استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

سهراب، امیر و مهدی پاشا؛ ۳ استقلالی در برابر فرهاد مجیدی

  • کد خبر: ۳۷۳۶۰
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
سهراب، امیر و مهدی پاشا؛ ۳ استقلالی در برابر فرهاد مجیدی
استقلال و فرهاد مجیدی تا پایان فصل باید در برابر سه سرمربی استقلالی قرار بگیرند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی تا پایان لیگ و جام حذفی قطعا با ۳ مربی استقلالی تقابل خواهد داشت. مجیدی که تا پیش از پیروزی شیرین مقابل امیرقلعه نویی با ثبت آماری عجیب نتوانسته بود مقابل مربیانی که سابقه بازی در استقلال را داشتند پیروز شود، حالا امیدوار است با طلسم شکنی مقابل امیر قلعه نویی این مهم را تکرار کند.
 
جالب توجه است که فرهاد همین پنج شنبه در مشهد رخ در رخ تیمی قرار می‌گیرد که سهراب بختیاری زاده یکی از مدافعان بزرگ تاریخ باشگاه استقلال را در آن سوی میدان به عنوان سرمربی شهر خودرو مقابل خود می‌بیند.
 
بختیاری زاده که با شهرخودرو موفق به کسب پیروزی نشده با انگیزه‌های متفاوتی مقابل مجیدی قرار می‌گیرد که این انگیزه‌ها کار سرمربی استقلال را تا حدی پیچیده خواهد کرد. مجیدی بعد از بازی با شهرخودرو دوباره با قلعه نویی مصاف خواهد داشت.
 
دیداری که دوشنبه هفته آتی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انجام خواهد شد. بعد از آن فرهاد بار دیگر مقابل یکی دیگر از استقلالی‌ها که بار‌ها نامش به عنوان گزینه حضور روی نیمکت آبی‌ها مطرح شده دیدار خواهد کرد. فرهاد باید در هفته آخر لیگ برتر مقابل شاهین قراربگیرد. تیمی که به تازگی مهدی پاشازاده را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد.
 
این بازی برای هر دو مربی اهمیت‌های بسیاری دارد به خصوص پاشازاده که بعد از حضور در شاهین موفق شد شوک مناسبی را به این تیم وارد کرده و با این تیم مقابل پارس جم پیروز شود. به هرحال تقابل با این ۳ مربی در آینده سرمربیگری مجیدی در استقلال تاثیر گذار است و اگر برد مقابل قلعه نویی در جام حذفی را یکی از مهم‌ترین عواملی بدانیم که فعالیت فرهاد را در استقلال تضمین خواهد کرد، پیروزی مقابل دیگر مربیان استقلال نیز می‌تواند حاشیه امن تری برای سرمربی  استقلال پدید آورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->