معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

ورود ۲۰ شرکت دانش بنیان و استارت آپی به تابلوی بورس تا پایان سال

  • کد خبر: ۳۸۲۱۷
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
ورود ۲۰ شرکت دانش بنیان و استارت آپی به تابلوی بورس تا پایان سال
دستیار ویژه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از ورود ۲۰ شرکت دانش بنیان و استارت آپی به تابلوی بورس تا پایان سال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علیرضا دلیری گفت: اکنون تعداد ۳۵ شرکت دانش بنیان و استارت آپی روی تابلو‌های بورس هستند و فعالیت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه بنا بود تا پایان سال ۵ شرکت دانش بنیان به این شرکت‌ها در تابلو‌های بورس اضافه شوند، بیان کرد:، اما در صدد برآمدیم شرکت‌های دانش بنیان بیشتری را به تابلو‌های بورس ببریم، زیرا این اتفاق باعث فروش میلیاردی آن‌ها می‌شود.

 

به گفته دلیری، اکنون برای ۲۰ شرکت دانش بنیان و استارت آپی در حال رایزنی هستیم که تا پایان سال به تابلو‌های بورس ورود پیدا کنند.

 

دستیار ویژه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: تابلو‌های بورس یک محل تأمین مالی خوب برای شرکت‌های دانش بنیان محسوب می‌شود و می‌تواند تحولی را در کشور و در اقتصاد دانش بنیان ایجاد کند.

 

دلیری تاکید کرد: با توجه به اینکه رشد شرکت‌های دانش بنیان بالاست و می‌توانند رشد سرمایه مؤثری داشته باشند؛ از این رو ورود آن‌ها به بورس نیز تأثیر بسزایی در رشد شاخص بورس خواهد داشت.

 

دستیار ویژه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه بعضی از شرکت‌های دانش بنیان ۲۲ برابر در بورس رشد پیدا کرده، خاطر نشان کرد: این شرکت‌ها با این رشد زیاد، می‌توانند در کشور تحول آفرین باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه این شرکت‌ها توانایی بالا نگه داشتن شاخص بورس را دارند، خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۵ شرکت وارد بورس می‌شوند و این به نفع بورس و آینده کشور است؛ اکنون این شرکت‌ها در حال طی مراحل ورود هستند.

 

دلیری تاکید کرد: چشم انداز بورس در کشور با حضور شرکت‌های دانش بنیان بهتر می‌شود چرا که در اقتصاد کشور بسیار تأثیر گذار خواهد بود. این شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی ۷ درصد بورس ایران را به خود اختصاص داده اند.

 

دستیار ویژه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد: ارزش ۳۵ شرکت دانش بنیان در بورس در ابتدای سال ۹۸ برابر با ۲۸ هزار میلیارد تومان بوده در حالیکه با رشد صورت گرفته در اردیبهشت ۹۹ به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->