نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

سرآسیایی: هنوز راه درازی تا بقای گل‌گهر باقی است

  • کد خبر: ۳۸۵۵۲
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
سرآسیایی: هنوز راه درازی تا بقای گل‌گهر باقی است
دستیار مشهدی مجید جلالی گفت: هنوز کار ما برای بقا به پایان نرسیده و امیدواریم با موفقیت در دو بازی باقیمانده، امتیاز سیرجان را در لیگ برتر حفظ کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی سرآسیایی در خصوص کامبک گل گهر سیرجان مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: در بازی با مسجد سلیمان یک اتفاق بسیار بزرگ رقم خورد و توانستیم تیم مهدی تارتار که یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های ایران در تبدیل دفاع به حمله است را شکست دهیم که واقعا کار واقعا بزرگی بود و باید به بازیکنان تیم که یک لحظه شرایط سخت آب و هوا در زمین حریف را حس نکردند احسنت گفت.

وی ادامه داد: قطعا مسجد سلیمان تیم خوبی است و جدای از کادر فنی با دانش، بازیکنان باکیفیتی هم دارد، اما بازیکنان گل گهر در این بازی کار بزرگی کردند. آن‌ها توانستند پتانسیل و انگیزه بالای خود را با بازگشت دوباره به بازی نشان دهند.

مربی گل گهر با تمجید از مجید جلالی تصریح کرد: دانش، انرژی و وقت ۲۴ ساعته‌ای که آقا مجید برای پیاده شدن نکات فنی در بازی تیم می‌گذراند ستودنی است و همواره به عنوان یک شاگرد در کنار ایشان از این روحیه و دانش بالایشان آموخته و می‌آموزم. ایشان لطف زیادی به همه کادر فنی تیمش دارد.

سرآسیایی که از زمان حضورش در کادر فنی گل گهر، ۱۰ امتیاز از ۴ بازی نصیب این تیم شده، این موفقیت‌ها را متوجه تمام عوامل کارخانه و این باشگاه سیرجانی می‌داند. وی متذکر شد: اغراق نیست اگر بگویم از مدیران کارخانه آقای ملارحمان و عتیقی تا جواهری مدیرعامل باشگاه تا کادر فنی و بازیکنان همه و همه در این نتایج اخیر گل گهر سهیم و دخیل هستند. کارگروهی باعث موفقیت می‌شود و وقتی چرخ دنده‌های مجموعه‌ای همسو بچرخند این می‌شود که همه به بهترین نحو کارشان را انجام می‌دهند و نتیجه حاصل می‌شود.

وی با اشاره به همدلی در گل‌گهر افزود: جدای از مباحث فنی و روحی روانی در تیم که باعث موفقیت شده، باید گفت ما سه قسم بازیکن تاثیرگذار داریم؛ بازیکنانی که به زمین رفته‌اند انصافا در پست‌های خود بهترین کیفیت را داشته‌اند، دوم بازیکنانی داریم که در پست غیرتخصصی خود برای کمک به تیم بازی می‌کنند و شاید کمتر به چشم آمده‌اند، اما بدون گلایه در حال انجام کارشان هستند، اما دسته سوم بازیکنان ما آن‌هایی هستند که به دلیل شرایط بازی‌ها، شاید کمتر بازی کرره یا اصلا بازی نکرده‌اند، اما با تمام وجود تمرین می‌کنند تا آماده باشند و انرژی خوبی به تیم ارائه می‌کنند. آن‌ها آماده هستند تا در موقع مناسب به تیمشان کمک کنند. این شرایط باعث شده تا گل گهر یک تیم یکدست و یکدل باشد که هیچکسی در آن منیت ندارد.

مربی گل گهر سیرجان با بیان اینکه هنوز هیچ اتفاقی برای بقاء گل گهر رخ نداده یادآور شد: شرایط تیم ما هنوز شرایط خاصی است و اگر کوچکترین عضو این باشگاه فکر کند ما در لیگ مانده‌ایم، قطعا در ادامه ضرر می‌کنیم. هنوز در منطقه خطر هستیم و این یک هشدار بزرگ است. دو بازی سرنوشت‌ساز داریم اگر مثل همین چهار بازی به آن نگاه کنیم که در لیگ ماندگار می‌شویم، اما اگر کسی نگاهش ساده‌انگارانه باشد، ضرر و زیانی سخت در انتظارمان خواهد بود.

سرآسیایی بازی پیش رو با پرسپولیس را یک دیدار دشوار خواند و گفت: پرسپولیس انگیزه‌های خودش را دارد و با وجود مسجل شدن قهرمانی، باز هم قواره قهرمان را مقابل ما به خود دارد. تیم‎های آقا یحیی را از نزدیک لمس کرده‌ام و می‌دانم ایشان زمان زیادی بر روی مباحث فنی تیمش می‌گذارد. این بازی برای هر دو تیم بازی سنگینی است، اما ما هم انگیزه‌های خودمان را داریم و مطمئنم بازی خوبی از آب درخواهد آمد و انشاالله امتیازات کامل آن را بگیریم.
 
منبع: ورزش‌سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->