ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

قطار لیگ روی ریل

  • کد خبر: ۳۸۱۶
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۹
قطار لیگ روی ریل
آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از عصر امروز

سرانجام بعد از 98 روز تعطیلی، سوت حرکت قطار لیگ برتر از ساعت 19:10 امشب با مسابقه 2 تیم پرسپولیس و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی به صدا در‌می‌‌آید. در سایر بازی‌های اولین روز از هفته اول این رقابت‌ها تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده گل‌گهر سیرجان باید در خانه خود از نساجی مازندران پذیرایی کند و ذوب‌آهن علی‌منصور بعد از حذف از آسیا در خانه خود میزبان سایپایی است که باوجود ازدست‌دادن چند ستاره‌اش در بازار نقل‌وانتقالات در مسابقات پیش‌فصل نتایج قابل‌قبولی گرفته و امیدوار است امسال با سرمربی جوان خود نتایج درخشانی کسب کند. اما در آخرین بازی امروز هم تیم پرستاره تراکتور در مسجدسلیمان مقابل نفت این شهر به میدان خواهد رفت. سایر بازی‌های این هفته فردا برگزار می‌شود که در تبریز استقلال تهران به‌مصاف ماشین‌سازی می‌رود. پیکان در خانه میزبان شهرخودروست و فولاد و صنعت‌نفت شهرآورد جنوبی‌ها را در اهواز برگزار می‌کنند و در آخرین بازی این هفته امیر قلعه‌نویی با سپاهان به بوشهر سفر می‌کنند تا میهمان شاهینی باشند که دوباره لیگ‌برتری شده است.


اختتامیه پارسال، افتتاحیه امسال
پرسپولیس فاتح 3 دوره اخیر لیگ برتر، آغازگر فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاهی خواهد بود. این تیم در بازی افتتاحیه به‌مصاف پارس جنوبی جم می‌رود. این مسابقه تکرار بازی هفته آخر فصل گذشته است که پرسپولیس با غلبه بر حریف جنوبی خود قهرمان لیگ شد. کمالوند در لیگ برتر 8 بار مغلوب پرسپولیس شده است و از هیچ تیمی بیش از پرسپولیس شکست نخورده است. پارس جنوبی در 4 تقابل با پرسپولیس، 3 بار شکست خورده و یک‌بار به تساوی رسیده و هیچ‌وقت موفق به بسته‌نگه‌داشتن دروازه‎اش نشده است. پرسپولیس در 12 فصل اخیر، لیگ را با شکست شروع نکرده است و به‌دنبال حفظ این رکورد خوب خود است. سرخ‌پوشان در این دیدار علیرضا بیرانوند را به‌دلیل محرومیت و کمال کامیابی‌نیا را به‌خاطر مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. پارس در روزهای اخیر درگیر مشکلات مالی بوده است.


رونمایی رسمی از استقلال ایتالیایی
استقلال در نخستین هفته لیگ نوزدهم باید در تبریز به‌مصاف ماشین‌سازی برود. استقلال و ماشین‌سازی درحالی برای پنجمین‌بار مقابل هم به میدان می‌روند که در ۴ بازی قبلی یک‌بار استقلال به پیروزی رسیده و ۳ بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. استقلالی‌ها بعد از 3 سال با بهترین فرم خود برای شروع لیگ در شرایطی آماده می‌شوند که همه از این تیم در تبریز انتظار یک نمایش درخشان دارند. استقلال پیش‌از‌این تجربه خوبی از شروع لیگ در تبریز داشته و درمجموع 8 مرتبه مسابقات لیگ را خارج از خانه آغاز کرده است. استقلالی‌ها در 8 تجربه قبلی خود تنها یک شکست متحمل شدند که این شکست مربوط به دیدار با نفت آبادان در افتتاحیه لیگ هفدهم است که یک ضربه پنالتی، استقلال را تبدیل به بازنده مسابقه کرد. آبی‌ها در شروع‌های خود در خارج از خانه 4 برد کسب کردند که 2 برد در تبریز ثبت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->