رو داشته باشیم
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
2
1
جرم یه جانباز اینه که گواهینامه نداره روی ویلچر نمیتونه ثبت نام کنه
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
3
4
ایا قرعه کشی دنا انجام شده یا تاریخ قرعه کشی دنا کی هست لطفا بگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
همه را یه جا اعلام میکنن
آقا جان ، من که بخاطر عروسی فرزندم مجبور شدم ماشین ال نودم رو توی ارزونی حدود سه سال و نیم پیش بفروشم چرا نباید با این شرط ۴ سال خرید از ایرانخودرو نتونم ثبت نام کنم حالا که مبلغی با پول کارمندی و وام جمع کردم تا ماشین بخرم آقایان با این شرط جلو ثبت نام م
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
آقا جان ، من که بخاطر عروسی فرزندم مجبور شدم ماشین ال نودم رو توی ارزونی حدود سه سال و نیم پیش به مبلغ ۳۴ میلیون تومن بفروشم چرا با این شرط ۴ سال خرید از ایرانخودرو نتونم ثبت نام کنم حالا که مبلغی با پول بدبختی و وام جمع کردم تا ماشین بخرم آقایان با این شرط جلو ثبت نام منو گرفتن . و اگر میخواهید بطور کامل عدالت رو رعایت کنید بهتر نیست بگید کسایی میتونند ثبت نام کنند که از اول تا کنون از ایرانخودرو ماشین نگرفتن ؟؟!!
در پی میخانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
کسی خبر از اسامی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
0
نبود پلاک فعال یعنی همسایه ام ماشین داره ولی ب اسم زنش نوشته و اسمش دراومد و حق ما سوخت که حتی ی ماشین هم نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
نبود پلاک فعال یعنی همسایه ام ماشین داره ولی ب اسم زنش نوشته و اسمش دراومد و حق ما سوخت که حتی ی ماشین هم نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
نبود پلاک فعال یعنی همسایه ام ماشین داره ولی ب اسم زنش نوشته و اسمش دراومد و حق ما سوخت که حتی ی ماشین هم نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
نبود پلاک فعال یعنی همسایه ام ماشین داره ولی ب اسم زنش نوشته و اسمش دراومد و حق ما سوخت که حتی ی ماشین هم نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
سلام من سال ۸۶یه پژو پارس خریدم ۱۶۸۰۰حالا می فهمم اگه بخوام یه صفرشو بخرم بعداینو بفروشم نمی شه باید چهار سال بی ماشین باشم یا برم دو برابر از دلال بخرم من باید به کجا قول بدم که ماشین جدید رو هم ده سال دیگه سوار مشیم
سلین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
بسیار کار خوبی کردن
سلین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
بسیار کار خوبی کردن
سلین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
بسیار کار خوبی کردن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
قیمت خودرو در عرض دو سال سیصد برابر شد،بعد کسی که دوتا خونه داره واز اون راه عمران معاش میکنه میگن پانزده درصد بیشتر افزایش اجاره غیر قانونی است ولی دولت خودش هرماه سی درصد افزایش قیمت درایران خودرو میده،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
خدا رو شکر روزای خوبمونه ک میگن تو خانواده نباید پلاک فعال باشه وای ب اون روزی ک بگن حتی خر هم نداشته باشه
عصبانی از وضعیت جامعه....
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
مسوولین محترم....همونطور که در میاید آمار اینکه کی یارانه بگیره کی معیشتی بگیره....آمار دلالای خودروهم دربیارید شجرنامه اینکه چندتا خودرو داشته....بعد مجاز به شرکت تو قرعه خودرو رو براش باز کنید.......واقعا متاسفم واسه اینطور برنامه ریزیا و جمع بندیاتون...
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
1
سلام و خسته نباشید ما یه خونواده 4 نفره هستیم که پدر من کامیون دارند و ما سواری نداریم الان اینجور که اعلام کردن شرایط رو خوب ما تو خونوادمون با این حساب پلاک فعال داریم اما پلاک کامیون هستش ما سواری میخوایم پس چیکار باید بکنیم الان؟؟
smn
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
0
سلام میشه راهنمایی کنید من موقع ثبت نام تاریخ تولدو اشتباه زدم .مشکلی پیش میاد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
انشااله که قرعه کشی بدون پارتی بازی باشه
n
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
بزارید اول لیست نفرات خودشونو بگیرن بعدا جوابارو اعلام کنن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
یعنی چی آخه من ازدواج کردم نیاز به ماشین دارم اونوقت پدرم که ماشین داره به من چه ربطی داره.انشاالله که به زمین ..............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
سلام نتیجه قرعه کشی رو اعلام کردن؟؟؟؟؟؟!!
