پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم
سرخط خبرها

برنامه رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر+ جدول رقابت‌ها

  • کد خبر: ۳۸۸۱۵
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
برنامه رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر+ جدول رقابت‌ها
لیگ برتر فوتبال فردا شب با برگزاری هشت دیدار به صورت همزمان، ایستگاه بیست و نهم را پشت سر خواهدگذاشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، لیگ برتر فوتبال به ایستگاه بیست و نهم رسیده‌است و در دو هفته باقیمانده، مسابقات به صورت همزمان برگزار خواهدشد.

به جز پرسپولیس که قهرمانی خود را از هفته‌ها قبل مسجل کرده، حالا رقابت اصلی برای بقا و البته کسب سهمیه آسیایی ست. در پایین جدول، هفت تیم همچنان خطر سقوط را احساس می‌کنند و تکلیف هیچ کدام از پایین‌نشینان مشخص نشده‌است.

در بالای جدول هم پنج تیم همچنان برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگند، سهمیه‌ای که در صورت قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، به تیم چهارم لیگ هم قطعا اختصاص خواهدیافت.

بدون قلعه‌نویی، بدون تماشاگر

سپاهان و شهرخودرو بدون شک حساس‌ترین بازی هفته را برگزار خواهندکرد. بازی رفت دو تیم با تصمیمات عجیب داور مسابقه جنجالی شد و در ادامه اتفاقات عجیب کنفرانس خبری رقم خورد، اما حالا در نیم‌فصل دوم نه یحیی گل محمدی روی نیمکت شهرخودروست و نه امیر قلعه نویی روی نیمکت سپاهان.

مدیران سپاهان اگرچه دستیار پرتغالی قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرده‌اند، اما در حال انقلابی بزرگ در سپاهان هستند و تا به اینجای کار علاوه بر دست راست قلعه نویی در مباحث رسانه‌ای، علی قربانی و کومان را هم اخراج کرده‌اند.

امیر قلعه نویی خیلی خوش‌شانس بود که کرونا حضور هواداران در ورزشگاه‌ها را ممنوع کرد وگرنه معلوم نبود با نتایج هفته‌های اخیر در سپاهان با چه واکنشی از سوی تیفوسی‌های طلایی‌پوشان روبه‌رو می‌شد. آن‌ها پیش از رقابت با استقلال در چارچوب جام حذفی هم به محل تمرین سپاهان رفتند و از قلعه نویی خواستند هرچه زودتر سپاهان را ترک کند!

دربی تبریز، خطر رفاقت!

همیشه پشت سر رقابت دو نماینده تبریز با یک مالک مشترک حرف زیاد است. شرایط این دربی، اما قدری متفاوت است، زیرا ماشین‌سازی در انتهای جدول برای بقا می‌جنگد و به امتیازات این مسابقه نیاز مبرمی دارد. در آن سو هم تراکتور اگر با ساکت الهامی می‌خواهد به آسیا برسد باید برنده باشد.

هرچند مدت‌هاست که از تبریز خبر می‌رسد زنوزی دیگر علاقه‌ای به حفظ ماشین‌سازی ندارد، اما پیش‌بینی نتیجه این دیدار سخت است. باید منتظر ماند و دید که در این شهرآورد چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

لیگ فدای جام حذفی و دربی؟

استقلال و پیکان هم نبرد آسیا و بقاست. استقلال که این هفته‌ها خوب نتیجه گرفته به دنبال حضور در آسیاست، در آن سو پیکان و ویسی هم برای بقا می‌جنگند. شهریار مغانلو و دیاباته رقابت نزدیکی برای آقای گلی دارند و این رقابت بر زیبایی‌های پیکان-استقلال می‌افزاید.

استقلال مصدومان زیادی دارد و از سوی دیگر باید مواظب بازیکنان فعلی هم باشد که مبادا در دو بازی باقیمانده لیگ مصدوم شوند و دربی حساس جام حذفی را از دست بدهند.

بی‌انگیزه‌ها در سیرجان

گل‌گهر که از زمان اضافه شدن سرآسیایی به کادرفنی نتایج خوبی کسب کرده حالا باید در سیرجان پذیرای پرسپولیس باشد. از کل‌کل همیشگی بهنام برزای، بازیکن سابق استقلال با پرسپولیسی‌ها که بگذریم، گل گهر را باید خوش شانس‌ترین تیم هفته قلمداد کرد که در بهترین زمان به پرسپولیس رسیده‌است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که از هفته‌ها قبل قهرمانی خود را مسجل کرده‌اند، حالا باید در جام حذفی به مصاف استقلال هم بروند. یعنی بی‌انگیزگی در لیگ برتر کم بود که حالا باید مواظب ساق‌هایشان هم باشند تا مبادا دربی حساس دهه ابتدای شهریور را از دست بدهند.

گل گهر این هفته‌ها حسابی روی دور است و از ۱۲ امتیاز ممکنه در ۴ بازی اخیر، ۱۰ امتیاز اندوخته‌است.
در دیگر رقابت‌های این هفته، پارس جنوبی پذیرای فولاد خواهدبود که باز هم دوئلی برای بقا-سهمیه است.

صنعت نفت میزبان شاهین بوشهر است که باید برای بقا هرطور شده با ۳ امتیاز از آبادان به بوشهر بازگردد.
سایپا و ابراهیم صادقی هم در تهران میزبان نفت مسجدسلیمان خواهندبود. نفت که دیگر تکلیفش مشخص شده و انگیزه خاصی برای ادامه لیگ ندارد، اما سایپا حسابی برای بقا به این سه امتیاز نیاز دارد.

نساجی نیز میزبان ذوب آهن خواهدبود. نساجی با فکری اوج گرفته و خیال باختن ندارد. آن‌ها سپاهان را شکست دادند و مقابل پرسپولیس و استقلال هم بدشانس بودند که فقط به یک مساوی دست یافتند. محمد میری در دو سه هفته اخیر شو‌ت‌های گره‌گشایی داشته و باید ببینیم این هفته هم از این شوت‌ها وارد دروازه حریف می‌کند یا نه؟

جدول لیگ برتر

برنامه رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر+ جدول رقابت‌ها

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->