نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

زلزله صد ریشتری در پرسپولیس؟

  • کد خبر: ۳۸۵۸۴
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
زلزله صد ریشتری در پرسپولیس؟
با انتخاب هیئت مدیره جدید، تغییراتی در پرسپولیس رخ خواهد داد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، طبق وعده مسئولان وزارت ورزش و جوانان در روز‌های آینده اعضای جدید هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی خواهند شد تا این تیم پس از چند ماه ناقص‌بودن هیئت‌مدیره با کادری تکمیل کار خود را ادامه دهد.

در‌این‌باره خبرنگار شهرآرا کسب اطلاع کرده است که حضور اعضای جدید هیئت‌مدیره به تغییرات زیادی در بدنه باشگاه و حتی تیم منتهی خواهد شد.

طبق شنیده‌ها برخی افرادی که اکنون در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار هستند با روی کار آمدن هیئت‌مدیره جدید از سمت خود کنار گذاشته خواهند شد.

این تصمیمات برای بهبود روند کاری این باشگاه گرفته خواهد شد و به نظر می‌رسد که باید منتظر تغییرات زیادی در این باشگاه باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->