حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پایان تلخ برای دختران مشهدی فوتسال

  • کد خبر: ۳۶۸۸۱
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
پایان تلخ برای دختران مشهدی فوتسال
دختران فوتسالیست هیئت فوتبال خراسان رضوی با شکست برابر مس رفسنجان از رسیدن به فینال لیگ برتر جاماندند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، نماینده استان در لیگ برتر فوتسال بانوان، بعد از حدود ۱۳۰ روز خانه‌نشینی برای برگزاری بازی برگشت مرحله پلی‌آف راهی رفسنجان شد، اما در زمین حریف نتوانست از شانس فینالیست‌شدن خود دفاع کند و با شکست، از لیگ پردردسر امسال خداحافظی کرد.
 
آخرین‌باری که شریف و شاگردانش در رفسنجان حضور داشتند، اسفندماه سال قبل بود. قرار بود ۹ اسفند، دیدار برگشت پلی‌آف برگزار شود. شیوع ویروس در کشور در حال رشد بود، اما هنوز قرنطینه ایجاد نشده بود، مسابقات بدون تماشاچی برگزار می‌شدند و قرار بود بازی فوتسال دختران نیز از همین قاعده پیروی کند تا کمترین ریسک را داشته باشند؛ اما مسی‌ها بر حفظ عدالت و داشتن تماشاچی همچون مشهدی‌ها در بازی رفت تأکید کردند.
 
تیم هیئت فوتبال خراسان به‌دلیل مشکلات بلیت و سفر به رفسنجان تصمیم می‌گیرد ۳ روز زودتر به آنجا سفر کند، اما شب پیش از بازی ناگهان سازمان لیگ تصمیم می‌گیرد بازی‌ها را لغو کند؛ تصمیم اشتباهی که باعث شد همه‌چیز ۵ ماه در تعطیلی و تعلیق و بلاتکلیفی باشد. به‌هر‌حال دیروز این ۲ تیم برگزارکننده بازی اول پلی‌آف بودند و در پایان تیمی که خوش‌حال شد، تیم میزبان بود. آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم مشهد گذشتند تا تیم مشهدی که در بازی رفت مساوی کرده بود، در این بازی ببازد و از رسیدن به فینال محروم شود. به‌این‌ترتیب پرونده طولانی حضور نماینده پرقدرت استان که با جذب بازیکنان ملی‌پوش و سرمایه‌گذاری خوب، تیمی در قواره قهرمانی جمع‌و‌جور کرده بود، بسته شد تا حسرت قهرمانی و حتی فینالیست‌شدن به دل مشهدی‌ها بماند.
 
با پیروزی که نصیب مسی‌ها شد و نتیجه دور رفت این ۲ تیم که ۲-۲ به پایان رسیده بود، مس رفسنجان به‌عنوان تیم اول راهی فینال شد و باید منتظر بازی هفته آینده ملی‌حفاری و سایپا باشد تا فینالیست دوم مشخص شود. اهوازی‌ها دوسه روز مانده به روز جمعه توانستند سازمان لیگ را متقاعد کنند دیدار آن‌ها یک هفته به تعویق بیفتد که مورد موافقت قرار گرفت. سازمان لیگ علاوه بر این، تصمیم گرفته است تا دیدار رده‌بندی برگزار نشود و به‌همین‌خاطر به تیم مشهد اعلام کرده است می‌توانند بازیکنان خوابگاهی خود را مرخص کنند.


شریف: افسوس بازی رفت را خوردیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال بعد از شکست برابر تیم مس رفسنجان و راه‌نیافتن به فینال مسابقات، گفت: فقط افسوس و حسرت خوردم که چرا در بازی رفت برنده بازی نبودیم. بار‌ها فیلم بازی رفت را دیدم و عجیب بود که ۴ توپ مسلم ما به تیرک دروازه حریف برخورد کرد. چقدر بچه‌ها با نشاط و تکنیکی بازی کردند و حق ما پیروزی در مشهد بود که اگر چنین‌اتفاقی رقم می‌خورد، قطعا امروز نتیجه نیز جور دیگری بود. هرچند مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیرم. توپ گرد بوده و زمین هیچ‌وقت قابل پیش‌بینی نبوده است.
 