حسین بیکار
Germany
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
من جوون ۳۰ ساله ک.. گنده چون با خانوادم زندگی میکنم حق یه آشغال ۵۰۰۰ دلاری ندارم لااقل دلم خوش باشه سوار بی ام و شدم .مثل بچه های ک... خودتون .نه حق من نیست نه حق من نیست .
ناشناس
United States of America
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
سلام الان کسی که ماشین سنگین داشته باشه حذف میشه از قرعه کشی؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
مگه خانواده ی من که هرکدوم یه خودرو دارن ازطرح فروش فوق العاده صاحب خودرو شدن که من نمیتونم ثبت نام کنم؟اونا بازحمت خریدن منتها وضع بازار اینگونه آشفته نبود.یعنی چی دنامعمولی 98 رو دو ماه پیش230 گفتن.این ثبت ناما هیچ دردی رو دعوانمیکنه انگاریه بچه ای ازدرد گریه میکنه شکلات میدن آروم شه.این وضع نابسامان مدیریتی آگاهانه وعاقلانه میخواهد.با بازی گل یا پوچ که نمیشه مدیریت کرد
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
0
بادرود وخسته نباشید
این دوستان هم حق دارند ولی بهرصورت یه خودرو در خانواده دارند.ولی خانواده هایی که سالهاست در آرزوی داشتن یه خودرو هستند باید در اولویت نخست باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
2
0
آیا پیامک میاد یا از سایت نگاه کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
2
سلام
شمارا به خدای دوست دارید بگزارید ما یکبار به جای فرغون با ماشین بریم پارک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
1
2
س؟این دیگه چه شرایطی گذاشتن یعنی اگه تو یه خانواده یه پلاک فعال باشه دیگه نمیشه ماشین ثبت نام بکنیم پسرم مجرد هسته الان هم خدمت سربازی هسته حالا می خواه ماشین بگیره ازدواج کنه حالا نمیشه ماشین بخره این چه شرایطی هسته محض رضای خدا یه کم فکر مردم را بکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
خیلی طرح خوبی هست دست تمام مسولان ایرانخودرو درد نکنه لطف کننداگه میشه شرایط بگن اون های که 10سال ماشین نخریدن
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
این روش ثبت نام درشرایط کنونی عادلانه به نظر میرسه
ایرانی
Japan
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
باسلام وعرض ادب ،اگر میخواهید عدالت در توزیع خودرو برقرارشود پیشنهاد میکنم که :
۱) خودرو فقط به افراد بین ۲۵ تا ۵۵سال سن واگذار شود.
۲)برای هرفرد ایرانی فقط یک بار خودرو صفر کیلومتر از کارخانه فروخته شود.
۳) فقط به افراد متأهل خودرو صفر کیلومتر فروخته شود.
۴) خریدار خود شخصاً برای تحویل خودرو به درب کارخانه مراجعه نماید .
۵) قیمت خودرو نقدا در زمان تحویل به مشتری اخذ گردد.
باتوجه به شرایط مذکور نیازی به قرعه کشی نخواهد بود. سپاسگزارم
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
سلام خسته نباشید
اقا اصلا درست که اگه تو خاندان بود نبودت پلاک باشه ماشین گیرت نمیاد...
آخه دولتی که با یه شماره ملی مردم از اینور خاندان میره از اون ور خاندان در میاد،،، نمیدونه طرف ماشین و مدل ماشینش چی هست...!!! اینم شد شرایط بی وجود
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
چرا شماره پیگیری رو ک میزنم برای نتیجه قرعه کشی هیچ جوابی نمیاد؟! نه میزنه برنده شدی نه میزنه برنده نشدی!!
دوستان برای شما هم اینجوریه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
1
0
چه کسانی شرط نداشتن پلاک فعال را دارند؟ تعداد زیادی زوج های تازه ازدواج کرده هستند که به لطف باباهاشون مشکل جهیزیه و مسکن ندارند و میتونند وام ازدواج یا پول خودشون را ماشین بخرند
آیا امیدی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
1
تورو خدا یه لحظه با خودتون فکر بکنید این شرایطو..... درب های کشور بسته ، تولید اندک خودروی بی کیفیت با یک برند معتبر ، قیمت گذاری لحظه ای و صعودی که با همین دلار 25 تومنی هم به لعنت خدا هم نمی ارزه،

جالبه که همینم اجازه خرید نداریم چون آقایون میخوان قیمت ها رو چند برابر کنن.
