آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

فرار علی اشرف ریاحی داماد نعمت زاده از کشور

  • کد خبر: ۳۷۳۳۱
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
  • ۴
فرار علی اشرف ریاحی داماد نعمت زاده از کشور
قاضی مسعودی مقام: «علی اشرف ریاحی» با پاسپورتی به نام دیگری از کشور فرار کرده است. او علیه وزیر سابق که پدر خانومش است، مستنداتی ارائه داده است.
به گزارش شهرآرانیوز، علی اشرف ریاحی داماد نعمت زاده همسر زینب نعمت زاده است که به دلیل اینکه متهم ۶.۶ میلیارد یورویی پرونده پتروشیمی است ممنوع الخروج بوده و نمی‌توانسته از کشور خارج شود، بنابراین داماد فراری نعمت زاده متواری شده است و اطلاعاتی از مکان وی در دست نیست.
 

ماجرای فرار داماد نعمت زاده متهم پتروشیمی

بنا بر اعلام دادستانی، علی اشرف ریاحی متهم است به معاونت در اخلال کلان در نظام اقتصادی و تحصیل مال از طریق نامشروع. متهمان این پرونده به عنوان مدیران شرکت و خریداران آن‌ها که از خریداران خارجی بودند پول‌های کلان دریافت می‌کردند و تحت عنوان دور زدن تحریم‌ها، شرکت‌هایی را در خارج تأسیس می‌کردند و اگر چه متهمان با بهانه قرار دادن تحریم‌ها به دفاع از خود پرداختند، اما حق نداشتند مابه‌التفاوت منشأ ارز داخلی را به نفع خود تصاحب کنند.
 

علی اشرف ریاحی کیست؟

متهمان پرونده فساد پتروشیمی، عواید حاصل از مبلغ ۶ میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورو ارز حاصل از فروش محصولات پتروشیمی را بعلاوه پورسانت‌هایی به جیب زده‌اند.

گفته می‌شود علی اشرف ریاحی داماد محمدرضا نعمت‌زاده و یکی از متهمان پرونده فساد مالی شرکت بازرگانی، همسرش زینب نعمت زاده را به همراه فرزندش روانه یک کشور خارجی کرده است و خودش نیز با توجه به ممنوع‌الخروج بودن، در داخل کشور متواری شده و از دید ضابطان قضایی مخفی شده است.

وی که از متهمان فساد پرونده بازرگانی پتروشیمی با ۶.۶ میلیارد یورو گردش مالی است، همدست و شریک مرجان شیخ‌الاسلام آل آقا یکی دیگر از متهمان فراری این پرونده است.
 
منبع: صداوسیما

بیشتر بخوانید:
 
 
 
 
 
 

منبع: صدا و سیما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
1
خانواده نعمت زاده در ایران فقط دزدی کردن و اختلاس خودش دخترش دامادش من نمیدونم اینا با چه لقمه
نونی بزرگ شدن۰
از قوه قضائیه تقاضا دارم فراریان نعمت زاده دزد را تحت تعقیب و دسنگیر وضمن اعاده اموال بیت المال انها را به اشد مجازات قانونی برساند۰
ارزوی موفقیت ریاست قوه قضائیه بخصوص در این امر را دارم۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
3
وافعا تو کشور چه خبر خدایا خسته شدیم از این همه اختلاس خدایا ما راببخش که روز قیامت به این شهدا کشور چه بگوییم
سلوا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
4
حتما ملت فراری دادند! بابا نظام خودش فراری میده کاملا تابلو هست ملت خنگ نیستند
الف میم
Russian Federation
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
هزاران مثل نعمت زاده به مردم وکشور خیانت کردند با موقعیت وپول وزدوبند حقهای زیادی از مستضعفان پایمال کردند البته مشخص است اینهمه نهاد نظارتی هم باچشمپوشی از فسادها درایجاد این وضعیت شریک هستند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->