فاطمه شریف افزود: مس همیشه به همین سبک بازی می‌کند و در دفاع است و منتظر می‌ماند حریف اشتباه کند. داور هم به آن‌ها کمک کرد تا برنده این بازی باشند. در کل لیگ من تنها از یک قضاوت گلایه کردم و آن نیز دیدار رفت مقدماتی برای مسی‌ها بود. دقیقا همان شرایط در این بازی نیز رقم خورد. از همان ابتدای بازی چندین خطای مسی‌ها گرفته نشد. در جریان بازی بار‌ها توپ به دست بچه‌های مس برخورد می‌کرد، اما دریغ از یک خطا چه برسد به اعلام پنالتی!
 
وی ادامه داد: همه می‌دانیم اگر بازیکن دستش را از بدن خود جدا کند و به بدن حجم بدهد و مانع حرکت توپ شود، هند است؛ اما برای مسی‌ها چنین‌قانونی نبود، ولی برای بچه‌های ما بلافاصله خطا گرفته می‌شد. در دقیقه ۱۷ بازی ۳ خطا داور از ما گرفت و این موضوع تأثیر روانی بدی روی بازیکنان گذاشت و باعث شد نتوانند بازی خود را مثل همیشه دنبال کنند.
 
شریف خاطرنشان کرد: شاید در این شرایط همه داوران راضی نمی‌شدند قضاوت کنند. از کمیته داوران توقع بیشتری برای این دیدار حساس داشتیم.
 
بااین‌حال از سازمان لیگ ممنون هستیم که در این روز‌ها مسابقات را برگزار کردند. او درباره عملکرد بازیکنانش در این بازی تصریح کرد: بازیکنانم همگی خوب عمل کردند، اما شاید من توقع بیشتری داشتم. در کل بازی جذابیت دور رفت را نداشت. شیربیگی باوجود مصدومیت خود بازی کرد، اما به‌همین‌دلیل همان سارای همیشگی نبود. باقی بازیکنان نیز مشکلی در بازی نداشتند. در این دیدار چیزی برای ازدست‌دادن نداشتیم و به‌همین‌خاطر در نیمه دوم در ۹ دقیقه پایانی پاورپلی انجام دادیم که در همین کار گروهی طناز آرمات توانست گل تساوی را وارد دروازه کند؛ اما در ادامه روی غفلت بازیکنان ما، حریف گل برتری را هم به ثمر رساند و بازی ۲ بر ۱ به پایان رسید.


سرمربی تیم مس رفسنجان: حریف ما یک تیم قدرتمند بود

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان بعد از پیروزی برابر تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی و صعود به فینال لیگ برتر فوتسال گفت: بازی سختی با هیئت فوتبال خراسان رضوی برای صعود به مرحله فینال پلی‌آف لیگ فوتسال بانوان داشتیم. به‌هر‌حال حریف ما یک تیم قدرتمند بود، اما بعد از ۵ ماه دوری از مسابقات به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، با همت بازیکنانمان توانستیم پیروز این دیدار باشیم.
 
عاطفه رضایی افزود: بازیکنانم کم‌و‌بیش آسیب‌دیدگی دارند. به‌هر‌حال شرایط بازی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان هم سنگین بود، اما مشکل اساسی در این بازی نداشتیم. البته برخی مصدومان به‌زودی بهبود می‌یابند. وی ادامه داد: نمی‌خواهم راجع به داوری این بازی صحبت کنم، ما در فینال با برنده دیدار حفاری و سایپا بازی خواهیم کرد. در پایان از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این فشار زیاد با تلاششان، تمرینات سختی را پشت‌سر گذاشتند و ان‌شاءا... در بازی فینال نتیجه بگیریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->