حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

حدیثه رئوف: کمک ‌هزینه تمرین، انگیزه را چندین‌برابر می‌کند

  • کد خبر: ۳۷۰۸۱
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
حدیثه رئوف: کمک ‌هزینه تمرین، انگیزه را چندین‌برابر می‌کند
حدیثه رئوف، رکورد دار مشهدی نیمه ‌استقامت دختران دو و میدانی از تجربه حمایت مالی فدراسیون دو و میدانی برای اولین‌بار می‌گوید
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ اواسط تیرماه بود که با توجه به محدودیت تمرین در دوران شیوع ویروس کرونا، فدراسیون دوومیدانی با تصویب شورای فنی و با هدف حفظ و بالابردن سطح آمادگی ورزشکاران این رشته، به حساب ورزشکاران در رده‌های سنی مختلف در ۲ بخش بانوان و آقایان، کمک‌هزینه تمرین واریز کرد تا بتوانند تمرینات آماده‌سازی خود را با مشکلات کمتری در ایام قرنطینه دنبال کنند. در بین این ۴۲ نفر ۴ دختر ورزشکار مشهدی نیز حضور دارند که این کمک‌هزینه را تکتم دستاربندان، مهلا محروقی و فاطمه سیماشادکام و حدیثه رئوف از فدراسیون دریافت می‌کنند.

رکورددار مشهدی نیمه‌استقامت در ماده‌های۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ متر بامانع نوجوانان و جوانان کشور دراین‌زمینه معتقد است حمایت‌های مالی فدراسیون از ورزشکاران می‌تواند انگیزه ورزشکاران جوان‌تر را چندین‌برابر کند.
حدیثه رئوف، ورزشکار شانزده‌ساله دوومیدانی کشور، درباره وضعیت فعلی خود عنوان کرد: در ایام کرونا با رعایت تمامی اصول و نکات بهداشتی تمریناتم را در فضای باز و خارج از ورزشگاه پیگیری کردم و حتی یک روز هم انجام روند آماده‌سازی خودم را تعطیل نکردم. درحال‌حاضر مشکل خاصی در انجام تمرینات ندارم و خدا را شکر تمریناتم در مشهد خوب پیش می‌رود و روند آماده‌سازی‌ام را برای حضور در رقابت‌های پیش رو طی می‌کنم.

رکورددار جوانان کشور با اشاره به پرداخت کمک‌هزینه تمرین ازسوی فدراسیون ادامه داد: به‌خاطر این کار از سرپرست فدراسیون واقعا سپاسگزارم؛ زیرا بسیار روحیه‌بخش بود و انگیزه من را در شرایط فعلی بالا برد. فدراسیون برای اولین‌بار بود که به ورزشکاران نوجوان و جوان، کمک‌هزینه پرداخت کرد و امیدوارم این کمک‌ها تداوم داشته باشد تا ما ورزشکاران بتوانیم اتفاقات خوبی را برای دوومیدانی رقم بزنیم. من هم برای اولین‌بار بعد از حضورم در ورزش دوومیدانی بود که از فدراسیون کمک‌هزینه دریافت می‌کردم. آقای مبینی دائما از طریق مربی‌ام پیگیر وضعیت من است که این پیگیری‌ها روحیه من را بسیار بالا برده است.

رئوف با اشاره به هدفی که تعیین کرده است، ادامه داد: هدف من برای امسال شکستن دوباره رکورد ملی مواد ۱۵۰۰متر و ۳۰۰۰متر مانع است که برای رسیدن به آن به ۹۰درصد آمادگی رسیده‌ام. امیدوارم رقابت‌های جایزه بزرگ بار دیگر به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق نیفتد؛ زیرا ازهر‌جهت آماده حضور در مسابقه هستم.
او خاطرنشان کرد: البته هدف اصلی من که همیشه به آن فکر می‌کنم، کسب مدال در المپیک است و تمام سعی خودم را برای رسیدن به این جایگاه به‌ویژه در ماده ۳۰۰۰متر مانع خواهم کرد. هیچ چیزی در این راه نمی‌تواند مانعی برای تلاش ما باشد.

دونده جوان مشهدی بااشاره به حضور در رقابت‌های آسیایی و دانش‌آموزان جهان تصریح کرد: من در این ۲ رویداد با اختلاف بسیار ناچیزی در رده چهارم قرار گرفتم و دستم از مدال کوتاه ماند؛ زیرا در هر ۲ مسابقه مربی خودم همراهم نبود که اگر ایشان حضور داشتند، حتما می‌توانستم به مدال دست یابم. از مربی‌ام خانم جوان و هیئت استان نیز سپاسگزارم که شرایط تمرینی و روانی خوبی را برای من در این مدت ایجاد کرده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->