برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

نتیجه انتشار قرارداد؛ احتمال جدایی دیاباته از استقلال؟

  • کد خبر: ۳۸۸۳۹
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
  • ۱
نتیجه انتشار قرارداد؛ احتمال جدایی دیاباته از استقلال؟
شیخ دیاباته از انتشار قراردادش با استقلال حسابی شاکی است و بعید نیست استقلال را ترک کند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، انتشار قرارداد شیخ دیاباته از سوی برخی عوامل که گفته می‌شود ارتباط‌هایی با باشگاه استقلال هم داشته اند خشم این بازیکن را به شدت برانگیخته است.
 
شیخ که از وجود مدیربرنامه هایش در ایران محروم است برای روشن شدن این موضوع راهی باشگاه استقلال هم شد تا بعد از جلسه با سعادتمند از دلایل انتشار قراردادش مطلع شود، اما در نشستی که میان مهاجم استقلال و مدیرعامل برگزار شد، حرف‌های قانع کننده‌ای از سوی مدیریت باشگاه استقلال به این بازیکن زده نشده تا شیخ بدون اینکه پاسخ روشنی درباره انتشار قراردادش بشوند باشگاه را ترک کند.
 
درعین حال گزارش‌هایی از سوی مسئولان باشگاه استقلال با این مضمون که کدورت‌ها از بین رفته و شیخ دلایل را پذیرفته منتشر شده است، اما اصل ماجرا این است که دیاباته به شدت از وضعیتی که به وجود آمده گله‌مند است و هیچ بعید نیست که این ماجرا درنهایت منجر به جدایی اش از باشگاه استقلال شود. البته دیاباته یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد، اما بند جدایی درصورت پرداخت حق رضایتنامه در قرارداد این بازیکن هم وجود دارد و هیچ بعید نیست که مهاجم ۳ گله استقلال همین ماجرای انتشار قرارداد را بهانه کرده و برای جدایی از استقلال دست به کار شود.
 
به نظر می‌رسد یک اهمال کوچک دیاباته و استقلال را به سمت جدایی از یکدیگر سوق داده و اتفاقات تلخی را درآینده رقم خواهد زد. شاید اگر مسئولان باشگاه استقلال درباره قرارداد دیاباته قدری سفت و سخت‌تر عمل می‌کردند اکنون این احتمال، استقلال و هوادارنش را آزار نمی‌داد، اما جالب است که مدیران باشگاه استقلال به جای پیگیری اینکه چه افرادی قرارداد بازیکن را از باشگاه به بیرون برده اند با شیخ جلسه گذاشته اند تا این بازیکن را برای پذیرش برخی دلایل قانع کننده که نتیجه‌ای هم در بر نداشته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
وزیر گل نمیزنه!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->