به خدا برنده شدن تو لاتاری آسون تره تا ایران خودرو
بنازم به این مدیریت آقایون تو کشور
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
2
0
واقعا این شرط مز خرفه ماشین من چه ربطی به پسرم داره.این شرط و بردارین .
.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
نتایج اعلام شد یانه؟توروخدا اگه کسی اطلاع داره بگه
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
1
2
من ماه گذشته ۲۰۶ برای شهریور ۱۴۰۰ برنده شدم پولش روهم ریختم
دو روز قبل رفتم نمایندگی برای امضای قرداد
گفتم ایا زمان تحویلش درست شهریور ۱۴۰۰ هست .
گفت کدوم ماشین اصلا ماشینی نیست که بخوان تحویل بدند
همین که تو قرعه کشی برنده شدی خیلی هست
پولی هم ریختی خوب مونده سرجاش!!!
اگه شما ماشین ندارید مگه پول رو از تو آشغال ها پیدا کردیم که بدیم شما استفاده کنیم که ایا ماشین رو بدید یا نه
واینکه اگه ماشین ندارید پس چرا الکی هر ماه این همه ثبت نام میکنید.خوب هر ماه یه ۱۰۰ تا ماشین ثبت نام کنید اون را یک ماهه بدید بعد ماه بعد هم همین کار رو ادامه بدید.واینکه تا اون موقع پول ماشین که از ما میگیرند خدا میدونه چند برابر میشه
ایا کسی هست جواب این سوال ها رو بده؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
1
3
خوب مسولای کاردان چرا میزارید قرعه کشی به 5 شنبه جمعه بکشه که ادارات بسته میشه و بانک‌ها و بورس که نشه بعد از سه روز پول واریز کنی خدا وکیل خودتونم میدونید دارید چکار میکنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
سلام حالاناراحت نشید اجازه بدید اونای که ماشین ندارن یبار ماشیندار بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
جالبه همین خودروهارو ی زمانی قسطی میدادن کسی نمیخرید الان دارن چند برابر قیمت میدن ملت همیشه در صحنه صف کشیدن
علی رسول زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
سلام من دوره قبل ایرانخودرو برنده شدم، الان سایپا هم برنده شدم، آیا برای سایپا الان واریز کنم بعدا منو حذف نمی کنن
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
سلام چرا نمیاد رو سایت لیست برندگان قرعه کشی کی میاد رو سایت همش در حال بررسیه؟؟؟
رسولی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
1
اسامی برندگان رو کی اعلام‌میکنن من کد پیگیری یادم رفته
یعنی اس ام اس میدن یا زنگ‌میزنن ‌؟
یا خودمون باید پیگیر باشیم ؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
1
فرصت دو سه روزه که جهت واریز مبلغ خودرو برای برندگان قرعه کشی لحاظ میشه، لطفا به تعطیلات آخر هفته نیافته. چون اگه یکی بخواد پول رو تهیه کنه، مثلا پولشو از بورس برداره، دو سه روز غیر تعطیل زمان میبره. اگه آخر هفته باشه ، فرصت از دست می ره. لطفا مسئولین مربوطه در نظر بگیرن.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
1
فرصت دو سه روزه که جهت واریز مبلغ خودرو برای برندگان قرعه کشی لحاظ میشه، لطفا به تعطیلات آخر هفته نیافته. چون اگه یکی بخواد پول رو تهیه کنه، مثلا پولشو از بورس برداره، دو سه روز غیر تعطیل زمان میبره. اگه آخر هفته باشه ، فرصت از دست می ره. لطفا مسئولین مربوطه در نظر بگیرن.
