مالک X: ممنوعیت TikTok خلاف آزادی بیان است آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو
سرخط خبرها

انجام تراکنش مالی با یک فناوری جدید

  • کد خبر: ۳۷۳۳۰
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
انجام تراکنش مالی با یک فناوری جدید
اپل به دنبال خرید یک شرکت نوپای کانادایی است که مبدع فناوری خاصی برای تبدیل گوشی‌ها به ترمینال‌های پرداخت پول است. این فناوری به مالکان گوشی‌های هوشمند امکان می‌دهد تا با زدن آهسته گوشی یا کارت اعتباری خود به یک گوشی دیگر تراکنش مالی مدنظرشان را انجام دهند.
به گزارش شهرآرانیوز، شرکت موبی ویو که در مونترال کانادا واقع است، فناوری ابداع کرده که تنها مبتنی بر استفاده از تراشه‌های ان اف سی گوشی‌ها برای تسهیل تراکنش‌های بی سیم مالی است.

این فناوری به مالکان گوشی‌های هوشمند امکان می‌دهد تا با زدن آهسته گوشی یا کارت اعتباری خود به یک گوشی دیگر تراکنش مالی مدنظرشان را انجام دهند. تراشه‌های ان اف سی از زمان عرضه آیفون ۶ بر روی این گوشی نصب شده‌اند و خدمات اپل پی نیز خرید مستقیم با آیفون را ساده کرده است. اما خدمات موبی ویو پرداخت مالی با آیفون را بدون نیاز به نصب هرگونه سخت افزار اضافی مانند کارت خوان ممکن می‌کند.

اپل برای خرید موبی ویو حدود ۱۰۰ میلیون دلار پرداخته و قرار است کارکنان این شرکت هم به اپل بپیوندند. هنوز خود اپل یا موبی ویو در این زمینه به طور رسمی اظهارنظر نکرده‌اند. سال گذشته سامسونگ با همکاری موبی ویو قصد داشت خدمات تراکنش موبایلی مشابهی را در کانادا ارائه کند.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->