کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد
سرخط خبرها

فرمانده ارتش: آزادگان در غربت و مظلومیت، پرچم اقتدار جمهوری اسلامی بودند

  • کد خبر: ۳۸۹۸۳
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
فرمانده ارتش: آزادگان در غربت و مظلومیت، پرچم اقتدار جمهوری اسلامی بودند
فرمانده کل ارتش گفت: آزادگان در دوران اسارت، سربلند ماندند و نماد عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.
به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار، از آزادگان به عنوان پرچم اقتدار جمهوری اسلامی در غربت و مظلومیت یاد کرد و گفت: آزادگان در دوران اسارت، سربلند ماندند و نماد عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند. آن‌ها نشان دادند که به راستی تربیت یافتگان مکتب عاشورا، امام حسین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علی‌ها هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم خداوند به ما کمک کند تا بتوانیم قدردان زحمات و ایثارگری‌های آزادگان سرافرازمان و حافظ پیام آزادگی‌شان باشیم افزود: شما آزادگان عزیز پیام‌بر و پیام‌آور ایستادگی، صبر، استقامت، اقتدار و موفقیت بودید. شما نشان دادید که چگونه می‌توان بر ارزش‌ها پافشاری کرد و روی آن‌ها ایستاد و این درس آزادگی و سرافرازی را تا سال‌های سال به همه نسل‌های ما داده و خواهید داد.

فرمانده کل ارتش اذعان داشت: دیدار با شما عزیزان، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، یادآوری این موضوع مهم است که چه کسانی چه زحماتی را متحمل شدند تا امروز این مسئولیت‌ها به دست امثال ما بیفتد و ما وظیفه داریم برای تحقق آرمان‌ها و اهداف والای این عزیزان بکوشیم و قدردان زحماتشان باشیم.

امیر سرلشکر موسوی همچنین تصریح کرد: دیدار با شما بزرگواران به ما یادآوری می‌کند که امنیت، سربلندی و موفقیت کشور مدیون چه کسانی است و ما امانتداران عزیزانی هستیم که با سختی و مشقت در مسیر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان و مال خود گذشتند.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: ما در شرایطی که در مقایسه با آن دوران شرایط سختی هم نیست، وظیفه داریم برای صیانت از اقتدار و عزت کشور عزیز ایران اسلامی دنباله‌رو شهدا، آزادگان و جانبازان باشیم.

در این دیدار که امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش نیز حضور داشت، آزادگان به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و اسارت پرداختند.

گفتنی است، امیر سرتیپ دوم محمود محمودی، سرهنگ حسین مبارکی، سرهنگ محمدابراهیم باباجانی، سرهنگ جواد شیرمحمدی، سرهنگ مجتبی جعفری، سرهنگ حمید فلاح‌دوست، سرهنگ حمید زارعی، سرهنگ محمد حدادی، سرهنگ محسن جعفری، سرهنگ ابوالفضل مهراسبی، سروان سیدرحیم فرقانی و ناوبانیکم محمد پازوکی آزادگان سرافرازی بودند که در این دیدار حضور داشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->