سيروان از بوكان
United States of America
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
1
به نظر بنده بايد حداقل دو يا سه چك ميگرفت كه تا حد امكان دلال نتونه ثبت نام كنه الان ميرن يا كارت ملي ميخرن يا از دوستان ويا اقوام مدارك ميگيرن
سيروان از بوكان
United States of America
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
1
به نظر بنده بايد حداقل دو يا سه چك ميگرفت كه تا حد امكان دلال نتونه ثبت نام كنه الان ميرن يا كارت ملي ميخرن يا از دوستان ويا اقوام مدارك ميگيرن
آراز
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
احمقانه ترین شرطش همین پلاک خانواده است ... باز بگن زن و شوهر ی چیزی . ولی برادر من یا پدر من ماشین داره به من چه . شاید ما زندگیمون جداست . باین چیزا بیشتر رانت ایجاد میکنین . متاسفم واسه گنجشک مغزهای تصمیم گیرنده
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
1
0
سلام، من 36 سالم هست، ازدواج نکردم چون ماشين و خونه ندارم. حالا پول ماشين رو فقط تونستم جور کنم. اين طرح چه نفعي براي من داره؟
قلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
چرا اسامی برندگان بعد از دو روز از قرعه کشی اعلام نشده
جانان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
ارسال شده چک کن سایته،اگه شهرستانی هستی نگاه نکن فقط پشیمون میشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
بخاطر اینکه نفرات خودشون رو جایگزین کنن اینم فهمیدنش سخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
فکر کنم دیگه مسولان و مدیران محترم ایران‌خودرو ازین یه تصمیمه
واقعا مزخرف و احمقانه اگه صرف نظر کنند خیلی برای اعتبار و آبروی جنس و ماشین های بی کیفیتی که تولید می‌کنند بهترباشه ... دیگه اگه پارسی که سال93 قیمتش35 میلیون بود الان 175 میلیون شده فکرررر کنم بسه ملت باشه!!!!!!! خداروشکر سر سوزنی اپشن اضافه که نشده هیچ جنس مزخرف ترم تولید شده... حالا دیگه یه سفره ای پهنهه!!! همه میخورن و میبرن و... ارههه نوش جانه آقا زاده ها و دولت دیگه به اندازه بخورید و بردارید و.... بزارید یه مورچه خوری هم گیر ملت بدبخت بیاد....
saeid
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
من الان نگاه کردم نوشته برنده نشده اید..نتایج قرعه کشی معلوم شده..
جانان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
سلام هموطن من ۴۳ سالم هست بچه بوشهر هستم ، ۴ روزه ثبت نام کردم تا حالا ماشین به نامم نبوده ونیست،خانواده ۴نفره هستیم باز هم برنده نشدم ،قرعه کشی تمام دروغ هست کد ملی ها رو نگاه کنید ببینید و قضاوت کنید چطور یه کد ملی از جنوب نیست تمام کد ملی ها از مشهد یا تهران ...هست ،در آخر دوستانی که پلاک به نام خانواده هم داشتید اگه شهرستانی هستید غصه نخورید،آخه مسئولین، ما شهرستانی ها و مردم عادی ایرانی و مستحق ماشین نمیدونن ،
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
2
لطفا برای هرخانواده که هنوز یک وسیله نقلیه ندلرند وشرایط لازم را دارند بدون قرعه کشی به قیمت کارخانه یک وسیله نقلیه واگذارکنند.ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
من که خودم و برادرم و چندتا از فامیل هامون که خودرو نداشتند به اسم هیچکدوم در نیومد نه این دفعه نه دفعه قبل نمیدونم به کی قرعه کشی میوفته
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
سلام یکم این آمار ظرفیت ماشینا وتعداد برندگان روببینید اصلا باهم همخونی نداره مثلا سمند برندگانش ۲۰۰تاکمه
والا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
اگه حق منو امثال منو که چندین ساله داریم زجرمیکشیم ازبی وسیلگی خورده باشین انشالله خداازتون نگذره
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
متاسفم برای ایران خودرو در فروش فوق العاده کفتن بودن 14هزار خودرو قرعه کشی میکنن در صورتی که کمتر از 6 هزار خودرو قرعه کشی کردن میتونید برید تو سایتش و آمار برنده های هر خودرو رو مقایسه کنید
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
1
1
با سلام با این شرایطی که اینا گذاشتن چطور یک ملیون نفر شرکت کردن اکثر مردم که ماشین دارن یا دروغه میگن و یا من بیسوادم خواهشا به سوال من کسی پاسخ بده من همش در غرقه کشی شرکت میکنم به اسمم در نمیادبه خدا با 2 بچه وزنم خجالت می کشم تو خیابون کنار دوست و اشنا پیاده میرم پسرم میگه بابا کی ماشین میخریم عذاب وجدان گرفتم و از درون گریه میکنم.این یک میلیون از کجا امدن که از ان قرعه کشی میکنن
Zahraa
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
سلام. من در قرعه کشی برنده شدم برام پیامک نیامده. الان فهمیدم برنده شدم. چیکار کنم؟ کجا برم؟ لطفا راهنمایی کنید. تورو خدا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->