علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها

تست کرونای دختران فوتسالیست منفی شد

  • کد خبر: ۳۶۳۳۴
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
تست کرونای دختران فوتسالیست منفی شد
فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال هیئت بانوان مشهد عصر دیروز درخصوص آخرین شرایط این تیم و تست دوباره بازیکنان و کادرفنی گفت: ظهر امروز (۶ مرداد) جواب تست همه اعضا و کادر فنی باشگاه اعلام شد که خدا را شکر هیچ مورد مثبت و حتی مشکوکی هم نداشتیم.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بنا بر تصمیم فدراسیون فوتبال، دیدار‌های برگشت مرحله نیمه‌نهایی فوتسال بانوان ۱۰مردادماه برگزار می‌شود و ۴ تیم مس رفسنجان، هیئت فوتبال خراسان رضوی، ملی‌حفاری اهواز و سایپا تهران باید مقابل هم قرار بگیرند.
تیم‌های مس رفسنجان و هیئت فوتبال خراسان که قبل از آغاز تمرینات از بازیکنان و کادر خود تست گرفته بودند، بار دیگر و قبل از شروع مسابقه برگشت نیمه‌نهایی تست کرونا دادند تا در صورت سلامتی اعضا، روز جمعه، ۱۰مرداد مقابل هم قرار بگیرند. دیدار رفت این ۲ تیم با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.
 
نماینده خراسان رضوی پیش‌از‌این و در ۲ تست اولیه قبل از شروع تمرینات، اعلام کرد که ۲۵درصد از بازیکنان و کادر (۳ نفر کادر و ۴ نفر بازیکن) این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند و باید دید که وضعیت این تیم در تست دوم قبل از مسابقه چگونه است. همه این‌ها درحالی است که نماینده خراسان رضوی پیش از بحرانی‌شدن بیماری کرونا به رفسنجان رفته و آماده مسابقه برگشت با این تیم بود که مسابقه در آخرین لحظه لغو شد و تاکنون به درازا کشیده شده است.
 
سایپا و ملی‌حفاری اهواز برگزارکنندگان بازی دیگر این مرحله هستند که البته آن‌ها هم وضعیت مشخصی ندارند. ساپیا و ملی‌حفاری اهواز هنوز تمریناتشان را آغاز نکرده‌اند و در انتظار دریافت مجوز ازسوی باشگاه خود هستند. البته سایپا تست اولیه را از بازیکنان و کادر خود انجام داد که ۲ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بودند، اما طبق شنیده‌ها، ملی‌حفاری اهواز هنوز از بازیکنان خود تست نگرفته است. دیدار رفت این ۲ تیم نیز با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم اهواز به پایان رسید.


شریف: تست هیچ بازیکنی مثبت نشد

فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال هیئت بانوان مشهد عصر دیروز درخصوص آخرین شرایط این تیم و تست دوباره بازیکنان و کادرفنی گفت: ظهر امروز (دیروز) جواب تست همه اعضا و کادر فنی باشگاه اعلام شد که خدا را شکر هیچ مورد مثبت و حتی مشکوکی هم نداشتیم. البته باید اعلام کنم بازیکنانی که تست قبلی‌شان مثبت اعلام شده بود، به نوع خفیف این ویروس مبتلا شده بودند که با ۷ تا ۱۰ روز استراحت درمان می‌شدند، ولی ما ۱۵ روز قرنطینه را برایشان درنظر گرفتیم که نتیجه آن را هم شکرخدا دیدیم.
 
شریف در ادامه به آمادگی تیمش برای بازی برگشت پلی‌آف اشاره کرد و گفت: شرایط تیم خیلی خوب است و بچه‌ها مصمم هستند تا مزد تلاش یک‌سال و یک‌ماهه‌شان را بگیرند. الان دوباره فرصت دست داده تا به جایگاهی که شایستگی‌اش را داریم برسیم. البته به خاطر تعطیلی و وقفه‌ای که در مسابقات به‌وجود آمده به نظرم هم تیم ما و هم بقیه تیم‌ها افت کرده باشند، اما با همه این اوصاف ما محکوم به برد هستیم، چون در بازی رفت باوجود شایستگی‌هایی که داشتیم بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->