اطلاعیه شماره ۵ ستاد انتخابات کشور | شناسه دو کاندیدا اعلام شد پایان تبلیغات مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ویدئو | سخنگوی ستاد انتخابات: تعداد بسیار محدودی افزایش شعب اخذ رای خواهیم داشت نشست تخصصی معاونان علمی پژوهشی سپاه پاسداران در مشهد برگزار شد | رونمایی از ۷ محصول فناورانه بسیج اردوغان خواستار پایان جنگ داخلی در سوریه شد معاون ستاد کل نیروهای مسلح: پرچم عِلم در نیروهای مسلح با هدایت فرمانده کل قوا برپا شده و پیش رفته است ۱۰ پهپاد اوکراین بر فراز روسیه منهدم شدند حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی اطلاعیه شماره ۳ ستاد انتخابات کشور درباره مدارک لازم در زمان اخذ رای (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر در کرانه باختری جلیلی در مصلی تهران: جلیلی: امروز سر یک دو راهی هستیم آیا بایدن از انتخابات آمریکا انصراف داد؟ ویدئو | لحظه عملیات ضدصهیونیستی در شمال اراضی اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ضربه قسام به اشغالگران | سرنگونی پهپاد اسکای لارک + فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بایدن در حال بررسی ادامه یا کناره‌گیری از انتخابات آمریکا واکنش کنعانی به آزادی بشیر بی‌آزار از بازداشت در فرانسه جلیلی در برنامه تلویزیونی: حالا نوبت انتخاب است+ فیلم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ترجیح می دهیم بر سر مرزهای شمالی توافق کنیم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وعده ساماندهی بازار خودرو؛ خبرهای خوش در راه است!

  • کد خبر: ۳۸۲۲۵
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
وعده ساماندهی بازار خودرو؛ خبرهای خوش در راه است!
نایب‌رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از طرح این کمیسیون برای ساماندهی صنعت و بازار خودرو و رفع مشکلات این حوزه خبر داد و گفت: در آینده نزدیک خبر‌های خوشی در حوزه صنعت و بازار خودرو خواهیم شنید.
به گزارش شهرآرانیوز، سیداحمد رسولی‌نژاد با اشاره به نام‌گذاری امسال به «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: یکی از اقدامات اساسی برای تحقق شعار سال، رفع موانع تولید است.
 
او افزود: در کمیسیون صنایع و معادن مجلس ۶ کمیته و همچنین کارگروه‌هایی تشکیل شده که در آن‌ها به صورت تخصصی مسائل و مشکلات بخش صنعت و معدن پیگیری می‌شود که یکی از این کمیته‌ها مربوط به صنعت خودرو است.

رسولی‌نژاد یادآور شد: در دوره دهم مجلس طرحی برای ساماندهی صنعت و بازار خودرو تهیه شده بود، اما شورای نگهبان ایرادات و اشکالاتی بر آن وارد کرد و این طرح ابتر ماند.

وی ادامه داد: اکنون در کمیته خودروی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، طرح جامعی توسط متخصصان و اصحاب فن در دست تهیه است و در تلاشیم تا پس از بررسی همه مسائل، مشکلات و وضعیت صنعت و بازار خودرو، در کوتاه‌ترین زمان این طرح را به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ببریم.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به بازدید اخیر نمایندگان عضو این کمیسیون از گروه صنعتی ایران خودرو اشاره کرد و گفت: بخشی از بررسی‌هایی که از سوی نمایندگان انجام می‌شود، مربوط به موضوع موانع تولید است که در صنعت خودرو شامل تأمین مواد اولیه، تامین ارز، همچنین مشکلات گمرکی و ... می‌شود و مجلس آماده است که به حل مشکلات کمک کند.

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فاصله بالای قیمت‌های کارخانه‌ای و بازاری خودروها، تاکید کرد: نمایندگان خانه ملت همچون سایر اقشار جامعه نگران این موضوع هستند، هرچند نمی‌توان همه مشکلات را گردن تولیدکنندگان انداخت، اما باید دید چه مسائل و مشکلاتی وجود دارد که خودرو اینگونه عرضه و قیمت‌گذاری شده و این تفاوت فاحش قیمتی حاصل می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: در آینده نزدیک خبر‌های خوشی در حوزه صنعت و بازار خودرو خواهیم شنید.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->